Kylläpäs oli taasen luettavaa
Anna333 ja
OnSiisKevät Onnea teille pian koittavista hääpäivistä
BB Onnea paljon tyttölupauksesta
Sisarusten ikäerot Meillähän oli tarkoitus, että esikoiselle ja toiselle lapselle tulisi pieni ikäero, mutta toinen lapsemme siis menehtyi. Esikoisemme syntyi 01/05 ja enkelityttömme 12/06 ja poikamme syntyi 02/08 ja siis pojalle ja tälle tulevalle tulee ikäeroksi n. 1,5 vuotta. Ja esikoinen onkin silloin n. 4,5 vuotias.
Väsymyksestä Täällä kans välillä väsyttää. Luulen sen johtuvan alhaisesta hempasta.
Ihania
masuja
Täälläkin välillä
turvotusta, enempi kuitenki masun kohalla iltaisin joskus.
Onneks mies tulee huomenna reissuhommista kotiin
Vielä ois hommia mitä tehä, mut tuntuu ettei jaksa kun noi muksut vie kaikki mun voimat melkein
Niin itse olen 23, täytän joulukuussa 24v. Mies täytti viime helmikuussa 24, ollaan samana vuonna synnytty eli -85. Ja kyllä minäkin nuorelta näytän. Meidän yks miespuolinen kaveri sano mulle kerran kun oltiin baareilemassa, siis ennenkuin rupesin tätä odottamaan, että näytän ihan teiniltä
En ottanu loukkauksena, koska hän vielä sanoi ettei hän pahalla että hyvä asiahan se vain on jos nuorelta näyttää
Varmaan siks sanoi, kun oli jo kolme raskautta takana ja hoikka eikä pyllykään ollut mitenkään erityisesti päässy levenemään
Noh, eipä tällä kertaa muuta tainnu olla... Palailen taas kun kerkiän
mertsu 18+4