~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Huomenta!

Mä heräsin ihan valtavaan vatsakipuun, ja se vaan yltyy. On tosi oksettava olo myös :x

Kohta lähden kuitenkin sinne gynelle, joten pitää toivoa ettei menkat iske ennen sitä (jos siis on tullakseen). Katotaan mitä lekuri sanoo.

Sartsa83
Elviir-a Tärkeää on olla mies vierellä joka tukee ja ymmärtää tämmösenä hetkenä.. koskeehan se häntäkin. :heart: .. ja todellakin nyt on tieto että voit tulla raskaaksi, joten jahka jaksat, yritätte uudelleen, paremmalla onnella. :hug: olet meille tärkeä! :heart:

Hempu :LOL: :LOL: :LOL: ei hitto mä tipahdin täällä ihan totaalisesti tolle sun kirjotukselle.. "ehkä me saadaan yhdessä aikaan joskus iiiiso pökäle" :LOL: voi reps sun juttuja... :heart: :heart: :heart: :heart:

Sartsa83
HH1979 :heart: :hug: Minä tiiän niiiiiiiiiiiin hyvin miltä tuntuu kun muutama todella hyvä ystävä on raskaana. Mun läheisillä on nyt kaikilla vähintään 1 lapsi. Et tää palsta on ku lottovoitto! :heart:

neulainen tsemppiä lekuriin! Ilmoittelehan miten siellä kävi. :) :heart:

ON: Lämpöilyä nyt eilisen inssin jälkee tasaseen tahtiin ja aamulla suihkussa ja yöpaitaa riisuessa nännejä arasti aika paljon. MUTTA! Minä en nyt kiinnitä siihen sen enempää huomiota, koska muute kaikki menee taas ihan pipariks. :/ ... siispä: muuten olo siis uskomattoman hyvä. Ei satu mahaa niinkun viimeksi inssin jälkeen ja olo on muutenkin kuin lottovoittajalla. :p ... tosin rahatilanteessa se ei näy. :ashamed:

Sartsa83
Apua! Joku pyys multa jossain pinossa inssi runoa kun oon käyny toisessa inssissä. Nyt en kuolemaksenikaan muista kuka se oli ja missä pinossa, joten laitetaa kaikkiin pinoihin runo. :D

Nyt takana on toinen inssi
toivon että siitä syntyi pieni linssi
Mahassani nyt kuplii
muttei kuitenkaan tuplii
vain yksi pienen pieni munis
josta sitten vauva tulis
Toivon niin kovin että nyt tärppää
ettei tarvi enää lähtee metsästää kärppää

Tää on nyt ihan ykskaks keksitty.. ja nyt ei kyllä onnistunu... ei tuo runosuoni oikei lähteny kukkii kun muistin vasta nytte et piti kirjottaa joku runo jollekkin. :D

Kiitos kaikille ! :heart:
Kävin tänään lääkärillä ja se teki gynekologisen tutkimuksen ja sano et kaikki siel on ainakin normaalisti. Sitä kohdun pyöreyttä siellä ei tunnu, mut olisin niin alussakin ettei sitä edes tuntisi vielä sormilla. Maanantaina on sitten aika verikokeisiin ja tiistaina soittelen sitte tuloksia että mitäs se näytti. Jos se näyttää negaa niin sitten on tullut varhainen keskenmeno ja niin mä kyllä luulen että on tapahtunut :/ Otettiin multa tuolta pissanäytekin ja siitä raskaustesti, mut olin vartti sitte käyny kotona pissalla joten eipä se tulos siinä välttämättä edes näkyisi.

Sori että nyt tulee kovasti omaa napaa :( Tsemppiä kuitenkin kaikille ! Toivottavasti teille muille käy paremmin :heart:

Sartsa83
Elviir-a oma napa on täysin ymmärrettävää tollasessa tilanteessa. :hug: älä siitä huoli. Toivotaan että verikoe näyttäisi edelleen plussaa ja kaikki olisi hyvin. Meinaan kummityttöni äidillä oli kummityttöä odottaessa kahden menkat ennen kuin hän plussasi. On siis mahdollista että tulee ns. "normaalit kuukautisvuodot" tai muuten vuotoa, mutta ei se heti tarkoita km:ää. Mä pidän täällä peukkuja toivon sydämeni pohjasta että toukka siellä kyydissä vielä olisi. :heart:

