~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

onpa ihanaa, kuinka täällä on niin hyvä ja positiivinen asenne!!! ja edelleen niin aktiivisia kirjoittajia! tuntuu vielä ihan omalta pinolta... :heart: te ootte kaikki niin mahtavia tyyppejä, että ajallaan teille kaikille se viiva tulee! ajoitus ja stressittömyys on kaikkein tärkeintä!

raitakissalle iiiiiiiso :hug: ! minun yksi tuttuni oli onnellisesti raskaana ja koko 9 kk:n ajan hänelle tuli säännöllisesti menkat! joten älä vielä luovuta! kun ei se plussa voi tyhjästäkään tulla!

sartsa tuo tissikipu kuulostaa kyllä niiiiiiin tutulta... :D onko nännit olleet kipeet?? ja nuo vilunväristykset kuuluvat myös asiaan...nyt vaan oottelemaan... ;)

rv 7+1

Sartsa83
bambina :hug: :D nännit ei varsinaisesti ole kipeät mut semmoset kosketusarat. "Havahtaa" kun niihin koskee, jos tajuut. Ja en mä kyllä oota. Elän vaan nyt muina naisina nää päivät ja katson alkaako ne menkat sieltä vai jäiskö pois ja sitten että plussaanko vai alkaako menkat sit taas myöhässä. Sais kyllä pysyä poissa ja plussa pärähtää, mutta pelkään toivoo ja odottaa liikoja..... en vaa taho pettyä taas.

Muuten bambina onko sulla ollu tunnetta rinnassa kun ois lihaspistos.. siis tississä.. et kuuluuko se niihin oireisiin kun nyt on taas semmonen kipu päällä? kun siis ei nää muuten oo kipeet kun niihin koskee tai puristaa mut kun vaan on niin sit niitä alkaa niinkun "jomottaan" ja sitten just pitään kuten lihaspistoksessa.

Tulin kurkkaamaan mitä tänne kuuluu... :) Tsemppiä kaikille! Täällä on menny tähän saakka hyvin, vieläkin vaan pelottaa välillä, että pysyykö pieni kyydissä. No...se asia ei tietty murehtimalla parane.

Sartsa83: Mulla on ollu tässä muutamana päivänä just tollasta ikäänkuin lihaspistos kipua toisessa rinnassa/rinnan sivulla. Välillä tulee oikein terävä pistos, johon taatusti reagoi. Rinnat on myös painavemmat, keskellä tuntuu sellasia rauhasia isoin kasoin ja reunoilta pehmeämmät...hih, olipa nyt analyysi rintojen muuttumisesta... :LOL:

Sartsa83
Edda Mut just tommoset mun rinnat on! En mä huomaa et ois mitenkää turvoksissa tai mitää mut noi pistokset kyllä huomaa! Ja bytheway: hyvä analyysi. ;) :LOL: Ja mä toivon koko sydämestäni että pieni pysyy kyydissä. :heart:

Kiitos teille tsemppauksista! Taitaa se vauva jäädä taas haaveeks vaan, tein aamulla uuden testin ja negaahan se näytti. Sitä tietty mietin vielä että oliko se eka testi herkempi (siis se mistä sain plussan), ja tuolla toisella se ei vielä näkyis? Alkaa oikeasti hermo palamaan. Varsinkin kun se plussa ei ollut mikään haalea viiva jonka just erotti, jos oikein tahtoi uskoa. Miehelle kun testin lykkäsin käteen, niin ensimmäiset sanat oli että "nyt kyllä jo vähän säikäyttää" :LOL: Hänkin siinä siis näki selkeän punaisen viivan testialueen kohdalla. Menkat ei oo yltyny mitenkään kovaks vielä, kivutkin puuttuu kokonaan. Voi äly tätä hommaa..

Aina ennen luulin että sitä joko on raskaana, tai ei ole. Näköjään joka toinen päivä voi olla, ja sitten taas ei :kieh: Mitähän huomenna?

raitakissa iiiiiiso voima :hug:

sartsa ei mulla varsinaisesti ole lihaspistoksia, mutta toi nänniarkuus kuulostaa kyllä kans niiiiiin tutulta! :D sillon kun menkkojen piti alkaa, mies yritti vähän koskea tisseihin, niin sanoin että älä, koska oli nännit niin arat. nyt on rinnat tosiaan turvoksissa ja painavammat, vatsallaan nukkuminen sattuu... voih sartsa!!! kunpa se nyt olis sitä itteensä!!! :heart: :heart: :heart: perjantainako pitäis tädin tulla? mutta tuo on just hyvä asenne, päivä kerrallaan ja rennosti! vaikka se on helpommin sanottu kun tehty! :p

