Täällä Lapin Keskussairaalassa, meille on nyt tehty 2 inssiä peräkkäisistä kierroista. Lääkäri kyllä kysyi meiltä, että haluammeko pitää luomukierron välissä, mutta se ei olisi ollut mitenkään pakollista. Me siis päätimme yrittää uutta raskautta inssillä heti uudestaan ilman taukoa.Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 23:15 piip kirjoitti:Ainakaan me ei saada inssejä peräkkäisiin kiertoihin, vaan täytyy olla yksi kierto välissä.
Siilis ja Rva:llekin . Mä myös olen H.T.:n potilas, entä Siilis? Itekin olen välillä kuin perszauksiin ammutti karhu, välillä ihan masiksessa ja joskus jopa innoissani. Niin että mielialat vaihtelee täälläkin rajusti. Mä TOIVON, että saisin positiivisia tunteita ja intoa tähän hoitoon vaikka vakaasti onneksi olen niitä, että en usko stressin/asenteen vaikuttavan lopputulokseen. Mutta positiivisissa tunnelmissa on muutama viikko mukavampi viettää kuin jo valmiiksi lannistuneena.Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 21:38 siilis kirjoitti:KATJUUSA:
Ihan huippua, että yhtäkkiä löytyi kohtalontoveri ylihuomiselle!
Jos olisit kysynyt tota innostus/ei-innostus asiaa multa eilisiltana, niin olisin ehkä vastannut, että "@&%¤#"}] en lähde mihinkään hoitoihin enää ikinä", mutta tänään oli puolestaan hyvä päivä, joten odotan torstaita jälleen innolla. Siis suomennettuna mun mieliala vaihtelee TODELLA rajusti ylös ja alas riippuen siitä millä tolalla on parisuhde ja hoidot.
Kauanko olette olleet hoidossa? Aina Taysissa? Ja onko tämä teidän ensimmäinen IVF? Ootteko olleet tyytyväisiä Taysiin?
Siilis: Mulla taas on aika vasta puolenpäivän jälkeen, niin että ei voiskaan törmätä. Mä meen yksin, mies on just nyt aika monen tuhannen kilometrin päässä, mutta mä olenkin lähes aina käynyt yksin, oon vaan halunnut niin. Yhessä inssissä mies oli mukana.Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 21:56 siilis kirjoitti:Niin ja se piti vielä kommentoida. Että meillä kans todennäköisesti osa hedelmöitetään ICSI:llä.
Mutta kuulostaa kyllä rankalta toi 7 hoitokiertoa. Meillä on takana vaan se yksi inssi. Tosin terot+clomikiertoja on sitten ollut vuosien varrella PALJON! Liian monta ja liian monen vuoden aikana.
Ja vielä yksi kysymys: koska teille on suunniteltu punktio? Siis mille vkolle?