Hakutulokset

1. R

Maaliskuun inssiläiset

Kiitos. Toivotan teille kaikille oikein paljon hyvää onnea ja jaksamista. Teillä kaikilla on erityispaikka mun sydämessä :hug: On niin ihmeellistä että tässä kävi näin, varsinainen vahinko :laugh: vaikea ymmärtää. Tätähän sitä ollaan vuosia odotettu, mutta puskista se sitten tuli kun oli...
  2. R

Maaliskuun inssiläiset

Mä olen AIVAN SEKAISIN :D enkä tiedä mitä tehdä ja minne mennä ja mitä ihmettä. Piti aloitella Menopuri, mutta lääkärin ohjeesta ostin vielä raskaustestin, sen markkinoiden halvimman- ettei menen turhaan rahaa. Se nyt sitten näyttikin aamulla kahta viivaa!!!!!!!! Mun on nyt varmaan lähdettävä...
  3. R

Inseminaatioiden määrä kunnallisessa?

Hih, hassua että ollaan täälä ihan samaan aikaan palstalla pörröömässä. Meillä hoidot aloitettiin viime kesänä, mutta jouduin välillä 4kk:si leikkausjonoon ja siitä sitten toipumaan vielä melkein kahdeksi. En ennättänyt tavata sitä H.T:n edellistä hoitajaa kuin kerran, mutta tämä uusi on...
  4. R

Oletteko kertoneet?

Niin näitä ikuisuusaiheita, mikään ei muutu. Kommentoinpa vaan tuota "kertokaa edes vanhemmillenne"- tokaisua. Se tarkoittaa käytännössä puhelinterroria ja yleistiä viestimiä nopeampaa informointia pitkin maita ja mantuja. Koettu on. Toinen mummuksi haluava pyöritteli ja sekaantui asiaamme niin...
  5. R

Inseminaatioiden määrä kunnallisessa?

Siilis Ja Katjuusa, meillä on ihan sama tilanne eli tays:sa tehdään vaan yksi inssi, jonka pitäis ajottua tän kuun lopulle. Kesäkuulle sitten koeputkee kehiin - tietty siis jos ei nyt onnistu (ollen siis taas siinä vaiheessa kiertoa että vain taivas on rajana ;) ) Meillä on myös molemmissä...
  6. R

Oletteko kertoneet?

En aio kertoa juurikin tuosta syystä ennen inssiä. Katsotaan sitten pari viikkoa sen jälkeen kumpia uutisia on kerrottavana!
  7. R

Miten toimitte, jos tarvitte apuja näihin asioihin?

No ensin gynelle tai terveyskeskukseen,työterveyteen tms. Kyllä sieltä laittavat oikeeseen paikkaan jos eivät itse hoida. Aikoinani lähdin gynen vuositarkastuksesta liikkeelle ja sillä tiellä ollaan.
  8. R

ÄP ulkomaille

Kiitos kovasti neuvoista. Juttelen ystäväni kanssa miten menetellään. Mulla on sellanen pikkunen tuntuma, että tällä pakkauksella on enemmänkin henkinen merkitys, joku kiinnekohta kotimaahan tms. Seuraamme tilanteen kehittymistä ja mahan kasvua :wave:
  9. R

Tällaisia tutkimuksia jenkeissä..

MUTTA en voi olla liittämättä tätä linkkiä samalta nettisivulta :laugh: http://www.iltalehti.fi/terveys/200701095570237_tr.shtml
  10. R

Lakialoitteesta

MÄ OLEN JÄRKYTTYNYT! Tulen paasaamaan tästä kaikille, jotka vain jaksavat kuunnella. Vaalithan ovat juurikin tulossa... Tollasta tekstiä ei voi päästää suustaan/ koneestaan kuin ihminen, jolle kaikki on kovin mustavalkoista ja ei ole henkilökohtaisia kokemuksia lapsettomuudesta. Toivottavasti...
  11. R

Maaliskuun inssiläiset

=) Tadaa! Voin vihdoinkin ilmoittautua johonkin ketjuun, nyt on mitä odottaa: Ensimmäinen ja tällä tietoa ainoa, inssi on tulossa loppukuulle. Jänskättää ihan vietävästi, mutta samalla alitajunta koittaa laittaa jäitä hattuun, housuihin ja puseron alle - että ei putoaisi ihan niin...
  12. R

Lakialoitteesta

...mitä korvani kuulivatkaan... toivottavasti harhoja! Kuulin ohimennen keskustelun, jossa mainittiin lakialoitteesta rajoittaa lapsettomuushoidot yhteen lapseen? Multa on mennyt tällänen juttu aivan ohi. Osaisko joku valistaa tarkemmin mistä keskustelussa oli oikeastaan kyse? Onko puhe...
  13. R

Kuinka kauan yrititte ennenkuin hakeuduitte tutkimuksiin?

Juu voi ja kannattaa jos itsellä on sellainen olo, että vaan hakkaa päätä seinään. Suosittelen yksityistä, ainakin meidän kohdalla viivyttely loppui siihen. Julkisella ei edes haluttu kuunnella miksi halusimme selvittää syyn aikaisemmin kuin "virallinen" 1,5v. Yksityinen gyne kuunteli ja kyseli...
  14. R

Kestääkö liitto?

Sua se sun miehes rakastaa, ei sitä typerää toista mimmiä mikä flirttaa ja antaa toivoa. Sen muijankin olis pitänyt olla antamatta kutitella kun kerran ootte kertonut ettette enää halua. Se on varmaan vaan typerä haavekuva sille sun miehelles, fantasia mitä ei enää saa ja se tietää sen niin ei...

Yhteistyössä