PLUSSAAAAAAAAAAAAA! ++++++++++++++++ :whistle:

hei kaikille ! enpä oo täällä käyny vähään aikaan taas... ollut mieli tosi maassa. Noo, tänään olin nyt sitten verikokeissa ja huomenna tulee tulokset niin sit tiedetään että tuliko se keskenmeno varmasti. Mä palailen huomenna ! Tsemppiä muille ! :) :heart:

Sua on kyllä kaipailtu!Varmasti on ollut rankkaa,lähetän virtuaaisesti tsemppiä ja jaksamista! :heart: Toivottavasti tulokset olisi miellyttävät! :D Sartsa edelleen raksu,KAIKKI täällä toivoo mussuhanipuppelille PLUSSAA!!!Ja Bambina ja Edda ihana kuulla teidänkin kuulumisia! :heart:

Täällä elellään edelleen jänniä aikoja! Raitakissalle ja Sartsalle ja kaikkille muillekin nyt niitä kovin odotettuja tuloksia, voihan se raitakissa olla vaan et tää testi ei ollut vaan niin tarkka! Siis että olisi vielä näyttänut raskautta. Ei kai ne plussat itsestään siihen ekaan testiin tullut... Toivotaan!

Mäkin tänään nyt menin ja ostin ovulaatiotestejä, ja aion vanhojen kiertojen pohjalta tehdyillä laskelmilla tuossa tulevaisuudessa lähteä testaamaan, että onkos vielä minkäänlaista liikahdusta oviksen suuntaan... lähinnä siksi, että en aio jäädä odottelemaan kuukausitolkulla luomukuukautisia (joita olen joskus ollut vailla parikin vuotta hormoniehkäisyn lopettamisen jälkeen, enkä usko että silloin ovuloin). Odotuksia ei todellakaan ole juurikaan raskautumisen suhteen tässä ekassa kierrossa, mutta jotain pientä faktapohjaa tälle projektille :D Mies suhtautuu onneksi aivan ihanasti tähän mun aika voimakkaaseen vauvakuumeiluun :heart:

Windy palailee kotiin viikonlopun reissusta ja voi että sain makeat naurut lukiessani, IHANIA olette kyllä kaikki!! :heart:

ISO halaus niille, joille täti on tullut kylään ja tsemppiä seuraavaan kiertoon!
:hug:

Niin ja tietysti jännityksellä odotan kuinka muille käy =)

Itse täällä väännän ja käännän ja pohdin ja mietin. Viime viikolla olleet vessassa käynti oireet jäivät pois parin päivä jälkeen, joten tiedä mitä ihmettä oli.. Ja nyt olen täysin oireeton, ei edes tätiä enteileviä oireita havaittavissa, vaikka yleensä ne näihin aikoihin jo alkaa. Ainoana on ihmeelliset vihlaisut alavatsassa välillä.. Asia joka erityisesti hmetyttää on se, että peiton heilutus halut katosivat TÄYSIN kp 18 paikkeilla (samaan aikaan kun vessassa juokseminenalkoi), vaikka olen kyllä normaalistii varsin viriili läpi kierron :LOL:

Odottaa odottaa odottaaaa, että kierto menis jo loppuun!! :headwall: :LOL:

Joulukuisia plussatuulia kaikille kauheasti puhaltelen!! +++++++++++++++++ :whistle: :whistle:

1.12.2oo9 Tiistai

Zande..........................kp 92/32.........................yk ?
Haaveileva85...............kp 84/26-33....................yk 8
neulainen.....................kp 78/?...........................yk 1
ShiruLi..........................kp 77/26.........................yk1
Ansku-82.....................kp 72/30.........................yk 10
Louvre.........................kp 68/32-35....................yk 17
BabyBubble..................kp 64/??.........................yk 1
Celestial.......................kp 61/?...........................yk 1

anu84..........................kp 57/29-32...................yk 21
pata-ässä.....................kp 57/28-30...................yk 4
murppa86....................kp 50/25.........................yk 53?

