Hakutulokset

1. T

*ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

Laittaisko mulle joku salasanan? Kirjoiteltua tulee tosi harvoin kun ei millään ehdi, luettua vähän useammin.
  2. T

Sadepäivän ilo Meillä esikoisen kohdalla th koko ajan valitti et syö liikaa ja olihan se "pyöreä", mut sit kun lähti liikkeelle sen jälkeen on ollu koko ajan miinuskäyrillä, nyt tyttö 3 vee. Et ei minusta imeväisikästä voi syöttää liikaa. Sillon stressasin siitä hirveästi mutta nyt tämän vauvan...
  3. T

Kirjoittelenpa jotain pitkästä aikaan. Kaikki aika tuntuu menevän vauvan hoitoon ja pakollisiin kotitöihin ja esikoisellekin pitäis riittää jostain aikaa. Nukkumisesta meillä ei todellakaan nuku yöllä hyvin. Max 2 h niin herää syömään, rintamaidolla mennään. Ja yleensä syöttöjen välissä...
  4. T

Ilmoittaudun mukaan! Tyttö syntyi 16.8, rv 40+2, 3554 g, 50 cm ja pipo 35,5 cm. Meillä on aika hyvin arki lähtenyt käyntiin. Ens viikolla mies lähtee töihin, jännittää miten kerkiän esikoisenki hoitamaan sitten. Esikoinen on mustis varsinki kun imetän ja vauvaa saa koko ajan melkein...
  5. T

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

Meeruska Remontin takia pääs sairaalasta tavallista aikaisemmin, meilki vauva synty su niin ma olis voinu jo ehkä päästä mut sit olis täytyny käydä viel näyttämässä. Ti kotiuduttiin niin sit ei tervinnu enää näytille viedä. Siel oli aika ahdasta, itekki jouduin naistentautien poliklinikalle kun...
  6. T

Meille syntyi tyttö 16.8 klo: 6.13 Seks:ssa (40+2). Paino 3554g ja pituus 50cm. Lyhyesti kerron synnytyksestä. Eli la illalla klo 11 meni lapsivedet, sitä ennen ei oikein mitään oireita. Soitin sairaalaan ja kysyin mitä tehdä, pyysivät tulemaan näytille. Joskus klo 12 jälkeen oltiin siellä ja...
  7. T

Hei pitkästä aikaan! En ole saanut aikoihin aikaseks mitään kirjoitettua tänne, lukenu kyl olen. Nyt varsinki on kiva lukea ketkä on saanut vauvoja ja synnytyskertomukset on mielenkiintoisia. Onnittelut kaikille vauvan jo saaneille :flower: Täällä tuntuu moni olevan aika tuskastunut...
  8. T

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

mamika Meille tulee lasten ikäerosi 2v ja 10kk eli melkein sama ku teillä. Ja mua jännittää aika paljonki kuinka arki alkaa sit luistamaan. Olin esikoisen kanssa aika poikki yövalvomisten takia ja ehkä lievää masennustakin. Nyt jännittää jos vauva on samanlainen valvoja kuinka sit jaksaa, mut...
  9. T

Mandy Mä ompelin esikoiselle äitiyspakkauksen laatikkoon reunoille kankaan, eli ihan yksinkertaisen, sisäpuolelta kangas oli suora ja ulkopuolelta rypytetty, rypytyssauma oli laatikon yläreunassa. Se oli ihan nätti mut meillä neiti ei vaan suostunut siinä nukkumaan, nukku vieressä kun oli...
  10. T

Kietaisubodeista: Mä tykkäsin niistä kun ei tarvinnu vauvan pään läpi pukea ja sillon oli kiva riisua kun vauva oli päästäny sellaset vellikakat et sitä oli kainaloita myöten niin ei tarvinnu pään läpi vetää eikä päätä pestä kakasta :) Rintojen vihlomisesta: Mulla kans vihloo välillä...
  11. T

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! Onneksi mulla loppui se vuoto, eli sitä oli eilen päivällä ja iltaan mennessä loppui. Soitin eilen äitiyspoliklinikalle kätilölle ja hän sano että voi tulla käymään mut melko varmasti on ihan normaalia. Sano et jos tänään vielä vuotaa niin sit...
  12. T

Mulla tuli tänään veristä tuhruvuotoa ja nyt oon ihan paniikissa et onko jotain vialla kun koko raskauden aikana ei oo tullu mitään vuotoja. Nyt on kumminki jo viikkoja 18+3! Onko kellään muulla ollu näin? Vauvan liikkeet olen tuntenu tälle päivää mut silti huolestuttaa. tiltaltti 18+3
  13. T

Unicco :hug: Voimia jatkaa eteenpäin! Anteeksi jos utelen, mutta kysyisin et näkykö ultrassa mitään poikkeavaa kummassakaan keskenmenoissa? Aniit Jaksamista sinulle myös. Ei miehesi muutu jos ei hoitoon mene, jos sittenkään. En tiedä olenko hyvä neuvomaan, mutta itse ajattelisin et nyt on...
  14. T

EjaV osanottoni teidän suureen suruun :hug: Kyllä surullisesti kävi, miten elämä voikaan olla noin epäoikeudenmukaista, sitä ei käsitä. Toivon että jaksatte tämän suuren surun läpi. Itkettää :'(
  15. T

Liikunnasta on tullu tosi vähän liikuttua raskauden aikana, on ollut niin veto pois. Pari päivää sitten innostuin tekemään reippaan kävelylenkin, vissiin vähän liianki reippaan. Seuraavana yönä heräsin siihen et oli tosi huono olo, maha tuntu tosi raskaalta ja aivan kuin olis supistellu, en oo...
  16. T

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

Hei pitkästä aikaa! Lukenu olen mutten kirjoitellu... Tänään tunsin vauvan potkut selvästi, viikko sitten tunsin kans liikkeitä mut sillon oli vähän epäselviä. Ihana oli tuntea liikkeet :heart: Synnytyksestä sen verran et olen pohtinu jos yrittäisin tämän toisen luomuna. Ekassa sain...
  17. T

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

MissLuupää iso :hug: ajatar: Meillä on tai oli esikoisella kans kestovaipat, harsot ja villapöksyt ja yöllä kertakäyttövaipat. Pienenä vauvana kun tuli vielä sitä vellikakkaa mikä oli aina kainaloita myöten :laugh: sillon käytin suosiolla kertakäyttövaippoja. Mut tulee nuo kestot niin...
  18. T

Marianille ja Tipille iso :hug: Tänään olin sitten np-ultrassa ja nyt selvis sitten la, elikkä se olis 14.8. Vaikka viime viikolla neuvolass laski et olis jo 24.7! Sanoin heti etten voi millään olla niin pitkällä kun mulla kierto yli 40 päivää, mut silti vaan piti laskea 28 päivän mukaan...
  19. T

EjaV: Toivottavasti sulta ei tulis enää vuotoa. Eka raskaudessa mulla tuli kans vähäistä vuotoa juuri niihin aikoihin kun olis kuukautisten pitäny taas tulla, kyllä sillon oli mieli maassa, mut onneks oli kuiteski kaikki hyvin. Outiko: Mulla ei ollu sillon muuta lisäkäyntejä epilepsian takia...
  20. T

Outiko: Mulla on kans epilepsia, mukava et on muitakin samassa tilanteessa, vaikka eihän itse sairaus ole mukava juttu. Onko sulla lääkitystä nyt? Mulla Keppra käytössä ja sen takia piti sit heti hankkia myös sitä foolihappoa. Ekassa odotuksessa mulla oli sama lääkitys mut nyt on pienempi...

Yhteistyössä