Jätin pillerit pois 2002.Kaikki sanoi,että "no,kohta teilläkin sitten ollaan vatsa pyöreänä" ,kun meidän suku on kuulemma ja siskoista nähty todella hedelmällistä!
Meillä ei mitään kuulunut,ei kuulunut ja vielä kerran ei kuulunut.
Ystäväni kertoi minulle käyneensä AVA-klinikallan (heillä yritys 3vuotta) ja neuvoi minuakin ottamaan yhteyttä.
Minä soitin ja sain "ensi" ajan.Miehelle tehtiin siemennesteanalyysi heti.Kun soittelin siittä muutaman viikon päästä tuloksia niin onneksemme olin juuri käynyt neuvolassa, ihan normaalissa tarkastuksessa ja sitten ilmenin että olen raskaana. No eipä sitten tarvinnut mennä enään käymään AVAlla
Tyttö syntyi 08/05.Siitä asti olemma nytten yrittäneet, mutta ilman tulosta. Olen ajatellut jos menisi jonottamaan tuonne "yleiselle",mutta päädyin siihen tulokseen,että saaan parempaa hoitoa kuitenkin yksityisesti,vaikka kalliimpaa,mutta onhan tämä sen arvoista!
Nyt odottelen että huhtikuu alkaa,niin sitten varaan ajan.Jos ei uutta tulokasta kuulu!
Olen tehnyt ovulaatiotestejä,mutta ei auta sekään.
Kait se sitten on niin "että kun ei natsaa,niin ei natsaa"..
harmittaa todella paljon,koska haluamme toisen lapsen todella kovasti.
Moni on sanonut,että sen takia ei tule,kun stressaat,mutta se on tosi juttu,että en edes jaksa ajatella enään asiaa ja odottaa olevani raskaana,koska niin ei varmasti tule käymään ilman apua!
Kaikille,ketkä ovat lapsettomia haluan kehua Tampereen AVA-klinikkaa! On todella ihana paikka ja asiat otetaan tosissaan! :saint: