Mandylle taas kiitos pinosta!
Onnittelut naimisiin menneille ja avioliittoon lähiaikoina aikoville!
Hankinnoista No niin nyt mä sitten tilasin sen dopplerin. Aika kaun pystyin hillitsemään itseni, mutta nyt repes
Eilen ostin ekat vauvanvaatteet; kolmet housut, kaksi pipoa, sukkia ja yhden hupparin. On ne niin ihanan pieniä, et koko ajan pitää hypistellä :heart:
Mitään muuta ei olla vielä hankittu. Pinannsänkyjä kateltiin eilen netistä, mutta ostetaan isommat jutut sitten kevällä/kesällä.
Liikunnasta raskausaikana on liikunta jäänyt aika vähälle. osittain pahoinvoinnin ja väsymyksen takia. Oon kuitenkin pyrkiny jotain tekemään edes silloin tällöin, ettei ihan repsahda. Miehen kanssa ollaan käyty sekä kävely, että juoksulenkeillä. Juokseminen alkaa välilää pistämään masuun, joten enimmäkseen kävellään. Nyt ollaan alettu käymään luistelemassa tossa meän lähikoulun kentällä. Se on mukavaa puuhaa
Mun työ on fyysisesti aika raskasta, joten siinä tulee ns. hyötyliikuntaakin jonkun verran.
Mulle liikunta ts. urheilu on aina ollut tärkeää. Muutama vuosi sitten urheilin SM-tasolla aktiivisesti, mutta enää en lähellekään siinä määrin. Mun laji on aika lailla kesälaji, joten talvisin on tullut tehtyä enemmän lihaskunto ym. harjoitteita. Nyt nekin on vähän jäänyt..
Maaliskuun lopussa aloitan
äitiysjoogan, sitä kovasti odotan.
Sukupuoli Mä oon kaiken suhteen todella malttamaton tyyppi, joten me ehdottomasti (mieskin haluaa) halutaan selvittää sukupuoli etukäteen. Ollaan myös mietitty, et jos tossa rakenneultrassa ei sitä saada selville niin mennään vielä lisäksi siihen 4 D-ultraan. On sitten kivempi tehdä hankintoja sen mukaan ja vopi alkaa kunnolla miettimään nimiä.
Jäin tänään saikulle flunssan takia. Päätä ja kurkkua särkee. Ei kiva.
Möhkis ja Leppis 16+3