Elviir-a :hug: :hug: Tottakai tänne saa ja PITÄÄKIN purkaa sitä omaa napaa ja niitä tuntemuksia ja ajatuksia ja kokemuksia! Sitä vartenhan me muunmuassa ollaan, että tuetaan täällä toinen toistamme vaikeina hetkinä ja iloitaan toisten puolesta hyvinä hetkinä :heart: Peukkuja pidän täällä! :heart:

Hih sartsalla se runosuoni kukkii :heart: :heart:

Sain tänään sylkikäyttösen ovulaatiotestin liuskojen tueks, ei muuta kun testailupäiviä oottamaa, viikon päästä varmaan voi jo alotella kierron venyvyyden takia :D

Plussatuulia :heart:

Sartsa83
Hempu Ja eiku tikut käyttöön. ;) .. hih.. juu ens viikosta vaa het toimintaan. :p

Runosuoni kukkii mulla, entäs sulla.
Mä runoja rustaan ja värkkejä putsaan.
En keksi mä mitään, siispä pistän itään. :LOL:

Nonni.. tää karkas taas käsistä. :LOL:

Hei sartsa oot mulle niin raksuna,
ootko varma, ettet ois paksuna ;)
Närästää, tissiä vihloo ja huimaa,
kahden viikon päästä pissit tikkuun heti aamutuimaan ;)
Kaikille hirveesti tsemppiä teille,
toivotaan plussia kaikille meille ;)

Möö.. mitäspä tänne? Nyt yritän loppukuun olla kans miettimättä tätä asiaa sen enempi.. Noh itseni tuntien ekasta pienestäkin muka tuntemuksesta toivo taas heräilee päätään nostellen :D ..

Hieno runo Sartsa :heart: ollaan näköjään samaa vuosimallia, kenties..

Elviir-a toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhain päin ja kääntyyhän se jos ei nyt niin ehkä jo seuraavasta.. Mikään ei oo niin varmaa ku epävarma..

Hain tänää pari pvää s-lomaa, on niin väsy vetämätön olo..

Ihania runoja teillä B)

Vähän sitten omaa napaa. Eli kävin tänään lääkärissä, oli vanha kunnon herrasmies lääkärinä. Ei juuri puhunut mitään, kerroin menkkahistoriani ja lääkäri sitten ultrasi. Ilmeisesti mun kohdun limakalvo on nyt todella ohut, joten pelkkä keltarauhashormoni ei auttaisi saamaan menkkoja. Vähän aikaan mietittyään lääkäri sitten nousi ja kävi kaivamassa kaappinsa perukoilta jonkun (näyte)lääkelaatikon. Vähän aikaa pengottuaan hän ojensi mulle lääkkeen, ja sanoi että sitä pitää syödä kaksi viikkoa. That's it. :LOL:

Kun sitten töissä aloin tutkailemaan lääkettä, niin sehän on piru vie joku menopaussi lääke! Nimi on femoston conti, kukaan ei varmaan tunne sitä tällä palstalla... Noh, katotaan josko lääke auttaisi tuomaan tädin. Mutta ilmeisesti munasarjat ja muut oli kuitenkin kunnossa, niistä lekuri ei maininnut mitään. Ja ilmeisesti kuulun nyt siihen 5% e-pillereitä käyttävistä naisista, joille tulee tällainen pillereiden jälkeinen syndrooma. Siihen oli joku eriskummallinen diagnoosigin lääkärillä, mutten tietenkään enää muista sitä.

Että näin täällä, huomenna aivotohtorille paremmalla onnella.

Sartsalla se runosuoni vaan sykkii :heart: =)

ON Ollut kaamean kipeä selkä koko illan, alaselkä siis. Tuskin liittyy mahdolliseen raskauteen etes, mutta ainahan sitä saa toiveissa elää. En kuitenkaan jaksais jos tää selkä taas lasahtaa. Edellisestä kerrasta on vuosi aikaa ja se oli kyllä niin hirvittävää että meinas henki lähteä!! :kieh: Noooh, kyllä tää tästä. Täytyy yrittää voimistella.. =)

TB Paljon onnea perheenlisäyksestä. Olen niin uusi tulokas ryhmässä etten muista sua, mutta onnea siltikin kovasti :heart:

Hitaasti kuluu nää päivät eikä sekään itsenäisyyspäivä oo vielä lähelläkään... :headwall: Tiedottomuus lisää tuskaaaaa!!!! :ashamed:

