~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

bambina älä tunne yhtään huonoa omaatuntoa :) Ihmehän se olis ollu, että olis tärpänny kaiken stressin jälkeen mitä oli tossa kuukausi sitten mummin poismenon johdosta.. Eihän tästä lähdetä kun uuteen nousuun ja nyt jo KP2 niin reilu viikon päästä voi alkaa jo katos ovulaatiota bongailee, jos vaikka jouluna sais lahjaksi plussan :) Kiitos kovasti kaikesta tsempistä siulle :heart: :heart:

terp kiva kun jaksat päivitellä tuota listaa :) Voisitko päivittää mulle tuonne kierron pituudeksi 25-34 päivää, kiitos :) :heart: :heart:

Elviir-a pietään peukkuja ja toivotaan parasta :heart:

Pidetään peukkuja Eddallekkin :) :heart:

Ja paljon plussatuulia kaikille :heart: :heart: :heart:

Sartsaaaaaa, paaaaaaljon peukkuja pystyssä sinne suuntaan :heart:

Sartsa83
Elviir-a Varovaiset onnittelut täältäkin. Eiköhä tuo aika varma plussa jo ole. ;) Joten onnea. :heart:

bambina Ei sitä aina voi olla oikeessa. Niin mäki vaa hempulle veikkasin plussaa, mutta ei sit ollukaa. Pääasia että tsempataan ja tuetaan. :) :hug:

Hempuuuuuuuuuuuu kiiitoooooos, raksuuuuuuuuuuuuuu. :heart:

22.11.2oo9 Sunnuntai

Zande..........................kp 83/32.........................yk ?
Haaveileva85...............kp 75/26-33....................yk 8
neulainen.....................kp 69/?...........................yk 1
ShiruLi..........................kp 68/26.........................yk1
Ansku-82.....................kp 63/30........................yk 10

Louvre.........................kp 59/32-35...................yk 17
BabyBubble..................kp 55/??.........................yk 1
Celestial.......................kp 52/?...........................yk 1

anu84..........................kp 48/29-32...................yk 21
pata-ässä.....................kp 48/28-30...................yk 4
murppa86....................kp 41/25.........................yk 53?

Elviir-a..........................kp 36/28-31.....................yk 9 (haamu)
yöperhonen-................kp 34/28..........................yk 23
Cladoceran..................kp 32/39..........................yk 9

terp.............................kp 27/26-30.....................yk 3
LauraAnnika................kp 27/(26-)30-37.............yk 11
Siffis............................kp 27/30...........................yk 7
kiharapää....................kp 25/28-35......................yk 25
Raitakissa....................kp 25/28 - 30....................yk 3
Opaali78......................kp 25/28-29......................yk 8
Saana07......................kp 24/26-28......................yk 4

Sartsa83......................kp 19/31...........................yk 23
EtanaLilli......................kp 18/31...........................yk 11
Jempula.......................kp 17/?.............................yk 4
tiuvi.............................kp 16/25-39......................yk 5
Satiini-.........................kp 16/29-32......................yk 4
HH1979........................kp 14/27-28......................yk 3
kilu09...........................kp 12/28-.........................yk 11
Siili H............................kp 11/?..............................yk 8
Sinirusko......................kp 11/28.........................yk 14
HappyFeet...................kp 10/34.........................yk 13

milean..........................kp 8/28-34?..................yk 2
Taffo82.........................kp 7/26-28.....................yk 4
vauvahaaveita.............kp 6/28..........................yk 2
Hempu86la...................kp 3/25-34.....................yk 17
Ambrosine85................kp 2/30........................yk 4
Miipeli..........................kp 1/27-36.....................yk 12
Pikkis82.......................kp....................................yk

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09

Niin moni on plussannu tääl, isosti onnea! :flower:

Oon yrittäny käydä tääl vähä harvemmi, etten sais jotai ressii täst kuumeilusta! :)
Mul on kerto palutunu normaaliks ku jätin noi pilsut pois ja aikasen hyvin sitä osaa tota ovistakin tunnustella, ku on pitäny vähän kirjaa ja seuraillu tuntemuksia. Viimeistaan ens vuoden puolella sit ajotetaan noi touhut vähä paremmi. Ja ny sit vähä rauhallisemmi, vaik ei toi mies pahemmi oo kortonkien perään kysekkykkään :D

Tsemiä kaikille yritykseen ja minä seurailen tilannetta aina välillä!!

Neulainen: Meillä on siis yritystä ollut reilu puoli vuotta, kierrot ovat vaan olleet järjettömiä! Nytkin yli 80 päivää. Silloin muutama viikko sit varasin lääkäriajan ja se ultrasi ja pyysi labroja. Ne oli ok. Sit se sano, että palataan asiaan loppu vuodesta, jos kierrot ei tasaannu. Siinä tapauksessa voisin saada terot. Itse sanoin kuitenkin että enkö voisi saada teroja jo nyt, eikä lääkäri laittanu vastaan. Sanoi vaan että saathan sinä, jos haluat. Ohjeena oli että odotan menkat ja alan popsia noita sitten päivänä 14. Mutta tiestin että menkkoja saa vielä ootella, joten kun bongasin oviksen niin heti sen jälkeen aloitin nää terot. Ja uskomatonta kyllä ne tepsi heti!! :heart: Toivovasti raskaus vaan jatkuisi normaalisi.

