~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Taffo82 Ollos hyvä. Käyn kuitenkin joka tapauksessa melkein päivittäin lukemassa teidän kuulumisia, niin samalla tuokin menee siinä sivussa. Kun en oikein ole jaksanut ovista edes ettiskellä, niin ei ole kovinkaan tapahtumarikasta tämä vauvahanke. Lähinnä olen yrittänyt tutustua omaan kehooni ja sen viesteihin, ja muistella millaista oli ennen e-pillereitä. Pupuillaan miehen kanssa tasaisesti silloin, kun mieli tekee (hyvä, että mieli tekee kummallakin noin 3-5 kertaa viikossa) ja kivaa tämä yrittäminen on molempien mielestä. :) Yritän olla stressaamasta liikaa ja saamaan koulun loppuun.

Sartsa83 :hug: No, ei tässä auta kuin odottaa ja kahtella päivä kerrallaan, mitä elämä tuo mukanaan. :)

Holaa!

Oon tässä vähän tullut siihen tulokseen että nollattais tuo mun kp.
Tiistaista asti on nähtävästi menkat olleet vaikka hemmetin niukat. Pikkuhousun suojaan tosiaan juuri mitään päivän aikana tule, eikä paperikaan pyyhittäessä totuutta kerro. Mutta kuitenkin pientä haaleaa punotusta havaittavissa niin laskisin kyllä menkoiksi.
Ja tuo ma-ti menkkakipuilut yhdistäen.

Tai sitten tää kaikki on vaan mun mielikuvituksen tuotetta :LOL:

Hyvää huomenta!

Ensimmäinen Terolut-kuuri takana ja herkkä raskaustesti näyttää oikein selvää HAAMUA!!! :D En vielä osaa täysin iloita, että tää totta olisi. Menkkojen oletettuun alkamispäivään vielä 4 pv. Olispa tää totta!! Kiertopäivät näyttää huimilta, mutta oviksesta on varmasti se 10 pv nyt. Oireita ei ole erityisesti ollut, mutta hampaita pestessä olen kahtena aamuna yökkinyt ja toissa aamuna oksensin. Taitas olla odotettavissa aika lailla voimakas aamupahoinvointi kun se alkoi jo 2 pv kiinnittymisen jälkeen! :p

Eli kohdun limakalvo tosiaan oli meillä se "ongelma" luultavammin, se oli liian ohut ja mikäs siihen silloin tarttuu. Se myös surkastui aina liian aikaste pois kun oviksen ja menkkojen välinen aika on ollu vain 9-11 pv. Tietääkö kukaan, että onko tällasessa tapauksessa suurempi riski saada keskenmeno näin alussa kun nyt lopetan terolutit ja limakalvo ei saa enää vahvistusta alkuraskauteen?

Onko kukaan testailemassa lähiaikoina? Tsemppiä ja plussia!! :heart:

Sartsa83
kuin myös vauvahaaveita :D

varovaiset onnittelut täältäkin Edda. :flower: Ja lääkäriltä kannattaa tuo teris asia kysyä. Vaikee mennä sanomaan mitään, kun ei oo koskaan moisessa tilanteessa ollut. :)

21.11.2oo9 Lauantai

Zande..........................kp 82/32.........................yk ?
Edda............................kp 81/?.............................yk 3 (haamu)
Haaveileva85...............kp 74/26-33....................yk 8
neulainen.....................kp 68/?...........................yk 1
ShiruLi..........................kp 67/26.........................yk1
Ansku-82.....................kp 62/30........................yk 10

Louvre.........................kp 58/32-35...................yk 17
BabyBubble..................kp 54/??.........................yk 1
Celestial.......................kp 51/?...........................yk 1

anu84..........................kp 47/29-32...................yk 21
pata-ässä.....................kp 47/28-30...................yk 4
murppa86....................kp 40/25.........................yk 53?

Elviir-a..........................kp 35/28-31.....................yk 9
yöperhonen-................kp 33/28..........................yk 23
Cladoceran..................kp 31/39..........................yk 9

Miipeli..........................kp 28/27-36.....................yk 11
terp.............................kp 26/26-30.....................yk 3
LauraAnnika................kp 26/(26-)30-37.............yk 11
Siffis............................kp 26/30...........................yk 7
kiharapää....................kp 24/28-35......................yk 25
Raitakissa....................kp 24/28 - 30....................yk 3
Opaali78......................kp 24/28-29......................yk 8
Saana07......................kp 23/26-28......................yk 4

Sartsa83......................kp 18/31...........................yk 23
EtanaLilli......................kp 17/31...........................yk 11
Jempula.......................kp 16/?.............................yk 4
tiuvi.............................kp 15/25-39......................yk 5
Satiini-.........................kp 15/29-32......................yk 4
HH1979........................kp 13/27-28......................yk 3
kilu09...........................kp 11/28-.........................yk 11
Siili H............................kp 10/?..............................yk 8
Sinirusko......................kp 10/28.........................yk 14

HappyFeet...................kp 9/34.........................yk 13
milean..........................kp 7/28-34?..................yk 2
Taffo82.........................kp 6/26-28.....................yk 4
vauvahaaveita.............kp 5/28..........................yk 2
Hempu86la...................kp 2/25-30.....................yk 17
Ambrosine85................kp 1/30........................yk 4
Pikkis82.......................kp....................................yk

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09

Edda Saanko kysyä henkilökohtaisia? Eli jatkuiko sulla kierrot tosi pitkiksi, vai missä vaiheessa kävit lääkärissä? Saitko helposti terot, vai pitikö tirauttaa kyyneltä? ;) Niin ja varovainen onnittelu haamusta!

