ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

Hiphei :)

JOku kyseli hääkuvista. Mulla on netissä esillä joitakin kuvia ( ei kauheesti) meidän viime kesän häistä. Täältä pääsee katselemaan: http://irc-galleria.net/archive.php?nick=devil_doll&image_id=88460142&album_id=2402592

Tuun käymään illalla uudestaan, oon nyt töissä ja vähän kiire päivä!

Outiko 22+1

outiko Ihania hääkuvia! Olet jotenkin tutun näköinen vaikka en ole käynyt teilläpäinkään yli kymmeneen vuoteen =) Ehkä muistutat etäisesti jotain vanhaa tuttuani.

Tänään alkoi ihottava vaiva,närästys |O luovutan sen jollekin jos joku huolii!
Muuten kaikki täällä kunnossa,tänään kävin ostamassa ekat raskausrintaliivit. Ovat erittäin mukavat ja joustavat. Vauva potkii villinä ja ulkona on hieno ilma.

Hyviä vointeja kaikille!!! :heart: Ezmeralda ja neiti ötökkä 20+2

:wave:

Kimalle, onnea uudesta kodista :heart:

Ouska, jaksuja :hug:

Vaavitar, Ok! Eihän tästä kyllä Ilmajoelle ole paljon mitään matkaa :)

Outiko, olipas kiva saada sulle kasvot. Kaikista ihmisistä varmaan luo aina jonkun käsityksen kirjoituksen perusteella, mut sit kun näkee kuvan niin tuntuu että tuntisi koko ihmisen vaikka eihän se niin ole :) Ihania hääkuvia!

Nam, nam, pussillinen tuoreita korvapuusteja kutsuu, adjö ;)

Ihania hääkuvia outiko :flower: Nyt alkoi heti tehdä vielä enemmän mieli alkaa kaavailemaan omia mahdollisia tulevia häitä :)

Huomenna sitten äidin kanssa katsotaan vähän noita vakuutuksia ja vertaillaan niitä. Sekä täyttelen noita kelan papereita, että joskus saadaan nekin eteenpäin. :) Nyt pitäisi alkaa vähän siivoilemaan.. innostus ei ole parhaimpia, kun tuo alaselkäkin jotenkin on ihan kipiä :S

heipä hei . pitkästä aikaa on aikaa lukea ja kirjoittaa ketjuun. täällä kaikki ok, pieniä liikeitä jo tuntuu, ja masu kasvaa kovaa vauhtia. töissä tietää vauvasta lähimmät työkamut.

paikkakunta galluppiin: ilmajoki

meeruska 18+2

Mandy81 Mie en varmaan tuukaan sinne jumppaan tänään. Houkuttas kovasti, mut en jaksa lähteä pyöräilemään sinne :/
Ja jännään kotona Jypin peliä. Sohva vei nyt voiton :ashamed: Mutta jos meet nii kerro sitten miten meni/ millasta oli.

vilmav Juu, hieman kyl toisaalta arvelutti laittaa omia kuvia tänne esille.. siis ei mua haittaa että tän palstan ihmiset näkee mut, mutta ainahan täällä voi olla vaikka ketä.

outiko22+1

meeruska Minä kävin viettämässä Ilmajoella vuoden siellä kansanopistolla. =) Syksyllä 2000 sinne tulin ja keväällä 2001 lähdin pois. Hassua.

outiko Oon nyt lähtökuopissa. Ajelen täältä Palokasta Aalto Alvarille. Tuun kertomaan vesijumpan jälkeen millaista se oli.