Tänä aamuna tein apteekin oman ja ihan selvä plussaviiva tuli! :D :heart: Ei yhtä vahva kun kontrolli, mutta ei tarvinnut tihrustaa. Eilen testi oli siis sellainen herkempi. Että totta tämä raskaus ainakin nyt on! Kumpa ei menisi kesken, kun näin aikaisin saan testattua. Aamupahoinvointia on jo nyt...Mutta tämän kestää kun tietää että se on positiivista pahoinvointia... :)

Elviira: Ihanaa! Onnea! :heart:

Muut: Tsemppiä ihan hirmuisesti!!!! En siirry tuonne odottaviin virallisesti ennen kuin nään ainakin viikon eteenpäin että kestääkö tämä alkukaan.

Elviir-a Mun mielestä toi oli kyllä ihan selkeä plussa, eikä mikään haamu. Mä uskallan jo onnitella. Onnea!!! :flower: Laitan sut kuitenkin sitten vasta plussanneisiin, kun tulet varmistamaan tuloksen.

Edda Onnea!!! :flower:

Miipeli :hug: perästä tullaan any days now.

Anteeksi Edda unohin sinuu onnitella :ashamed:

:hug: :hug: :flower: :heart: Onnea plussasta!! Aivan ihanaa =)

Ja terp et muuten tuu!! Marraskuun plussat ei voi edelleenkää viel tähän kohtaa loppua! :)

on: jos jotain positiivista niin hyvä et tuli nyt (lyhyt kierto) kun että olisin taas venaillu viikon ja sit tullu..

Oon mäki kanssa..meinasin aamulla (hyvin aikuismaisesti ja kypsästi) etten tee ikinä enää mitää , mä en haluu yrittää enää ikinä..lähin töihin itku kurkussa.
Sit matkalla piti kaupasta hakea eväät. Ja kuinkas ollakaan, matkaan tarttui greippimehua :headwall:
Mietin nyt vaan sitä että pitäs alkaa elää terveellisemmin...Mulla on oikeasti kyllä sen verran painoa että varmasti auttais saada sitä pois..mut samalla huolettaa ku painon putoaminen taas saa kropan johonki stressi-tilaan ni sit jos se vaan viivästyttää asioita...en tiiä. Mut siis en haluu koko joulun aikaaki stressata ni voi olla et menee nyt jonku aikaa tjottailulla. Eihän siitä greippimehusta haittaakaa ole..
Lannistunu olo mut ei maha mitää. :attn:

Näin aluksi heti halit kaikille tädin yllättämille ! :hug:

Ja sitten ON: Testasin tänään samalla testillä ihan samanlaisen viivan, pitänee huomenna tai tänään vielä käydä apteekissa ostamassa clear blue, eikös se oo tosi hyvä merkki? Katsellaan, en mä vieläkään haluu uskoo noihin viivoihin !

Tää rintamuksen arkuus ketuttaa..yleensä ollu pari päivää ennen tätiä hivenen arat ja nyt ne ollu puoltoista viikkoa ja tuntuu että tänään taas vaan kipeemmät :ashamed: Kuten sanottu..ei tarvi enää mihinkää kummallisuuksii tän jälkee kiinnittää huomiota.

Sartsa83
Miipeli Mä kans lakkasin uskomasta nyt mihinkään viimesen inssihoidon jälkeen. Tähän saakka nyt ollu joka kierrossa aina tuntemuksia ja fiiliksiä että nyt ois tärpänny, mutta kummasti vaan tädit aina alkaneet. Joten.. tämä inssikierto on sitte semmonen etten ajattele yhtään mitää tuntemuksia ennen kun näen sen kaksi viivaa tikussa. Helpottaa vähän omaa pääkoppaakin niin ei sekoa ajatuksissa. Tsemppiä nyt tulevaan ja koitaha olla ressaamatta. :hug:

Elviir-a Juu, clearblue on hyvä merkki. Osta se. :)

ON: Pelkään että ovis on nyt jo päällänsä vaikka huomenna vasta on inssi. Limaa ainakin tulee paperiin niin runsaasti että housutkin on aivan märät. En muista että viime kierrossa ois näin paljoa tullu. Noh, huomenna sen kuulee, meniks tää kierto ihan vituiks yrityksen kanssa vai onko vielä ovista ollu. Häirittee et miten mulla kun pistän itteeni sen pregnylin jonka tarkotus on tehdä ovulaatio eli irrottaa munasolu ja se tekee sen 36 tunnin kuluttua pistoksen jälkeen ja kun ovulaatio itsessään kestää 48tuntia, että ruvetaanko mun kohdalla laskemaan siitä kun 36 tuntia on kulunu vai kuinka.. ja voiko sitä enne siis jo tulla noin paljon limaa?... Tarvii googlettaa..

hyvää sunnuntaita kaikille!

