KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/perhe/vauvahaaveet/1634433/tietoisku-lauran-kirjoittamana-nosto/

Mä ny linkitän vieläkin tätä, on ollu mulla ainakin suuri apu, kun tuntuu keskenmenon jälkeen olevan kropanlukutaito vähän hukassa..

20.11. PERJANTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Heilo..........................KM 11/09.............................KP 10/
zanz..........................KM 07/09.............................KP 15/27-32
Silent whisper...........KM 05/09.............................KP 15/31
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 20/
n11na........................KM 09/09.............................KP 20/
Ninnatar....................KM 05/09.............................KP 22/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 22/26
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 23/28
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 25/30-35
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 44/30
Orion.........................KM 02/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................11/09

HAAVEISSA TOINEN

marsa22...............KM 06/09...........................................KP 1/31-33
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09...KP 2/
sanzibar...............KM 09/09............................................KP 5/28-34
Sinimarja..............TM 02/09............................................KP 7/25-34
BlondeMonsoon...KM 07/09............................................KP 6/27
haicu....................TM 10/09............................................KP 8/25
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09......................KP 9/
Huisi.....................KM 08/09............................................KP 16/
Annemari-76........KM 11/06, 09/09.................................KP 17/28-34
NeitiKat................KM 10/09............................................KP 21/
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Eelis.....................KM 04/09, 09/09
Imoen..................KM 10/09
SpanishDancer.....KM 10/09
caribbee...............KM 07/09

HAAVEISSA KOLMAS

happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.....KP 12/
Unicco......................KM 07/07, 03/09......................KP 22/27
pinpella....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09.....KP 29/
Tsuba.......................KM 06/09.................................KP 45/28-31
Piijuska-78...............KM 05/09.................................KP 52/29
MayBeibi..................KM 09/09
Neila........................KM 09/09

HAAVEISSA NELJÄS

rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 5/28-34(41)
Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 19/27-34

HAAVEISSA VIIDES

TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin, Rinja

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Aappa, kreta

Voi ei, täällähän on surulliset tunnelmat.. :'( tervetuloa carribbea ja suuri :hug: kokemastasi!

Pahoittelut myös tädin yllättämille :(

Ninnatar - Mä oon ymmärtänyt että limailu alkaa jo muutaman päivän ennen ovista ja ovis on viimeisenä limaisena päivänä.

Ninnatar Mä kans olen ymmärtänyt et limat on ennen ovista ja sen aikana.Ovis on ohi ku limat loppuu...luki jossain.

).( Ja niitä limoja odotellaan :headwall: Mulle ei varmaan ees tuu ovista tässä kierrossa. Nyt jo kp 19 eikä mitään tuntemuksia limoja tai testissä viivoja.Mä tuun kans hulluksi!

tääläkin tosiaan kp 8/25 nyt meneillään :D ja ovista odotellessa ;)

toisinaan tulee mieleen tahtooko oikeesti toista ;) meillä on tällanen kokailtainen nukutusrumba tullu tolle uhmaikäselle ja nytkin huutaa kurkkusuorana tuola sängyssä ja komentaa äiteä. Meinaan oikeesti repiä hiukset päästäni tän takia. Mä kestän mitä vaan mut en kiukuttelua ja pelleilyä nukkumisen kanssa... Miten mä jaksaisin ne yöheräämiset taas??? Ehkä on tässä hyvä miettiä ennen ku tosiaan se toinen olisi tulossa... :whistle:

Tää oli tällainen purkaus vaan, näitä kestää hetken: päästää höyryt pihalle ja muistaa kuinka ihana se jätkä välillä onkaan yleensä :D Onko tää sitä kaivattua perhe-elämää ja onnea ;)
Yrittäkäähän ymmärtää näin perjantain kunniaks.

Viikonloppuja myös kaikille, josko tämä hieman tässä rauhottuisi ja saisi hetken huilia tv:n ääressä ennen nukkumatin tuloa :heart: :wave:

Caribbee ja rakuuna :hug:

).( Oon tikutellu ovista, vaan ei sitä tainnu tulla ollenkaan. Nyt kp 12 ja viiva senku haalenee, ei tullu tarpeeksi tummaksi ollenkaan :ashamed: Tikutan kuitenki vielä pari päivää. Miten sitä voiki olla niin pönttö, että kuvittelee voivansa tärpätä ekasta kierrosta :headwall: . Masentaa :ashamed: Tänään töissä yks työkaveri oli kysyny mun mieheltä (ollaan samassa paikassa töissä ), että milloin meillä on laskettu aika. Näemmä huonot uutiset ei liikukaan yhtä nopeesti kuin hyvät...