Ihania hääkuvia Outiko.. Ihana hääpuku..:) tänää tuleekin taas kakkoselta Satuhäät.. :D
nyt on alkanut tuntumaa istualtaankin nua vaavin liikkeet.. on se niin ihanaa.. :heart: pikkuinen siellä potkuttelee.. tajuttoman nopeesti mennyt aika ens viikolla alkaa jo muka huhtikuu.

no täytyykin tästä mennä vähän siivoilemaan niin on miehenkin ehkä kivempi tulla siistiin kotiin.. ja itelläkin sitten parempi mieli. tiäs vaikka innostuis viellä silittämään uudet verhot jotka tuli tänään ja laittamaan ne ikkunaan mutta epäilen..heh

piritta ja moggulaa 19+5

Ihania hääkuvia :) Ne vain lisää mut hääkuumetta :D Mulla on itellä nicki tuolla galleriassa ni voisin käydä paremmin katselemassa niitä kuvia :)

elokuussa09 Meilläkin oli pitkään ollu puhetta et jos oltas tulevana kesänä menty naimisiin, ja eka oli tarkotus et pojan kastajaisissa mut sitten suunnitelmat muuttu. Ja nyt sit pähkäiltiin et mennäänkö tän tulevan pienokaisen kastajaisissa mut sit päätettiin et kesällä 2010 :) On aikaa suunnitella ja kaikkea.

Lilliputit Minulle kans tuli tosi iloinen mieli, vaikka olin jo valmiiksi hyvällä tuulella, kun luin tuon juttusi :) Mutta... äh, vaikee selittää mitä ajattelee, vaikeaa pukea ne sanoiksi :D Mutta tulee tosi hyvä mieli :)
Mä en taas osaa sanoo mitään mihinkään :LOL:

Mut nyt ton miehen kainaloon ku se on nyt vihdoin taas kotona :heart: Lapsetkin nukkuu :) Ja huomenna shoppailemaan :)

Hyvää yötä kaikille!

mertsu 18+5

Hei! Mä en kyllä pysy mukana, kun teksti tulee niin paljon! =)

En tiedä muistaako kukaan, kun en niin aktiivisesti kirjoita. Mutta tulinpahan nyt kertomaan iloiset ja onnelliset uutiset! Meillähän oli siis down epäilys ja mahdollsesti lisäsairauksia. Noh, kätilö soitti äitiyspolilta lapsivesipunktion tulokset ja meille tulee TERVE VAUVA!!! :heart: Olo oli ja on niin onnellinen! Nyt uskaltaa taas alkaa nauttimaan raskaudesta! Nyt on sitten itketty onnen kyyneleitä!

Ihania masuja sekä kauniita hääkuvia, onnea myös naimisiin meneville! Hyviä ultra kuulumisia ja tosi moni tuntuu tietävän, että kumpi sielä tulee. Meillä tulee ikäeroa esikoiselle ja tulevalle pienokaiselle 2v.9kk. Esikoista odoteltiin lähes vuosi, mutta tämä toinen onnisti nopeammin.

RENTOUTTAVAA VIIKONLOPPUA! Meillä se alkoi jo nyt, kun huomenna vapaapäivä. Ihanaa!

Nipsu ja raskausviikkoja 18-3.

Huomenta taas kaikille !!

Meillä muutto vähän aikaistuu.
Piti muuttaa ensi viikon lauantaina, mutta nyt vaihdettiin torstaille se päivä.
Ajateltiin että parempi on silloin muuttaa kun miehellä on vapaata ke ja to, ja sitten on taas töissä pe, la ja su.
Nyt pitäisi alkaa pakkaamaan tavaroita jo pikkuhiljaa, mutta enhän minä nyt sitten pysty mitään pakkaamaan :(
Huomenna tulee mahdollinen uusi vuokralainen jo katsomaan tätä asuntoa, ja jos haluaa tänne muuttaa niin saamme puolet viimisen kuukauden vuokrasta takaisin kun sovimme vuokranantajan kanssa että uusi asukas voisi muuttaa jo ensi kuun puolivälissä.
Ja siis meillä on ensi kuun loppuun saakka vuokrasopimus.
Tänään täytyy siis vähän yrittää siivota.

Mutta kai tästä pitäisi jotain aamupalaa mennä tuolta jääkaapista etsimään..

vilmav: Tuo 20 poksuminen on jotenkin jännä tunne.. Mulla ainakin oli sellainen kunnon etäppi tulevaan. Onnitteluni poksuista!

Oma vointi on taas mitä on. Ääni hiukan hukassa. Mut kai se siitä taas. Haluaisin niin olla viikonloppuna terve kun olisi kaikkee kivaakin tiedossa.

