Hormoninäppyjä meillä vieläkin vähän, mutta välillä olen kyllä laittanut hikinäppyileiden piikkiin. Tämä äiti meinaa pukea välillä liikaa ulos päälle :xmas:
KiaralA :hug: toivottavasti pikkuinen paranee pian. Meillä oli RS-virus, mutta selvisimme kotona. Tytöllä oli vain TODELLA KARMEA YSKÄ, mutta kuume ei noussut eikä oikein kovin limainen ollut. Nyt tyttö parantunut ja yskä hävinnyt.
Krisu Lapsesta otetaan näyte ja sillä selvitetään onko sitä rs-virusta. Hyvänä esimerkkinä, me selvisimme kotihoidoin, mutta esim devellyn vauvahan joutui sairaalaan pitkäksi aikaa.
Eli se on flunssa, mutta voi tulla todella rajuna ja siihen "kuuluu" hengenahdistus.
Huomenna olisi ristiäiset. Sikäli kiitollisessa tilassa ollaan, että minun äiti ja anoppi ovat tehneet tarjoattavat ja auttelevat juhlapaikan laitossa. Meille jää hoidettavaksi itsemme ajoissa juhlapaikalle :flower: :heart:
Eilen tyttö tarttui jo leluun kiinni ja omat nyrkit ovat löytyneet. Kovasti touhottaa lattialla ollessaan. Aika tietysti tekee tepposet, mutta en muista että esikoinen olisi näin pienenä vielä ollut noin terhakka. :heart:
Tervetuloa joukkoon kaikille "uusille" äideille ja vauvoille :wave:
KiaralA Vähän käyn hitaalla, mutta minun on pitänyt kysyä monta kertaa...etkös sinäkin synnyttänyt PHKS? Oltiinkohan me siellä samaan aikaan? Meidän tyttö syntyi 8.2.2010.