Moikka, ja on joo surulliset tunnelmat :'( kävin myös tosiaan lukemassa marraskuisista niitä surullisia uutisia, muistan kun odotin esikoista , niin silloin itkin ihan kaikesta ja voin uskoa miten paljon kanssasisaret on ottanut ihan vaan virtuaalisesti osaa suureen suruun :heart:

täällä nyt kahtena päivänä tehty siis ovistesti ja kaksi viivaa siinä siis on , mutta milloin molemmat yhtä vahvoja, tiedä sitä sitä sitten ? :headwall:

ei ole mulle kyllä tuttua homaa tämä tikuttelu ovisten perässä, aina luullut että noin puolen välin tienoilla kannattaa peittoja heilutella, mutta ehkä olen sitten aina ovuloinut ihan menkkojen jälkeen ? :$

kun ei voi omaa kehoa tuntea täysin , niin ei voi!

toivotaan kaikille edelleen plussapuhureita ++++++++++ :D

Tervetuloa Caribbee :hug:

haicu: mulla on ollut välillä samanlaisia ajatuksia jaksamisesta kuin sulla. Meidän poika, 1v8kk, heräilee vieläkin yöllä tosi usein ja kokonaiset yöt on aika harvassa. Monesti olen ajatellut, että miten ihmeessä nyt jaksaisin, jos meidän "Elmeri" olisi syntynyt lokakuun lopussa. Nämä ajatukset menee kuitenkin tosiaan aika nopeasti ohi kun muistaa, kuinka valtavan ihania vauvat ovat.

Täällä taitaa kuukautiset olla loppumassa. Jospa vihdoin päästäisiin uuden yrityksen kimppuun :p

Alkuperäinen kirjoittaja haicu:
toisinaan tulee mieleen tahtooko oikeesti toista ;) meillä on tällanen kokailtainen nukutusrumba tullu tolle uhmaikäselle ja nytkin huutaa kurkkusuorana tuola sängyssä ja komentaa äiteä. Meinaan oikeesti repiä hiukset päästäni tän takia. Mä kestän mitä vaan mut en kiukuttelua ja pelleilyä nukkumisen kanssa... Miten mä jaksaisin ne yöheräämiset taas??? Ehkä on tässä hyvä miettiä ennen ku tosiaan se toinen olisi tulossa... :whistle:

Tää oli tällainen purkaus vaan, näitä kestää hetken: päästää höyryt pihalle ja muistaa kuinka ihana se jätkä välillä onkaan yleensä :D Onko tää sitä kaivattua perhe-elämää ja onnea ;)
Yrittäkäähän ymmärtää näin perjantain kunniaks.

Viikonloppuja myös kaikille, josko tämä hieman tässä rauhottuisi ja saisi hetken huilia tv:n ääressä ennen nukkumatin tuloa :heart: :wave:
Tää ois voinu olla niinku tasan mun kirjottama juttu :D Paitsi, että musta tuntuu et yöheräämiset silleen että syöttää vauvaa tuntuu tähän meiän tän hetkiseen rehaamiseen verrattuna paratiisilta :) Mut toisaalta, oltiin ekan kans onnekkaita, eli ei pahemmin valvoskellu öitä ja heräs tosiaan vaan syömään ja nukku taas. Oon varma, että jos toinen saadaan niin suunta on ihan toinen ja saadaan mekin kunnon käsitys yörääkistä. Aivan sama, oon valmis siihen!

Huomenia huomenia :D , jätkä heräs 7 taas vaikka nukahti vasta puol kympiltä... Huoh, meillä nää yöheräämiset on NIIN tuttua. Edelleen herää yössä 2-3 kertaa huutaan. Ikänä ei ole nukkunut öitä kunnolla, jopa pienenä sai ravata sängyn vieressä valehtelematta 10 kertaa ja allergiat päälle... Onhan pojalla jo ikää 2,5 vuottakin :eek:. Toivottavasti se murrosikä tulee nopeeta niin alkaa nukkuunkin (ainakin pitkään) ;)

Niin ja ovisviivakin vaan vahvistuu pikkuhiljaa (toivottavasti). Limat on kyll sen mukaisia et olis odotettavissa aivan lähipäivinä. Outo tää mun kroppa...