Elviir-a..........................kp 45/28-31.....................yk 9
yöperhonen-................kp 43/28..........................yk 23
Cladoceran..................kp 41/39..........................yk 9

Siffis............................kp 36/30...........................yk 7
kiharapää....................kp 34/28-35......................yk 25

Sartsa83......................kp 28/31...........................yk 23
EtanaLilli......................kp 27/31...........................yk 11
Jempula.......................kp 26/?.............................yk 4
tiuvi.............................kp 25/25-39......................yk 5
Satiini-.........................kp 25/29-32......................yk 4
HH1979........................kp 23/27-28......................yk 3
Windy...........................kp 23/28...........................yk 2
kilu09...........................kp 21/28-...........................yk 11
Siili H............................kp 20/?..............................yk 8
Sinirusko......................kp 20/28............................yk 14

HappyFeet...................kp 19/34............................yk 13
milean..........................kp 17/28-34?.....................yk 2
Taffo82.........................kp 16/26-28......................yk 4
vauvahaaveita.............kp 15/28............................yk 2
Hempu86la...................kp 12/25-34.....................yk 17
Ambrosine85................kp 11/30..........................yk 4
Miipeli...........................kp 10/27-36.....................yk 12

terp.............................kp 9/26-30.....................yk 4
bubunen......................kp 9/?............................yk 1
Opaali78......................kp 8/26-30......................yk 9
Saana07......................kp 8/26-28......................yk 5
LauraAnnika................kp 6/(26-)30-37.............yk 12
oola.............................kp 3/28..............................yk 2
Raitakissa....................kp 2/28 - 30....................yk 4
Pikkis82.......................kp....................................yk

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09

Terp Kumarrus ja kiitos päivityksistä sulle.. :flower: :heart:

Täällä oireettomuus jatkuu.. lukuun ottamatta pieniä nippailuja alavatsassa joka kylläkin ennakoi yleensä tädin saapumista.. :headwall:

bubunen: Mulla on kans ovistestit käytössä. Oviksen olen bongannut, mutta raskaustestiä ei ole tarvinnut tehdä, kun aina on täti muistanut kyllä varmasti tulla ajallaan tai jopa etuajassa.. pah! :p

windyn kaa mennään samoilla kiertopäivillä. Toivottavasti tärppäis molemmille jo tässä kierrossa. Olis kyl maailman paras joululahja, muuta en kaipais :heart:

Plussaa kaikille niin oviksen bongaajille kuin loppukiertolaisillekin +++ :whistle: +++

voi voi, halauksia ja voimia aivan kaikille :hug:

mä en ole vielä "masentunut" juurikaan tätien saapuessa mutta thaimaan lomalla tuli
yhtenä päivänä hetkellinen "murtuminen" kun rannalla makoili 4 naista melko viimeisillään raskaana... ja retkelläkin oli yksi edeltävänä päivänä mukana.... tiedän et mekin ollaan vasta heinäkuus pillerit pois jätetty mut silti... kyllä te kaikki tän tunteen tiedätte... sitä vaan toivois kaiken tapahtuvan niin nopeasti kuin mahdollista... :|

mutta, nyt on taas mieli parempi, oli se kyllä reissussakin muut 13 päivää... :LOL: eli uutta ovista odotellessa! =)

juttelin muuten yhden reilu parikymppisen naisen kans eilen, sellanen aika tuttu. Hän on ollut kolmesti raskaana (abortti x 3, ei siis lapsia) koska on kerran unohtanut yhden pillerin ja kahdesti pilleri on ollut myöhässä noin 5-7 tuntia...pikkasen sikiävää sorttia =) sanoin kyllä hänelle että olen hieman kateellinen...lääkärikin oli vain todennut että hänelle riittää näköjään että pilleriä ei ihan ajallaan ota.

olipas pitkä teksti, jaksokohan kukaan lukea? nyt laitan suun suppuun :x

HH1979 mä huomasin kans et samoilla päivillä mennään =)
Olis kyllä maailman ihanin joululahja :heart: toivotaan isosti molemmille plussaa!!

Mä huomasin tänään et mun lämmöt on noussu, norm. 36-36.3 nyt 36.8 tai korkeempi..
Ja musta tutuu ku menkat alkais, samanlainen paino mahassa et vois vaik nyt alkaa vuotamaan, mut kai sitä vaan alkaa nyt jo pelkäämään tädin saapumista :LOL:
Ja mulla nippailee ja kirpasee välillä (nopeissa liikkeissä) kans.

[/b]Saana07 noita sikiävän sortin kansalaisia löytyy, multakin löytyy yks lähipiiristä, sen ei tarvii ku kattoa mieheen päin ni jo on raskaan. Joskus oon todella kade :ashamed: kun vauvakuumetta on ollut jo vuosia. Tsemppiä sulle sinne, hajoilu sillon tällön kuuluu asiaan
:hug:

Saana07 Minusta on mukava lukea pitkiäkin kirjoituksia.. =) Minulla on kova ikävä Thaimaaseen lomailemaan B) Nyt kuitenkin vauvaprojekti kaikista tärkein. Minustakin on välillä todella raskasta katsella ja olla raskaana olevien naisten seurassa. Kaksi paras ystävääni on raskaana ja hetkittäin on todella raskaita hetkiä. Yritän olla katkeroitumatta ja ajatella että vielä meidänkin aika tulee ja saan olla raskaana.. :heart: Jotkut näyttävät todellakin olevan sikiävää sorttia. Ehkä jos on jo 3 aborttia takana, niin kannattaisi harkita jotain muuta ehkäisymuotoa kuin pillerit.

