Sunburned: Hyvä, että kaavinta meni ok, mulla kans kaavintakokemus ja oon vähän ollu sitä mieltä, että se on ainakin mulle ollu parempi juttu kuin lääkkeellinen tyhjennys. Oon voinu olla turvallisin mielin, että kohtu on varmasti tyhjentynyt.
Lääkärin kommentteja kyllä pitää vähän kritisoida, valitettavan usein kuulee näitä juttuja, ettei joillain lääkäreillä ole osaamista sen sosiaalisen ja henkisen puolen suhteen, eli ovat taitavia lääkäreitä mutta suhtautuvat potilaan asiaan liian kliinisesti. Suomessa varsinkin tuntuu olevan vallalla tämä tyyli, että potilasta ei saa mennä "liian lähelle" ja silloin voi jäädä lääkäristä epäempaattinen fiilis. Onneksi poikkeuksiakin löytyy. Mulla on ollut onni käydä omalääkärin sijaan ylioppilaiden terveydenhuollossa, koska olen "ikuinen yliopisto-opiskelija", ja jos mahdollista menen aina samalle lääkärille.
Tuosta keskenmenon jälkeisestä yhdynnän infektioriskistä en tuon enempää tiiä, mutta tosiaan suositellaan välttämään yhdyntää juurikin sen vuodon ajan. Oon kyllä itse kokenut, että jos kondomi on käytössä ja käydään puolin ja toisin pesulla niin ei pitäs olla mitään ongelmaa. Ja kuitenkin, jos teille tuo lohtua ja hyvää oloa olla lähekkäin rankan kokemuksen jälkeen, antakaa palaa vaan. Monilla kun saattaa käydä helposti päinvastoin, että keskenmeno loitontaa murheellista paria toisistaan.
Nyt sitten uuteen alkuun tsemppiä :hug:
ON: KP9 menossa ja kävin vähän ovulaatiolaskurilla pesun sivuilla. Tällä viikolla pitäis ovista pukata, harjotuksen vuoksi piti vähän pupustella jo eilen =) Yritän pitää alakuloa ja turhautumista loitolla, välillä onnistuu ja useinkaan ei. Vastahan tässä on se kolme kiertoa mennyt, mieskin sanoo että voisin relata pikkasen, oon kuulemma ollu ihan samanlainen kun ekaa yritettiin. Siinä ei menny ku kai kolme kuukautta mutta tietty nyt musta tuntuu, että se onnistu heti ja ny ei natsaa sitten millään.
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja seuraavat plussaajat jo kehiin =)