BlondeMonsoon ja Eelis, kiva ku löytyy myös tällaisia kohtalotovereita joilla tällaisia mietteitä on myös :)
Oho aamu puuro palo pohjaan, palaan taas :wave:

Silent whisper... Päivitätkö kp 6/28-34(41) Yritin jo eilennä tätä vilkuttaa... :wave: :wave:

Joka kuukausi odotetaan eka ovista, sit testausta, sit iloitaan haamusta ja sit petytään... ja taas alusta. Kyllä nyppii...

:heart: :heart: Onnittelut PLUSSALAISILLE!!!! :heart: :heart:

Tilasin eilen ensimmäistä kertaa ovistikkuja.. Neuvoja kaipisin, ootteko aamuisin vai iltaisin tikuttanu? vai liekkö aillä niin väliä kummin, eikö se tärkeintä et aina samaan vurokauden aikaan kuitenki?

Jes jes, kerroin viimeksi ällöjä kuulumisia jälkitarkastuksesta ja nyt voin varovasti todeta, että se lääkärikäynti oli ehkä elämäni parhaiten sijoitetut 62 eur. Vuoto on lähes loppunut niiden jälkitarkastuksessa ronkittujen istukanpalasten jälkeen!!! Olen niin fiiliksissä. Ens keskiviikkona jälkitarkastuksessa nro 2 näkee sitten onko kaikki kunnossa, mutta nyt uskallan olla toiveikas :) Siis 3 viikkoa kestäneen todella runsaan vuodon jälkeen alan ehkä vihdoin olla kunnossa. Ainakin tässä on oppinut kärsivällisyyttä. Jos heti keskenmenosta kuultuani olin puhtaasti sitä mieltä että kunhan vaan mahd. pian tulisin uudelleen raskaaksi, niin nyt tärkeimmäksi asiaksi on noussut hoitaa itseni ensin kuntoon. Taitaa tämä olla ihan oikea järjestys...

Jaksamista haiculle, BlondeMonsoonille ja Eelikselle yöheräilyihin. Meillä heräiltiin jatkuvasti 5-10 kertaa yössä lähes puoli vuotta kunnes neidin ollessa 8kk ikäinden päätettiin toivoa toista lasta ja samalla totesin etten millään jaksa noita heräilyjä pitemmällä tähtäimellä. Tiukasti jätin silloin tytöltä yösyömiset, tutin ja nukuttamisen pois. Homma toimi meillä yllättävän helposti - tosin nukuttamista tarvitaan edelleen silloin tällöin. Meillä heräilyn syinä olivat ainakin allergiat ja ilmeisesti myös liikkumisen opettelu.

:hug: kaikille sitä tarvitseville ja lisää plussia (sekä tietysti ensin oviksia niitä odotteleville)!

21.11. LAUANTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Heilo..........................KM 11/09.............................KP 11/
zanz..........................KM 07/09.............................KP 16/27-32
Silent whisper...........KM 05/09.............................KP 16/31
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 21/
n11na........................KM 09/09.............................KP 21/
Ninnatar....................KM 05/09.............................KP 23/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 23/26
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 24/28
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 26/30-35
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 45/30
Orion.........................KM 02/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................11/09

HAAVEISSA TOINEN

marsa22...............KM 06/09...........................................KP 2/31-33
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09...KP 3/
sanzibar...............KM 09/09............................................KP 6/28-34
Sinimarja..............TM 02/09............................................KP 8/25-34
BlondeMonsoon...KM 07/09............................................KP 7/27
haicu....................TM 10/09............................................KP 9/25
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09......................KP 10/
Huisi.....................KM 08/09............................................KP 17/
Annemari-76........KM 11/06, 09/09.................................KP 18/28-34
NeitiKat................KM 10/09............................................KP 22/
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Eelis.....................KM 04/09, 09/09
Imoen..................KM 10/09
SpanishDancer.....KM 10/09
caribbee...............KM 07/09