Ouska + Mini rv 20+2

Voi mahdotonta. Tänne tuli taas hirveä hääkuume. Ihania kuvia ja pukuja teillä oli! Ajateltiin myös, että jos olis menny naimisiin kastajaisissa, mutta haluan keskittyä tähän raskauteen 100%, ja vain helliä itseäni. :) Eikä miehen putkiaivoihin voi mahtua kuin yksi uusi iso asia kerralla. :D:D Mennään sitten joskus 1,5-2 vuoden päästä naimisiin. Ehkä.. :)

Nipsu-81 muakin alkoi itkettämään, kun luin sun hyvät tulokset. Jotenkin se omakin tuloksien odotus tuli kans mieleen, ja nyt oon onnellinen sun puolesta! Mahtava fiilis!

Aurinkoista ja rentoa viikonloppua kaikille!

Vaavitar + tintta ja huomenna pitäis poksua taas..
Huh, missähän se vauva meinaa meillä asua, kun se tähän maailmaan tulee..

Huomenta ja aurinkoista perjantaita B)

Mandy81 Millaista siellä jumpassa oli, tykkäsitkö?

Just tajusin, että mulla alkaakin kesäloma jo odotettua aikasemmin :) Kun alunperin mulla piti olla 24 kesälomapäivää, mutta koska en ole ens talvena pitämässä talvilomaa, niin voin pitää nekin lomapäivät kesäloman yhteydessä elikäs tiedossa 30 päivää kesälomaa, jonka perään aloitan sitten mammaloman.
Omien laskujeni mukaan kesäloma alkaa siis jo 19.5. Eli mulla ei ole enää kun jotain vähän yli 30 työpäivää jäljellä, vähänkö hienoa! Äippälomalle pääsen sitten 26.6.
Tää oivallus kyllä piristi päivää kummasti :)

Vauva liikuu masussa nykyään tosi aktiivisesti. Sikäli helpottavaa, kun vielä muutama viikko sitten oli ihan paniikissa, kun en tajua liikkeitä :D Nyt sitten senkin edestä tuntuu.

Outiko 22+2

Nipsu onnea hyviä tuloksista, meinasinkin jo kysellä että mitenhän siellä voidaan! :)
Minullakin esikoisen tulosten odottelu tuli mieleen, oli se kyllä rankkaa aikaa, mutta terve poikahan tuo on :heart:

Pakko nyt tännekin vähän valottaa että miun tyttöolon voi vaihtaa tyttölupaukseksi... aika epätodellinen olo :D Mutta ihanaa!

kielletty & pikkuinen 20+5

outiko onko todella näin? että 30 pv voi pitää... millä alalla oot töis, onko alakohtanen juttu? vähäx oliski kiva jos menis niin joka alalla.

työmotivaatio on niiiiiin miinuksen puolella, vaikka ei mulla töistä oo valittamista, kivat työkaverit ja siisti sisätyö. alotin tällä viikolla jo kirjottelemaan ohjeita töitteni perijälle... ai miten niin muka tylsää :LOL:

jep jep taas poksuu viikot , mahtavaa

ja illallla veljen 25 v syndeille kattelemaan humalaisia :kieh:

sissi ja papana 19+0

Mä oon kyllä ihan pihalla teidän jutuista. Vasta joku aika sitte liityin enkä oo kerenny käydä kirjoittelemassa, saatikka lukemassa koko aikana. Nyt täytyy vähä koittaa skarpata. :D

Eilen käytiin rakenneultrassa ja kaikki oli pikkuisella hyvin. Saatiin tyttölupaus, yli 90% varmuudella. Ja selvästi kyllä erotti et tyttö tulossa. :heart:

Jotain kerkesin katselemaan eli oli jotain paikkakunta galluppia tai vastaavaa.. me asustellaan Raahessa.

Niin ja mulle saa laittaa tyttölupauksen ja olen 21-vuotias. :)

äiskä87 ja pikkuinen 20+4

Yhteistyössä