Plussukka tuulosia kaikille ++++++++++++++++ :whistle: +++++++++++

24.11.2oo9 Tiistai

Zande..........................kp 85/32.........................yk ?
Haaveileva85...............kp 77/26-33....................yk 8
neulainen.....................kp 71/?...........................yk 1
ShiruLi..........................kp 70/26.........................yk1
Ansku-82.....................kp 65/30........................yk 10
Louvre.........................kp 61/32-35...................yk 17

BabyBubble..................kp 57/??.........................yk 1
Celestial.......................kp 54/?...........................yk 1
anu84..........................kp 50/29-32...................yk 21
pata-ässä.....................kp 50/28-30...................yk 4

murppa86....................kp 43/25.........................yk 53?

Elviir-a..........................kp 38/28-31.....................yk 9
yöperhonen-................kp 36/28..........................yk 23
Cladoceran..................kp 34/39..........................yk 9

LauraAnnika................kp 29/(26-)30-37.............yk 11
Siffis............................kp 29/30...........................yk 7
kiharapää....................kp 27/28-35......................yk 25
Raitakissa....................kp 27/28 - 30....................yk 3
Opaali78......................kp 27/28-29......................yk 8
Saana07......................kp 26/26-28......................yk 4
oola.............................kp 23/21-28?....................yk 1
Sartsa83......................kp 21/31...........................yk 23
EtanaLilli......................kp 20/31...........................yk 11

Jempula.......................kp 19/?.............................yk 4
tiuvi.............................kp 18/25-39......................yk 5
Satiini-.........................kp 18/29-32......................yk 4
HH1979........................kp 16/27-28......................yk 3
kilu09...........................kp 14/28-.........................yk 11
Siili H............................kp 13/?..............................yk 8
Sinirusko......................kp 13/28.........................yk 14
HappyFeet...................kp 12/34.........................yk 13
milean..........................kp 10/28-34?..................yk 2

Taffo82.........................kp 9/26-28.....................yk 4
vauvahaaveita.............kp 8/28..........................yk 2
Hempu86la...................kp 5/25-34.....................yk 17
Ambrosine85................kp 4/30........................yk 4
Miipeli..........................kp 3/27-36.....................yk 12
terp.............................kp 2/26-30.....................yk 4
bubunen......................kp 2/?............................yk 1
Pikkis82.......................kp....................................yk

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09

Heippa kaikki kirjoittelijat!

Kirjoitan nyt tännekin, kun ensimmäinen ketju johon liityin (30+ esikoisesta haaveilijat) on tällä hetkellä niin hiljainen... Tässä vaiheessa, eli ihan alkuvaiheessa kaipailen sitä, että asiasta saa lukea ja puhua paljon =)

Eli haluaisin liittyä ketjuun. Olen 30-vuotiais esikoisvauvasta haaveileva, miehelle vauva on myös ensimmäinen. Asia on niin tuore, että ehkäisy lopetettiin perjantaina. Tyhjennysvuoto alkoi eilen, eli nyt on ymmärtämykseni (?) mukaan 1. yrityskierto..? En ole vielä kovin professionaali näissä :)

Kaikille lempeän suotuisia vauvatuulia ja vauvakeskusteluja toivoen!

Ensiksi hurjan paljon onnea plussanneille! :heart: Elviiralle voimia ja toivotaan että kaikki on hyvin. :heart: Sartsa kuulostipa erikoisen hyvältä inssi ajankohta,sinulle niin kovasti toivoisin plussaa!! :heart: Ja sitten kaikille piinailijoille tsemppiä siihen tuskaisaan odotteluun..Sitä tarvitsee aina itse kukin! :D Ja vielä kaikki uudet lämpimästi tervetuloa! :wave: Ja lopuksi oma napa: Oviksen tikuttelu alkoi eilen,ollaan touhuiltu "muuten vaan" ja nyt odotellaan ovista... Otettiin se miehen sperma-analyysi aika vasta 11.12.09 jotta saadaan vielä tää kierto koitella rauhassa!Sitten selviää onko simpat ok vai mitä tapahtuu!Mulla sairasloma jatkuu,tää on NIIN tylsää,oon heittäny järjestyksen uusiksi koko talossa ja tehny suursiivousta! :whistle:

Yhteistyössä