Heippa kaikille!
Musta se lista niistä tulevista päivämääristä etusivulle ois ihan kiva! Tammikuisilla on ainakin ihan siistin näköinen se etusivu, vaikka siinä on infoa myöskin fb-ryhmästä ja muustakin. Tosi kiva ois musta kans se, että pidettäis kirjaa siitä, kuinka monta odottajaa meitä on!
Sitten myöhemmällä vois lisätä kanssa tyttö- ja poikalupaukset, mutta siihen nyt on aikaa
Siitä puheenollen, varasin itselleni ultra-ajan viikoille 12+2, eli 28.8. Neuvolalääkäri mulla on päivää aiemmin, 27.8.
Täällä pahoin pahoinvointi selätetty! Jippii! Eilen pystyin jo viemään roskapussin piharoskikseen ja tänään kävin kävelylenkillä, joten meen kyllä perjantaina koettamaan työntekoa
Olo on vielä heikko, kun painoa on tippunu 58kg -> 52kg tässä kuukauden aikana :$ Pahoinvoinnin väistyttyä tuntuu myöskin siltä, että kadoksissa olleet raskausoireetkin on löytäneet tiensä takaisin mun elämään, ja otan ne vastaan oikein avosylin!
Arell ja Pupulin, meilläkin on matkoja tiedossa. Lähdetään syyskuun alussa ensin Kuusamoon vaeltamaan ja kuun puolivälissä häämatkalle Egyptiin :heart: Vähän jännittelen kyllä erinäisiä juttuja liittyen just hygieniaan ja ruokaan. Mua kyllä kanssa pelottaa, että sinne drinksulaseihin sujahtaa alkoholia edes epähuomiossa, mutta tuntuis kyllä töykeeltä mennä viereen vahtimaan, kun joku vääntää drinkkiä
Eihän sinne keittiöönkään pääse tarkastamaan, että kaikki pestään pullovedellä! Siellä on myös japanilainen ravintola, enkä tiedä miten kestän olla syömättä sushia.. Onneksi alkoholittomuus ei harmita!
Ja
Arell, pissanäytelaite kuulostaa hauskalta!
Meillä tikutellaan itse se pissa ja analysoidaan, ei tarvitse tätien siellä sohlata pissatikkujen kanssa, mutta toi laite kuulostaa ylivedolta!
VoiceOfBaby mun puolueellinen ja empiirinen tutkimus kertoo, että Multivitan raskausvitamiinia syö monet. Ite nappailen lisäksi omega-3:a. Apteekissahan noita raskausvitamiineja myydään, enkä noista muista osaa sanoa, kun itse käytän tota Multivitaa. Tärkeimmät odottajan vitamiinit on kaiketi foolihappo (tarve on 300-400 µg/pv) ja d-vitamiini (10 µg/pv). Multivitan koostumusvertailu löytyy täältä
Vertaa koostumuksia Multivita - Monivitamiini
Tässähän sitä taas tulikin! Tsemppiä ja hyviä vointeja kaikille!
audree ja papu 9+2