Hakutulokset

1. E

~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Määkin laitoin fb.ssa liittymispyynnön the ykkösiin :)
  2. E

Heippa pitkästä aikaa ! On ollut tosi rankka kuukausi, en oo täälläkään pystynyt enkä edes ehtinyt käymään. Keskenmenosta selvitty jotenkin ja taas tässä kuussa kuukautiset myöhässä, liekö tuo keskenmeno sitten tehnyt sen? En ainakaan testaa ennen kun on kp 36 menny ohitse ! Mutta niin ihania...
  3. E

IHANAA SARTSA ! ONNEA PLUSSASTA ! :) :heart: Ite oon vähän tällee vähin äänin, katellaan josko se pysyvä plussa tulis tänne pian :)
  4. E

Heips ! Lääkäritäti soitti siis eilen ja raskaustesti oli nega, joten täällä sitä sitten taas ollaan ! Fiilikset on paskat mut ainakin ny saatiin sitte selvyys asiaan että keskenmeno tuli ja päästään kohti uutta yritystä ! :) Mulle voi päivittää nyt siis kp 11 ja yk 10
  5. E

hei kaikille ! enpä oo täällä käyny vähään aikaan taas... ollut mieli tosi maassa. Noo, tänään olin nyt sitten verikokeissa ja huomenna tulee tulokset niin sit tiedetään että tuliko se keskenmeno varmasti. Mä palailen huomenna ! Tsemppiä muille ! :) :heart:
  6. E

KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

Moikka ! Saisinkohan tulla kertomaan oman tarinani? Ollaan yritetty lasta maaliskuusta asti. Kierto on vaihdellut 28 ja 31 päivän välillä. Viimeiset kuukautiset tulivat 18.10 ja sen jälkeen niitä ei kuulunut. Viime lauantaina ja sunnuntaina tein raskaustestiin maagiset kaksi viivaa, kuukautiset...
  7. E

Kiitos kaikille ! :heart: Kävin tänään lääkärillä ja se teki gynekologisen tutkimuksen ja sano et kaikki siel on ainakin normaalisti. Sitä kohdun pyöreyttä siellä ei tunnu, mut olisin niin alussakin ettei sitä edes tuntisi vielä sormilla. Maanantaina on sitten aika verikokeisiin ja tiistaina...
  8. E

Joo kyllä mä varmaan oon vuoden itkuvarat itkenyt tyhjäksi ! Tosi paha olla, mutta onneks on ihana mies :) :heart: ja onneks mulla on TEIDÄT !! :hug: :) :flower: :heart:
  9. E

Kiitos Hempula :heart: Kyl tää tästä, nyt ainaki tiedän et raskaaksi voin tulla.
  10. E

En ota enää vastaan onnitteluja, tais mennä kesken :/ Eilen ja tänä aamulla tuli pientä tuhrua pyyhiessä ja tänään koulussa tuli sit jo enemmän. Siteeseen asti verta ei tuu mutta pyyhkiessä tulee sit aika paljon ja tulee jotai hyytymiä. Huomenna soitettava lääkärille siis. Mutta pliis...
  11. E

Kuvia plussatesteistä

Moi adama, luultavasti pitää testata vielä ainakin kerran ! Ehkä joskus parin päivän päästä. Sulla ei ilmeisesti oo oireita? Ei minkäänlaisia siis? Mä en osaa sanoa mun oireista että onko ne raskausoireita vai mitä. Eli pari viikkoa sitten koulussa ollessa ihan järkyttävän huono olo, siis...
  12. E

Kuvia plussatesteistä

Onko tää nyt plussa? :) Tai haamuhan se on, mutta monet jo sanoneet että aika selkeä haamu? :D
  13. E

Apua tarvitaan ! :) (raskaustesti asiaa)

Kiitos mur-mur ihan sikana ! Toivottavasti oot oikeassa ! :) Maltan nyt mieleni ja testailen tiistaina sitten seuraavaksi :)) :heart:
  14. E

Kääk, kiitos vastauksista !! :) En oo uskaltanu itkeäkkää onnesta vielä mut nyt se itku sit tuli :D Ehkä tosiaan varmuudeks testaan parin päivän kuluttua vielä, kai mä salaa uskallan olla jo onnellinen :) :heart:
  15. E

Elikkä ! Mun kp on yleensä 28-31 välillä, nyt mennään jo iloisesti kp 36 ja ei tätiä ei näy. Testasin eilen haamun joka kuitenkin on aika selkeä, tänään testasin aivan samanlaisen viivan samalla testillä. Nyt kysynkin onko muilla kokemuksia citymarketin pregcheck testistä? Siinähän lukee et...
  16. E

Näin aluksi heti halit kaikille tädin yllättämille ! :hug: Ja sitten ON: Testasin tänään samalla testillä ihan samanlaisen viivan, pitänee huomenna tai tänään vielä käydä apteekissa ostamassa clear blue, eikös se oo tosi hyvä merkki? Katsellaan, en mä vieläkään haluu uskoo noihin viivoihin !
  17. E

no siis mulla on ollut kuumetta viimeviikolla tai et torstaina ei oo enää ollu, mut oon kyl mittaillu silti jälkeenki päi, ni iltasin nousee aina 37 ja normilämpö on 36.5 :)
  18. E

aamupissasta tein, ja niinku sanoin niin viiva oli kyllä vahvempi mitä tuossa kuvassa näkyy :) mut tosiaan testailen sit huomenna uudelleen ! :)
  19. E

älkää vielä onnitelko, en mä halua uskoa tohon tulokseen vielä etten sit pety myöhemmin ! mä testaan varmaan huomenna tai ylihuomenna vielä niin katotaan sitten ! :)
  20. E

Mä en tieks osaa sanoo mitää mihinkää ! Emmä kyl voi uskoa tohon. Pakko testata huomen aamul vaik uudellee. Oon iha sekasi :D *muoks* ja se on siis tota vähän tummempi mutten saa näkymää kuvissa. eikä se kyl viivanpaikkakaa voi olla ku se on punertava. mä kuolen tähän ! :D

Yhteistyössä