Vuoto on nyt runsastunut. On tää jokseenkin uskomatonta. Mun mieli on jotenkin tyyni, jostain syystä. Kipujakin on nyt tullut, otin tuossa särkylääkettä ja ilmoitin töihin, etten loppuviikosta tule. Siis mikäli tämä keskemeno nyt yhtään seuraa sitä edellistä, niin vuotoa tulee NIIN paljon, ettei sillä ole määrää. Siis päivässä menee kolmet housut (päälihousut) likaiseksi ja työ on vielä kovin liikkuvaa, joten... En uskalla kertoa syytä, kun olen vielä koeajalla. Tajutontahan sekin on, mutta totta.
Mulla heräs mietteitä siitä, että töissä nostelen paljon ja yhtäkkiä. Olen siis päiväkodissa töissä pienten puolella. Voiko sellainen vaikuttaa? Sitä tietty hakee syitä kaikkialta ja vaikka mistä. Onko mielipiteitä?
Nyt on sama fiilis kuin
Tillukkaalla oli. Haluaisin, että kroppa hoitaisi tämän kunnialla loppuun, jotta keho toipuisi mahdollisimman pian.
Sitten taas kysymystä: Onko kuinka monella oireet näin varhaisessa vaiheessa loppuneet kuinka pian? Mulla, kun yhä tuntuu olevan oireita kaikesta huolimatta. Edellisessä KM:ssä mun oireet olivat loppuneet aika päivää sitten.
Eniten tässä mietityttää nyt se, että raskaus menee kesken samoihin aikoihin joka kerta. Onko siinä sitten kyse jostain ns. siirtymätilanteesta, jota mun kroppa ei kestä. Alkaako siinä istukka toimia, sydän lyödä, mikä menee vikaan? Tuleeko siinä kohtaa jokin uusi hormoni kehiin tms.
Huomenna ajattelin mennä Kättärille päivystykseen katsomaan mikä on tilanne.
Nyt tulee TÄYSIN omia juttuja, pahoittelen.
Mutta eipä voi sanoa muuta kuin voi itku, ihan konkreettisestikin.