HAAVEISSA KOLMAS

happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.....KP 13/
Unicco......................KM 07/07, 03/09......................KP 23/27
pinpella....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09.....KP 30/
Tsuba.......................KM 06/09.................................KP 46/28-31
Piijuska-78...............KM 05/09.................................KP 53/29
MayBeibi..................KM 09/09
Neila........................KM 09/09

HAAVEISSA NELJÄS

rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 6/28-34(41)
Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 20/27-34

HAAVEISSA VIIDES

TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin, Rinja

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Aappa, kreta

happihyppy - mulla usein haalenee ja sitten yhtäkkiä päräyttää plussan! eli peli ei ole vielä menetetty :)

marsa22 - riippuu testistä voiko sen tehdä aamulla vai ei. Ohjeissa kyllä pitäisi lukea :)

SpanishDancer - ihanaa että kroppa alkaa vihdoin palautua normaalitilaan :hug:

).( Kävin torstaina gynellä ja silloin johtava munasolu oli kooltaan 15mm. Huomenna pistän Pregnylin ja sitten taas vaan odotellaan pari viikkoa. Olen siis tässä kierrossa syönyt Aridimex nimistä lääkettä ja tulosten mukaan sen pitäisi parantaa raskautumismahdollisuutta noin 20%-yksikköä / kierto. Ukkokulta on kuumeessa, saas nähdä jaksaako heilutella peittoja :/ Viimekierrossa mulla oli oviksen aikaan virtsatientulehdus ja nyt ukko on kuumeessa :x Miten voikin aina osua juuri väärään aikaan :headwall: Tiedättekö muuten vaikuttaako miehen kuume simppojen laatuun?

Silent whisper, onnea yritykseenne! Mutta kuulostaa kyllä hullulta, sullakin on vastoinkäymisiä, tarkoitan nyt tota teidän sairastelua. Luulisin ettei kuume vaikuttaisi siittiöiden laatuun, mutta en ole asiaan sen paremmin perehtynyt, en tiedä varmaksi! Saanko kysyä sulta, mikä teillä on ongelmana raskaaksi tulemisen suhteen? Jos et halua, ei tarvitse kertoa.

Ja hei, nyt apua tänne!!! Kävin tänää päivystyksessä, koska synnytyksen jälkeinen vuoto on muuttunut pahan hajuiseksi, ruskeaksi ja paikat on kipeänä. No ultrattiin ja siellähän sitä oli, kohtu täynnä tavaraa. Huomenna on sitten kaavinta ohjelmassa, i-n-h-o-t-t-a-v-a-a! Mua ei ole koskaan nukutettu, joten se jännittää ja muutenkin koko kaavinta tuntuu hurjalta. Voisitteko kertoa kokemuksianne kaavinnasta, olitteko kipeitä jälkikäteen, tuliko paljon vuotoa jne? SpanishDancer kyllä jo jotain kertoikin kirjoituksissaan. Onneksi sun vointisi alkaa mennä parempaan suuntaan!

Ärsyttää niin pirusti. Ihan ku en muutenkin olis jo käyny tarpeeksi läpi parin viimeisen viikon aikana. Tää on niin pirun epäreilua! Onneksi kuitenkin saan vielä tämän yön nukkua kotona ja kohta syödä miehen tekemää herkku-ruokaa. Jotain lohdutusta.

Sunburned: :hug: :hug:
Mulla kaavinta meni tosi hyvin. jännitin kans nukutusta paljon, mutta oli itseasiassa tosi simppeli juttu. Ne laittaa sen kanyylin käteen ja sitä kautta nukutusaineen. Kun se aine alkoi mennä sisään, niin noin 3 sekunttia ja olin unessa. Ehdin hieman tuntea hassua kihelmöintiä kurkussa ja sit oliki jo taju kankaalla. Seuraava muistikuva heräämössä. Olo oli väsynyt, vähän tokkurainen, mutta hyvä. Kaikki oli ohi reilussa tunnissa. Sit vähän osastolle lepäilemään ja suht pian jo kotiin. En ollut lainkaan kipeä missään vaiheessa kaavinnan jälkeen. Vuoto oli tiputteluvuotoa/tuhrua viikon verran. Oikein paljon tsemppiä huomiselle.

