Hakutulokset

1. T

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

Eka ultra tehtiin mulle esikoista odottaessa alakautta ja semmonen tuli tuossa mieleen et ultran jälkeen noin parin päivän päästä mulle tuli vähän vuotoa. Säikähdin sillon hirveästi ja pääsin sit tk:n ja siel lääkäri totesi et ultra oli ärsyttäny limakalvoja sen verran et niistä vuotoa tuli...
  2. T

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

Hei! Täällä ilmottautuu uusi odottaja mukaan. :wave: Olen 31-vuotias, synnytyssairaala tulee olemaan SEKS ja odotan toista lasta (esikoinen 10/06). LA on vielä epäselvää koska kuukautiset todella epäsäännölliset. Neuvola aikaakaan en ole vielä saanut varattua :ashamed: vaikka plussannu olen...
  3. T

ns. riskiraskaus (epilepsia ja raskaus)

Roona82 toivottavasti olet soittanut itse heti neurolle, vaikka sairaanhoitajalle ja pyytänyt reseptiä foolihappolisään, ei kannata eka odotella neuvolan aikaa ja et sieltä soitettaisiin (ehkä olet jo näin tehnytkin). Mulla ei raskausaikana ollut kuin yksi ylimääräinen käynti äitipolille ihan...
  4. T

ns. riskiraskaus (epilepsia ja raskaus)

Hei! Sairastan epilepsiaa ja minulla oli lääkitys raskausajan ja imetin myös lasta lähes 2- vuotiaaksi asti. Odotusaikana selvitin voinko imettää ja neurologian lääkäri sanoi että vauva saa todella vähäisen määrän rintamaidon kautta lääkettä että voi huoletta imettää. Paljon enemmän lääkettä saa...
  5. T

Etanapostin ystävät

Hei! Kaipaisin uusia pitkäaikaisia kirjeystäviä toisista äideistä. Olen reilu vuoden ikäisen tytön kotiäiti. Olen 30 vuotias ja naimisissa. Harrastuksiini kuuluu luonto, linnut, säuvakävely ja kirjeenvaihto. Laitahan yv:tä niin vaihdetaan osoitteita.

Yhteistyössä