Nyt alan tekemään siivousta että saisin muuta ajateltavaa kuin lähestyvän tädin!!! :headwall:

Windy: Painon tunnetta mullakin ja sit kun istun sohvalla puoli-istuvassa asennossa niin repii kohti nivusia välillä... Mutta luulen että täti siellä vaan kiskoo... :LOL: Lämpöjä en oo kaikkina päivinä oviksen jälkeen mittaillut kun yleensä mulla on 37 paikkeilla oviksesta menkkoihin ja kiertokin vakio..

Voi kun satais lunta niin tuntuis enemmän joulukuulta :xmas:

Täällä tulee niin hirveällä vauhdilla tekstiä, että mä en jaksa ikinä lukea näitä kaikkia! :ashamed: :)
Mulla on kp 20 ja sain ovistestissä samanvahvuiset viivat (eilen testiviiva oli haaleampi), testailen nyt vielä huomennakin mutta luulen et ovis on kyl tänään. Mulla on ollut tänään tosi kipeä alavatsa oik. puolelta, munasarjojen kohdalta. Taas heräsi "pelko", että voiko ovis oikeasti olla kivulias vai onko mulla PCO tai joku?! :/

Yritän keretä illalla paremmin kirjoittelemaan tänne ja lukemaan teidän kuulumisia, nyt loppuu työaika. Mutta plussatuulia kaikille!! :heart:

Sartsa83
Hempu Mä luin taas niin väärin kun lukea voikaan väärin.. siis sulla kirjotusvirhe mutta olin ihan et whaaaaat kun olit kirjottanu että "oooooon raskaanaaa" :LOL: Tunnen itteni niin tyhmäksi. :LOL:

Raitakissa Kyllä se nyt on sitä ittiään että uso pois. Vuotoja tulee ja menee. Mutta oman mielenterveytes takia kannattaa mennä neuvolaan tai vaikka lääkärille viä käymään. :) :hug:

Bambina Siis ei se oo lihaspistoa vaan sen tapasta kipuilua kun pistäis es. syömisen jälkeen kun lähtee nopeesti liikkeelle. Ja se tosiaan se pistos tapahtuu rinnassa, melkein kainalossa rinnan sivussa. Muuten eivät oo kosketusarat. Juu ja jostain syystä ei vattallaan voi nukkua.. kylkyasentokin riippuen kulmasta on vähä nii ja näin välillä. Tosin tänään aamuna kun käännyin selälteen ja suoristin oikean jalkani, mua repäs niin jumalattomasti oikeanpuolen muniksista.. muutenki olin aamulla ihan varma että täti tulee ja lujaa vauhtia.

Meinaan olin laskenu taas vähä väärin.. mullaha periaatteessa alkaa kp 28 tuhruttelua/vuotoo, mut viime kierrossa se veny kp 31 kun kroppa ei antanu tädin tulla ajallaan. Mutta mitä tässä nyt on tänään huomannut, niin aika varmoja tädin merkkejä on ilmassa.

Elviir-a ja bubunen :hug:

Saanalle ja windylle paljon tsemppiä... mä oon varma että tekin plussaatte vielä tässä ennenku kukaan osaa sanoo hep! ;) :heart:

HH1979 :hug: :heart: nuita samoja oireita täälläkin, mutta tätiä odotellaan tulevaksi kun niin se on joka kerta aiemminkin kurvannu paikalle. Ja juu, lunta tupaan ja pakkaset paukkumaan, kiitos! :xmas: :D

Siili Elä suotta pelkää, se on oviskipuilua vain. :) Tänään siis peittoja heilutteleen!!! Plussaonnea tähän kiertoon!! :hug: :heart:

sartsa kuulostaa kyllä hyvältä, mutta en ala luomaan ylimääräisiä paineita, kun tuli niin paha mieli viimeksi kun olin ihan varma että hempu oli siunatussa tilassa...ja kun oikein rohkaisin uskomaan niin... :ashamed: mutta sulla toistaiseksi kuulostaa kyllä lupaavalta! mullahan oli myös noita repäisyjä ja vihlaisuita (munisten kohdalla)..hmm..olisko ollut kiinnittymisen aikoihin, en muista. mutta välillä niin pahoja että v***ua huusin... :LOL: noh, pidät meidät täällä ajan tasalla, haluun tietää miten tässä käy! Plussaa puhallan sinne kovasti! lupasin ainakin yrittää ohjata sen haikaran sinne suunnalle, jos ite törmään ensin, olisko se nyt löytänyt teille?????? :heart: :heart: :heart:

Hih sartsa miäkii mietin jälkeepäin et oliko toi nyt ihan viksusti sanottu :D No mut oli ja meni ja toivotaan et tätioireet olis vaan kummitellutätioireita, ettei sitä tätiä tuliskaan ensinkään siulle :) :) :heart: Miä niin toivon *ummistaa silmät ja toivoo oikein oikein kovasti* :heart: :heart:

ON: Hihii, se tuli takasin se haalea ovulaatiotestin viivatänä iltana, eilinen pupuilu ei siis ollu täysin "turhaa" ;)

raitakissa kylläpä ne testit nyt keksii kenkkuilla, kauankohan ne meinaa sinuu pitää jännityksessä ja epätietosena :D toivottavasti ei kauan ja :hug: :hug: :heart: :hug:

elviir-a paljon :hug: :hug: :hug:

saana no miulla kanssa menee välillä usko tähän koko hommaan, kun tuntuu, että kaikki ympärillä on raskaana ja kun oma äitikin on ollu niin sikiävää, et 8 kakaraa maailmaan pusannu, niin miten se itelleen voi olla sitten niin hankalaa?!?!? Tsemppiä ovulaation bongaukseen :hug:

HH1979 paljon jaksamista siulle :heart: toivotaan, ettei se täti tulis :hug:

siili eiköhän nuo ovisoireita ole, eikun sartsan ohjeen mukaan komentamaan siittiöitä ja pupuiluhommiin ;) :heart:

bambina hih, siitä tädin tulosta on jo toivuttu, ei jääny traumoja siun tsemppauksesta, päinvastoin oli tosi mukavaa kun tsemppasit mukana ;) :) <3 Johan miäkii täällä oon huudellu, et sartsan oireet kuulostas niin lupaavilta :D Joten.. :D

Plussatuulia kaikille ja tsemppiä ovulaation bongaukseen! :)

Sartsa83
bambina :hug: :heart: oot kyllä nii ihuna kun tsemppaat... ja en minäkää, kuten ei hempukaan siitä pahastunu jos ny täti tulee vaikka sä niin kovasti uskot ja toivot että plussa tulee. ;) :heart: parempi että nuin päin kun sillee et "joo, täti sulle tulee ihan varmana. Siltä se kuulostaa.", "Joo, kiitti kannustuksesta" :LOL: Ole siis tuommonen oma ihana ittes. :heart: ... mulla menee itellä tää nyt niin laidasta laitaan.. tässä tulee hetkittäin toivon pilkahduksia ja sit taas oon varma et täti tulee... löysin uuden oireen: tissien maitorauhaset on arat ja nänneihin kun koskee niin tuntuu ilkeeltä muttei satu. Mut semmonen "ei saa koskea" -olo. Ja hihihihihihihihihih :LOL: vatsamakkarat painaa alavattaan niin tuntuu ällöttävältä. :LOL: ja edelleen juilii.. kippura asennossa tai kyljeltään puoli-istuma-asennossa sattuu. *murinaa*

Hempu Oot sinä niin ihunainen :heart: :hug: mäpä toivonkii sulle plussaa sit tonne lähemmäs jouluu kun sen aika koittaa. :heart: :heart: kuten jeesuslapsi syntyi yllättäen, nii toivon sulle yllättäen plussatestiä. :heart: ;) :hug:

Raitakissa, hmph, onpa ikävä tilanne sulla. :/ Tsemppiä! :hug:

Ja Elviir-alle oikein paljon voimia. :hug:

Saana, mä niin tiiän mistä sä puhut. Koko maailma tuntuu olevan raskaana - paitsi me täällä.. Tsemppiä!

Windy & HH1979, teille kovasti plussaonnea.

Sartsa ja Hempula, te ootte hassuja ja pöhkäjä ja ihan parhaita! :hug: Kaipa mä sitten uskon että se on ihan vaan oviskipuilua. Taidankin tästä poistua tuonne makuuhuoneen puolelle.. ;) :LOL: :LOL:

Sartsalla alkaa olla jännät paikat, ihanaa! :heart: Toivottavasti pääset pian kirjoittelemaan meille että PLUSSA TULI!! :)

Yhteistyössä