Hakutulokset

1. T

**Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

Kurjaa Silvia logo! I :( Mää syön kans multitabsia tällä kertaa. Edellisellä kerralla söin Ladyvita mamaa,, joka sisältää kalkin jonka siis nykysin otan eripurkista. Satutytti :mulla kuunneltiin pyytämättä neuvolassa sykkeet 10+1vkolla. Paha olo on suht hyvin loppu. Tulee aaltomaisena...
  2. T

Kiva! Mulla on LA 2.3 ja tosiaan toinen tulossa. Ikää onki jo sit 35v Eilen neuvolassa löyty sykkeet ja ens viikolla keskiviikkona on np-ultra. Pääsisin suoraan lapsivesipunktioonki, mut ootan ton np-uä :n ensin. 10+2
  3. T

Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

Kiitos Pippurihäntä. Ikää mulla 35v ja LA on 2.3 ja tosiaan toinen on tulossa. Eilen neuvolassa löyty sykkeet ja ens viikon ke on ultra. Ja pääsisinpä kuulemma suoraan lapsivesipunktioonki, mut ootan ton np-uä:n ensin. Onko joku käyny lapsivesipunktiossa?
  4. T

Mahtuuko matkaan?*Toinen tulossa, vähän yllättäen. Esikoinen on 11k,uus tulokas olis näillä näkymin tulossa maaliskuussa. Vähän jänskättää miten jaksaa kahen pienen kanssa ku ikäeroa meille tulee n 1,5vuotta.
  5. T

Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

Mahtuuko matkaan? Toinen tulossa, vähän yllättäen. Esikoinen on 11k,uus tulokas olis näillä näkymin tulossa maaliskuussa. Vähän jänskättää miten jaksaa kahen pienen kanssa ku ikäeroa meille tulee n 1,5vuotta.
  6. T

Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

Kuolaamisesta ja hampaista kysyin omalta hammaslääkäriltä, meillä nimittäin kuolataan ihan hirveesti, alotettu jo 1kk:n iässä. Hammaslääkräi sano, että jotkut syntyy hammas suussa. Ja periaatteessa hammas voi tulla koska hyvänsä, on vaan keskiarvo, että n. puolen vuoden iässä. Mä itte oon saanu...
  7. T

Lukeminen omalla vastuulla, luvassa vitutuksen purkausta... Ristiäiset oli lauantaina. Edeltävänä keskiviikkona jo olin valmis vapaaehtosesti jyrsimään ranteet auki anopin vuoksi. Siis sen päivästä aliarviointia ja käskytystä ja asioihin puuttumista koko vitun viikon mua kohtaan. Kaikki...
  8. T

Lääkäri neuvola: 58,5cm (54,3cm) ja 4890g (4080g) suluissa siis kolmeviikkoa vanhat arvot. Kovasti tentattiin, että eikö oikeesti oo saanu muutako rintamaitoa? Vastasin pokkana että eiku me ollaan syötetty sille makkaraperunoita kunnon majoneesilla. Sitten alettiin ihastelemaan, että ihana ku...
  9. T

Hengissä ollaan! Rytmi on jonkin moinen päivässä, vaikka oliski vähän huonompiki. Herätään poitsun kanssa puol kympin ja puol yhentoista väliin. Toki poika herää aiemmin, mutta tulee tissittelemään aiemmin viereen. Sit mä luen lehen ja syön aamupalan, poika kattelee valoja ja värejä töllöstä...
  10. T

Meillä nukutaan 23-00 välillä nukahtaen ja sit nukutaan kuutisen tuntia putkeen. Eikä käytetä korviketta, täysin mennään täysimetyksellä. Nimi saatiin päätettyä eilen. Oon tyytyväinen, kirjottelin jo maistraatin lappuihin nimet. Sukunimestä ei vielä oo keskusteltu, mun mielestä se on miehen...
  11. T

Surusilmät; En mä mitenkän syyllistämällä tms. maininnukkaan siitä koiran laatu ajasta. Muutaman koiran "sekoamista" vauvan tullessa taloon seuranneena halusin vaan muistuttaa. Mm. Meijän vanha rouva on otettu meille sen vuoksi, että "on vaarallinen lapsille ja puree" katin kontit ole. Kunhan...
  12. T

Surusilmät; Tottakai koira on kiinnostunut vauvasta, koira menettää huomiota vauvan vuoksi. Muistathan kuitenkin antaa koiralle kahden keskistä aikaa ittesi kanssa lenkkeillen? Tai jotakin muuta teijän yhteistä juttua, mikä on koiralle mieluista.. Anna koiran tutustua valvotusti vauvaan - se...
  13. T

Ohhoh... Ompas Pionilla ollu lääkäri! Ittekki tarvis päättää ehkäsy kun tällä viikolla pitäs varata jälkitarkastus. Sanoin jo heti että kierukkaa en ota ku tarkotus on toinenki muksu toivottavasti saada jossain vaiheessa. Ja muutenkin mua epäilyttää kaikki hormooneihin sorkkivat ehkäsyt kun ne...
  14. T

Meillä on menetetty yöunet. Yks kukkuu yöt ja nukkuu päivät. Maha kipuakin on jonkin verran. Arvelin, että vika olis mun syömässä sipulissa, joten se joutuu nyt kaalen lisäksi vähäksi aikaa ainaki pannaan. Muutamana yönä on valvottu huutamalla puoli yhteen ja viime yönä puoli kolmeen. Selvästi...
  15. T

Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

Hups, oon unohtanu näkymä ilmottaa.... Raskaan ja pitkän synnytyksen päätteeksi meille syntyi POIKA 11.9 klo: 00.05 painoa 4016g ja pituus 53cm py 38.5cm. Alko luomuna mutta päättyi kaikkena muunako luomuna.. Sen verran raju oli kokemus että en ilman pyyntöä laita synnytys kertomusta...
  16. T

Vauvan kanssa kotiin, mikä yllätti eniten?

-Yöheräämiset on oikeesti raskaita, vaikka oon ollu lähes koko urani vakiyötyöntekijä -Vauvan sitovuus itteeni - ei edes syödä välttis jos ei toinen oo tekemässä ruokaa -Imettäminen kestää tuntikausia ja sattuu herkkaristi alussa! -Sukulaisten tyhmyys kun kuvittelevat mun toipuneen täysin...
  17. T

Ehin viimmeinki hetkeksi koneelle... Aika menee herran kanssa päivittäin saikatessa. Nykysin jotaki ihme tappelua unta vastaan iltasin. Nukahtaa kyllä, muttei pysy unessa. Eilen mulla palo hermo huutavaan herraan kun väsytti niin helkkaristi, että kuskasin pojan isän hoiviin kattomaan...
  18. T

Voi elämän kevät tätä oloa! Flunssa päällä kolmatta päivää eikä olo helpota. Vielä on jätkä tältä välttyny, onneksi. Kiukuttelee vaan päivällä, eikä meinaa nukkua, ko koko ajan pitäs saaha olla tissillä. Mä niin ootan että parannun, niin pääsen vaunu lenkille, ku herra ei nuku vaunuissa, jos...
  19. T

Omatoimisesti tänne änkään, varmaan viimesten joukossa, jos mut huolitaan ku poika venytti ulostulonsa syyskuulle... Eli tässä tiedot; Taika78 + Poika rv 42+0 11.9 4016g ja 53cm kotosalla tosiaan ollaan. Viikonloppu meni pojalla kiukutellessa ja tissillä roikkuessa. Eilen keitin jo...
  20. T

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

kotona ollaan, eilen päästiin. Anteeksi pitkä ja sekava sepustus synnytyksestä, mutta parempaan en pysty... :oops: La-su yönä heräsin puol neljä siihen, että apua mulla tulee kakka housuun - lyllersin kauheella kiireellä vessaan ja helpotti - kunnes helvetillinen vannemainen kipu iski...

Yhteistyössä