Jälkitarkastuksessa käyty ja siellä kaikki hyvin. Neuvolakortin mukaan raskauskiloja on vielä jäljellä 1,5kg, mutta oman vaa'an mukaan olen ollut vähän hoikempi alkaessani odottaa.
Ehkäisyksi otan minipillerit, koska tarkoituksena olisi ehkäpä yrittää pikkusisarusta tytölle muutaman vuoden kuluttua. Tällä hetkellä tosin tuntuu, että kun näistä itkuista päästään, niin saa mennä aika kauan ennen kuin aika kultaa muistot niin, että olen taas valmis ryhtymään tähän. Enkä tarkoita, etteikö tämä vauva-aika olisi ihanaa, mutta näiden koliikkivauvojen kanssa on varmaan vähän erilaista kuin vatsavaivoista kärsimättömien vauvojen kanssa.
Mitenkäs teillä
tehilla pienen vointi on tänään? Toivottavasti paranemaan päin!
Tytön naama on edelleen täynnä
hormoninäppylöitä, nyt sekaisin on tuoreita näppylöitä ja jo kuivuneita näppylöitä, joiden kohdalta iho on rutikuiva ja sitä rasvailen monta kertaa päivässä, että vähän siistiytyisi. Eipä tälle voi mitään, nimiäiset on lauantaina mutta tällä mennään.
Viime yö oli ihan poikkeuksellisen hyvä. Tyttö nukahti 00.30 ja heräsi syömään 5.00 ja kun herätyskelloni soi 8.30, tyttö nukkui edelleen. Lähtiessäni imetin ja sen jälkeen oli tovin kitissyt, mutta palatessani nukkui miehen vieressä. :heart: Olo on taas todella energinen, kun sai yhden hyvän yön väliin.
Musta tuntuu kanssa, että
lantionpohjanlihakset on ihan surkeassa kunnossa, enkä ole treenannut niitä millään tavalla synnytyksen jälkeen. En mä edes kanssa tiedä, miten niitä treenata. :ashamed: Ja selkälihaksetkin taitaa olla mennyttä elämää, kun selkä taas vihoittelee, ja epäilen tilanteen korjaantuvan, jos saisi vähän treenattua. Lääkäri sanoi tänään, että kuntoilun voi nyt aloittaa ihan toden teolla, niin katotaan saisinko ruhoni raahattua uimahallille ensi viikolla.
Saa nähdä laantuuko into nyt, kun liikkuminen on sallittua.
Mä olen kotiin tultuani jo pyyhkinyt pölyt koko huushollista ja järjestellyt paikkoja. Kohta lähdetään tytön kanssa vaunulenkille ja haetaan matkalla leipomosta kakunkoriste nimiäiskakkuun.
ikuisuus ja tyttö 6 viikkoa