Moi kaikille!
Viime kerrasta onkin aikaa...
Tervetuloa kaikki uudet ja kiitos teille ahkerille kirjoittajille. On aina kivaa ja mielenkiintoista lukea kuulumisia vaikka itse onkin todella laiska kirjoittamaan :ashamed:
Minulla tippui noita
kiloja ihan kivast synnytyksen jalkeen, mutta nyt tullut takaisin monta kiloa
Johtunee noista anopin keitoksista. Eli meillahan on mukavasti taalla appi ja anoppi asumassa... Olleet jo 4 vkoa ja viela 3 jaljella. Saisko saalia ja halauksia keneltakaan? On ollut vahan raskasta henkisesti. Muutoin tietty helpottaa, kun on anoppikin hoitamassa, siivoamassa ja kokkaamassa. Mutta kylla ma mieluummiin itse... Kaytko
Mervi-elina jossain zumbaamassa vai ihan kotona dvdlta?
Virtsankarkailua ei minulla varsinaisesti ole, mutta voisihan tuo vahan tiukempikin olla
Yleensa yosyotoilla jumppailen lihaksia, kun ei silloin oikein muutakaan ole ja muistaa hyvin kun aina samaan aikaan jumppailee.
Jalkivuoto kesti meikalaiselle mukavat 7 vkoa. Ensi viikolla
lopputarkastus. Synnytyksesta silloin 2 kuukautta. Mitakohan siihen lopputarkastukseen kuuluu?
Tuo meidan tytto on onneksi ollut todella helppo. Itkee oikeastaan vain nalkaa. Nukkuu saannollisesti 3-4 tunnin unia ja yolla pidempiakin. Tuo noin yleensa. Tokihan poikkeuksellisia paiviakin loytyy.
Kerralla syodaan 150ml ja
painoa tullutkin aika reippaasti. Eivat neuvolassa siita kylla mitaan sanoneet. Itse sitten kysyin koska minusta painoa oli aika paljon. Sanoivat vaan, etta tuossa iassa sita kuuluukin tulla ja lapsen kuuluukin olla vahan pyorea jotta sita energiaa on kaytettavissa kun alkaa enemman liikkua.
Kakka hanella aluksi keltaista, mutta hyvin nopeasti muuttui vihreaksi. Ja ollut sita viikkoja. En imeta, koska ei tule maitoa joten korvikkeilla mennaan. Kaytossa on ollut tuo Nan. Edellispaivana vaihdoin Nanin Tutteliin ja kakan vari vaihtui takaisin keltaiseksi. Laakari sanoi, etta korvikkeiden valkuaisaine maarissa saattaa olla eroja ja siita ehka johtuu tuo kakan eri varit. Kyseessa voi myos olla maitoallergia, mutta siita tuskin meidan tapauksessa onneksi kysymys, koska vari vaihtui takaisin tuohon keltaiseen. Liityn niihin, jotka eivat olisi uskoneet keskustelevansa kakasta netissa
Hauskaa kevatta kaikille :flower:
Sarina ja "Sisu" reilut 7 vkoa