Perjantaita täältä kaikille :wave:
karstasta Täällä kans todella paljon pojalla karstaa, eikä lähtenyt öljyllä pois. Saatiin sitten neuvolasta vinkki apteekista saatavaan Ducray:n Kelual- nimiseen voiteeseen, jota laitetaan päivittäin karsta-alueelle, annetaan vaikuttaa 15-20min ja pestään shampoolla pois, on tosi hyvin tehonnut ja karsta lähtenyt melkein kokonaan pois
pihahommiin syyhyää täälläkin jo sormet
Meillä on vanha omakotitalo ja hiton iso tontti ja vaikka ollaan jo neljä vuotta tässä asuttu, on piha vielä aika au naturel- kuosissa
Nurmikko on jo huomattavasti paremmassa kunnossa verrattuna siihen mitä se oli (eli mutavelliä), mutta istutuksia sais olla ihan reippaasti. Viikonloppuna ois tarkotus tehdä iso kukkapenkki johon mulla onkin jo kukat valmiina! Vähän joutuu miettimään, kun on noita koiria, ne kun tuppaa vetää rallia pihaa ympäri
Meillä on jo muutaman viikon poika mennyt yöunille 20.30-21 ja on ihan luxusta kun jää vielä itselleen se muutama tunti, saa katsoa rauhassa telkkaria, syödä, käydä saunassa tai ihan mitä vaan :heart: Nyt parina aamuna on poika hihkunut sängyssään jo viiden aikaan, jolloin otan sen meidän sänkyyn ja toimin itse tuttina (siis tissi suuhun), mutta aika lailla torkkumista se on sinne kaheksaan-yheksään asti.
Keskiviikkona oli se fyssarin tapaaminen. Meidän lisäksi paikalla oli kaksi muutakin vauvaa ja ihan hyödyllinen käynti se olikin. Saatiin hyviä vinkkejä mm. kantoasentoihin ja ohjeeksi myös pitää lasta mahdollisimman paljon lattialla, selällään ja mahallaan. Joka päivä oon poikaa pitänyt pienen hetken lattialla ja ehkä se joka kerta jaksaa olla siinä muutaman sekunnin kauemmin, tai sit musta vaan tuntuu siltä
Meillä ainakin voi puhua siitä
kolmen kuukauden maagisesta rajasta sillä musta tuo poika on muuttunut ihan älyttömästi tässä muutaman viikkojen sisällä! Ottaa hirveesti kontaktia, juttelee, touhuaa, hymyilee ja nauraa ja selkeesti myös jonkilaista rytmiä alkaa täällä muodostua :heart: Myöskin mahaitkut on melkeenpä jäänyt kokonaan pois! Semmonen vastasyntynyt vauva on jäänyt taakse ja tilalle on tullut pikkupojan alku :heart: