Täällä ollaan paranemaan päin! Antibiootit auttoivat oikeastaan jo heti, parissa päivässä oli kipeä kohta palautunut normaaliksi.
Nyt on ihan normaalit tisut jo, antibioottikuuria on tosin vielä 4pv jäljellä. Flunssakin alkaa olla ohitse, kohta ollaan terveenkirjoissa!
Ihanaa!
Kuukautiset Mulla on ollu pari kertaa jotain kahden päivän tiputteluja, tiedä häntä mitä ne ovat. Kunnon menkkoja kipuineen ei ole ollut. Toivottavasti ei tulekaan vähään aikaan. Pillerit on vielä aloittamatta, ajattelin napsia ekat antibioottien jälkeen. Seksi on pannassa sen aikaa, miestäkin alkoi huolettamaan ettei vaan käy vahinko.
Ihankuin sellainen meille kävisikin.
Minea Ihan hullun kallis vuokra
Me maksetaan 74 neliön kolmiosta alle 600. Tosin tämä on kerrostalo. Nytkun etitään rivaria niin saapi ainakin satkun laittaa vuokraan lisää. Vieläkään ei sitä pirun asuntoa ole löytynyt, alkaa mennä jo hermot!
Kaukolämpö On ihan pakko valittaa
On se perkele kumma kun ei saa pattereita isommalle. Asunto on kuin jääkalikka kun ikkunat vetää ihan hulluna. Ei kaikki ole lämminverisiä! Ilmankos sitä rintatulehduskin tulee kun täällä on niin kylmä.
Tämän asunnon eristeet on samanlaiset kuin niitä ei olisi ollenkaan. Voisin valittaa isännöitsijälle, vaikka siitä ei ole apua kuitenkaan. Jospa valittaisin vaan valittamisen ilosta
Syönti/Yösyötöt Miten tiheään teidän 2-3kk vaavit syö? Päivisin? Öisin? Ja kuinka paljon/ kauan jos pullosta/rinnasta ruokitte?
Itse olen huomannut että tissillä tankatessa muksu viihtyy yleensä 20min-45min, sekä päivisin että öisin. Ja syödään n. 2 h tunnin välein, joskus jopa huudetaan nälkää tunninkin välein. Olenkin ruennut antamaan pullosta iltasyötön pojalle, jolloin vetäisee maitoa jopa 130-160ml, määrä tuntuu ihan suurelta, mutta on käsittääkseni ihan normaali. Tämän jälkeen nukkuukin sen 4-5h.
Tämän vuoksi, ja oman jaksamiseni takia ajattelin vetää tästä lähtien yöt kylmästi pullonkautta, poika nukkuu pidempään ja saa äippäkin unta. On nimittäin ollut todella raskasta heräillä sen parin tunnin välein. Oma jaksaminen on kortilla.
Välistä poika ei edes päivisin edelleenkään nuku päiväunia kuin 10-15min pätkissä, ja eihän siinä itse ehdi levätä laisinkaan.
Eli tämä mamma alkaa ahkerasti pumppuhommiin jotta yöt saadaan nukuttua paremmin. Pullon kanssa syöttöön ei menekään kuin se 10min, siihen mahdollinen vaipanvaihto niin poika on takaisin nukkumassa 15min sisään. Tissillä roikkumisella tähän saattaa mennä tuntikin. :S
Muutoin päivät menee kyllä kivasti, poika on oikein tyytyväinen ja nauravainen tapaus. Vatsavaivojakaan ei kauheasti ole ollut, ilma kulkee suht hyvin!
Cuplatonia ajattelin alkaa antamaan vain aamuin ja illoin tästä lähtien, nyt sitä on annettu se 3x päivässä. Vähennellään määrää pikkuhiljaa, jos sekin saataisiin lopetettua.
Omat syömiset Nämähän ovat aiheuttaneet vatsavaivoja pikkuiselle, niin saanko alkaa syömään taas suklaata ja sipulia, paprikaa yms. kunhan pojan vatsa toimii ns. hyvin? Vai pitääkö sitä välttelyä jatkaa koko imetysaika?