Sunburned - mullakaan ei ole omakohtaista kokemusta kaavinnassa mutta onnea huomiselle! Hyvin se menee :) Mulla on lievästi monirakkulaiset munasarjat ja sen lisäksi liian lyhyt luteaaliaika (menkoista ovikseen). Pitäisi olla vähintään 10 vrk (miel. 12-16), niin mulla on jäänyt melkein aina km:n jälkeen alle 10. Ja tuhrut alkaa aina 2-5 vrk ennen menkkoja :headwall: Keltarauhashormonitaso oli ok, eli syy lyhyelle luteaaliajalle ei ollut ainakaan siinä. Nyt ekaa kertaa käytössä nuo aikaisemmin mainitsemani lääkkeet, saas nähdä jos niistä olisi apuja.. Jos ei nyt tärppää, niin ensi kierrossa varmaankin aletaan tutkimaan ongelmaa tarkemmin.

Moikka taas, eli aamulla tehty ovistesti ja nyt vielä äsken tehty , tulosviiva ON VAHVEMPI :D
eli mää siis ovuloin 24-36 tunnin aikana B) josko nyt sitten vihdoin tärppäisi , mä olen aina heilutellut peittoja enemmän puolivälin aikana ja heti menkkojen jälkeen, mutta nyt siis huomattavasti eri aikaan , hui. Mä fiilistelen siis kahta viivaa pelkästään ovuloinnin takia ja siis vahvempaa toista viivaa :p

iltoja kaikille :heart:

Sunburned Ei se kaavinta tai nukutus kauheeta ole :hug: Tai itse olen ollut muutaman kerran nukutettu ja kerran olen ollut kaavinnassa. Ei kauheeta ollenkaan.Olo ollut hyvä nukutuksen jälkeen ja kaavinnan jälkeen en ollut kipeänä.Mut kai sekin on vähän oma kohtaista.Mut hyvin se menee =)

Huisi Onnea ovis plussasta.Sietää sit fiilistelläkkin ++++++++++ :whistle:

Mä haluun kans fiilistellä ovis plussaa ;) Ku se vaan tulis :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja sintsu78:
Sunburned Ei se kaavinta tai nukutus kauheeta ole :hug: Tai itse olen ollut muutaman kerran nukutettu ja kerran olen ollut kaavinnassa. Ei kauheeta ollenkaan.Olo ollut hyvä nukutuksen jälkeen ja kaavinnan jälkeen en ollut kipeänä.Mut kai sekin on vähän oma kohtaista.Mut hyvin se menee =)

Huisi Onnea ovis plussasta.Sietää sit fiilistelläkkin ++++++++++ :whistle:

Mä haluun kans fiilistellä ovis plussaa ;) Ku se vaan tulis :headwall:

:LOL: kiitos, muuten hyvä fiilistellä mutta ukko saunaillassa ja yksin juon täälläö yömyssyä, ehkä huomenna sen voi siis hyödyntää! =)

kyllä mä oon hassu :LOL:

voi kun r.testikin näyttäisi kahta viivaa!

Hih huisi, minäkin täällä yksikseni juon lasillisen punkkua ja nautin hiljaisuudesta kun sain tytön nukkumaan ja kämpän sellaiseen kuntoon että täältä kehtaa aamulla herätä. Mutta kiertoa joudun odottelemaan vielä viikko tolkulla |O

Voi Sunburned :hug: Toivottavasti ehdit täältä näitä rohkaisevia sanoja lukea ennen toimenpidettä. Sen halusin vielä tulla sanomaan että kyseessä on kevyt nukutus (tästä ei seuraa pahoinvointia tms) ja toimenpide oli ainakin minulle silloin helpotus kun lopetti vuodon nopeasti. Pelottavalta homma tuntui koska mun tapauksessa oli kova kiire ja tiesin itsekin että tosi oli kyseessä (olin vuodon alkamisesta jo noin tunnin kuluttua leikkaussalissa ja silti ehdin menettää sairaalassa sen pari litraa verta). Kipuja en tuntenut ja heikko olo tuli ilmeisesti lähinnä verenhukasta. Jälkivuoto kesti vain pari päivää enkä tarvinnut missään vaiheessa särkylääkkeitä. Kovasti tsemppiä huomiselle!

Viikonloppuja kaikille :)

Yhteistyössä