Ja vielä onnittelut kaikille plussanneille, toivottavasti tullaan perässä!

edda kiitos! Mä ajattelin kans olla tosi tiukkana että saisin ne terolutit ja kiertoa tulemaan. Kun musta tuntuu etten sittenkään ole edes ovuloinut. Pientä kipuilua on kyllä ollut sen parisen viikkoa, mutta muuten ei mitään. Ja kun muistelen aikaa ilman pillereitä, niin valkovuotoa oli välillä TOSI paljon. Nyt ei siis yhtään mitään, oikeesti yhtään mitään.

Löysin myös mun ultrakäynnin, missä mulle määrättiin pilleritkin. Eli kävin siis vuonna 03 naisten polilla, kun mun menkkakivut oli ihan uskomattomat. Ilmeisesti silloinkin kierto oli tosi epäsäännöllinen, ainakin lääkärin merkintöjen mukaan. Täytyy ottaa lappu mukaan, jotta gyne näkis onko mun kroppa muuttunut johonkin suuntaan. Täytyy myös ilmeisesti olla vaativa niiden tutkimusten suhteen.

Mää en koskaan oo bongannut mitään ovislimoja tai muutakaan. Testillä saan tiedon oviksesta. Ja kaippa ne oikein näyttää. Vatsaa saattaa kivistää oviksen aikoihin, mutta muuten sitä ei kyllä huomaa.. :headwall:

Jotenkin musta tuntuu taas siltä ettei tässäkään kierrossa ole tärpännyt. Ei ole mitään oireita (eikä kyl pitäis vielä ollakaan tolkutan itelleni, turhaan). Ainoa tuo alaselän kipu, mutta se nyt voi johtua vaikka siitä että olen sohvalla rököttänyt huonossa asennossa.. :LOL: Joten OIKEITA oireita odotellessa... :headwall:

Ite en oo yli 10 vuoteen syönyt pillereitä. Ja kiertokin on ollut suht säännöllinen. Silti tuntuu että ei tärppää ikinä vaikka minkä teet. Huoh!

Sartsa Jospa et oo missannut ovista vaan kaikki menee putkeen ja kohta saadaan iloita sunkin raskautumisesta. Lähetän toivohalit sinnepäin :heart:

Plussukka tuulia +++++++++++ :whistle:

Paljon onnea plussanneille :heart:

terp kiitos päivityksestä :) :heart:

sartsa uskoa pitää, mutta jos ei toivo, niin ei putoa niin korkealta pilvilinnoista jos niin kävis.. Toivotaan ettei käy :heart: Pidän peukkuja sulle niin kovasti :heart: :heart: Raksu olet sinäkin :heart:

Plussatuulia kaikille :heart:

ON: Avokki alkoi tänään toden teolla kiinnostumaan siitä, että miten kannattaa oikeesti missäkin kierron vaiheessa pupuilla ;) Kuunteli oikein tarkkana kun selitin asioita ja sano, että hän jaksaa olla pupuilematta vaikka kolme viikkoa jotta ovulaatiotestin näyttäessä vahvoja viivoja pääsee kunnon määrä siittiöitä matkaan, että joku edes nappais ;) Ihana miäs :heart:

HH1979 Sama täällä, en ikinä oo bongannu minkäänlaisia kuvauksiin sopivia ovislimoja, en edes minkäänlaisia vatsakramppeja, pelkillä aamulämmöillä huomannu millon kannattanu pupuilla, kun lämmöt käyny alhaalla ennen ovista.. Nyt sitten tikkujen ja greippimehujen avulla tässä kierrossa kokeillaan :) Paljon tsemppiä! :heart:

Ekaks :hug: :hug: tipahtaneille, ei muuta kun uutta matoa koukkuun..

Tääl bongattu ovis pe ja toivottavasti myös kunnolla hyödynnetty .. Kävin pe siis myös siel klinikalla ja kaikki näyttäs olevan ok.. pitäs kuulema kotikonstein pystyä raskautumaan.. siltikin varattiin aika 15.12 muniksien aukiolotutkimukseen ja sit kahtellaan noi ukon lopulliset simppatestien tulokset.. Jotenki siit jäi sellanen tyhjä olo.. No se selviää sit joskus et onko mitään mitä vois ruveta hoitaa..

Äh aamuviikko edessä, prkl!!

Voihan kerpele kun on kierrot ja rytmit ja kaikki iiiiiihan sekaisin!!!

Nyt taas ollu pari viikkoa tuota että herään öisin hiestä märkänä vaikka ihan normi lämpötilat makkarissa. Oon tullu esim olohuoneeseen nukkumaan jossa on ollu Ihanan viileää, mutta kappas, parin tunnin jälkeen herännyt sieltäkin hiestä märkänä.
Munasarjojen kohdalla kipristelee ja vatsa "muljuilee". Ummettaa ja närästää. Eikä saa unohtaa pahaa oloa öiseen aikaan.
En jaksa ymmärtää!!

Yhteistyössä