Itsellähän kanssa tää kierto vaan venyy ja venyy, eikä mitään kuulu. Hienoa kuulla, että teillä lääkkeet on auttaneet! Siitä saa vähän itsekin toivoa tähän pimeyteen.

Niin ja huomenta vaan kaikille muillekin! Mä olen nyt 24h vahtinut koiraa, kun se toissapäivänä meni syömään luusta vähän liian isoja paloja. Eilen se oksenteli niitä mun aamupalan viereen, tänään se kakkas vieläkin luuta. Ja nyt se tajus että sitä syötävää oli jäänyt vielä jäljelle, joten vähän kuin lasta vahtis :LOL:

Terp Kiitti päivityksistä. Iso homma sulla aina :heart:

Edda :flower: Varovaiset onnittelut täältäkin. Toivottavasti on tärpännyt :heart:

ON Mietin tossa viime yön pimeinä tunteina sängyssä maatessani (aviomies katto leffaa) Sartsan sanoja siitä että jos hoidot aloitetaan niin meidät autetaan raskaaksi. Jotenkin se antoi mulle voimia ja uutta pontta taas tähän vauvahaaveiluun. Kyllähän nykyaikana on käytössä monia hyviä keinoja jos ei luomulla onnistu. Ne pitää vaan ottaa käyttöön. Että kiitos Sartsa tsempistä ja hyvistä neuvoista. Samaten kiitos muillekin =) Ootte ihania!

Nyt siis menollaan oviksen jälkeiset päivät. Siemenet siis itämässä :LOL: Toivon ja rukoilen että sadosta saatais tieto jo parin viikon päästä viimistään. Meikän kiertohan on suht lyhyt. Vaan 27 päivää.

Ambrosine Menkkapahoittelut. Entäs jos oletkin raskaana ja siksi tulee vaan vähän vuotoo?? Ootko tehnyt testiä? :heart:

+++++++++++++++ :whistle: Plussiaaaaa!!! :heart:

Sartsa83
HH1979 Mahtavaa että oon voinu olla avuksi. :) :hug: Mutta huomattavasti sitä on stressi laskenu kun päästiin hoitohin.. tosin eka kerta inseminaatiossa oli semmonen joka pisti kropan ressaamaan ja ainoa mikä tässä on joskus välillä noitten inhottavien lääkärien jälkeen tullu, niin se etten mä todellakaan voi omalta osalta tehä mitään, joten joskus tuntee olevansa avuton mutta sitten muistaa että tuolla on asiantuntevaa ja ammattilaista väkeä, että kyllä he tietävät ja osaavat auttaa ja sitten taas rentoutuu.. nää epätoivon hetket kun joskus tulee ja se oman vauvan kaipuu ja halu saada se tähän, niin se tekee olon todella avuttomaks ja ärsyyntyneeks.. pitää vain muistaa, että nyt asia on toisten käsissä ja rentoutua että kun meille kerran on luvattu että me varmasti saadaan oma lapsi, niin kyllä se näin tulee vielä tapahtumaan. :)

Tsemppiä siis piinailuun HH1979.. toivotaan et ois nyt tärpänny ihan itellää. :) :hug:

Joten sinne ja muilleki jolla on tilanteita eessä +++++++++++++++++ :whistle:

Onneksi nykyään on netti mistä ettiä tietoo.. mitenkähän ne on entisaikaan naiset pärjänneetkään??? :LOL: Ehkä vähemmällä stressillä, mutta ryhmän tuki puuttunut.. :heart:

Sartsa Hitto vieköön me se vauva vielä tehdään!! Makso mitä makso... =) Ilman muuta oot avuksi ollut ja muut kans. Jotenkin olo vaan rauhoittui kun mietin niitä hoitokuvioita päässäni läpi. Kaikki keinot kehiin! Jopa greippemehut sun muut turhakkeet... hihiii! Kiitos tuesta ja neuvoista :flower:

ON: Olen luvannut itelleni että en ala seuraan niitä oireita = kuvittelemaan mitään oireita ennen kuin on OIKEITA oireita.. Se on vaan niin vaikeeta kun halu on kova että kroppa oireilis. En vaan halua taas tipahtaa korkeelta ja kovaa. Koittakaa siis estää mua jos höpisen täällä mitä sattuu vaikkei oireita pitäis vielä ollakaan... ;) Nyt tosin ei tunnu mitenkään erikoiselta, eikä täydy vielä tuntuakaan... :LOL:

+++++++++++++++++ puuuuuuuuh! :whistle:

Mä en tieks osaa sanoo mitää mihinkää ! Emmä kyl voi uskoa tohon. Pakko testata huomen aamul vaik uudellee. Oon iha sekasi :D

*muoks* ja se on siis tota vähän tummempi mutten saa näkymää kuvissa. eikä se kyl viivanpaikkakaa voi olla ku se on punertava. mä kuolen tähän ! :D

Uskon =) En osaa ees kuvitella miten ite reagois :D Ei tuo minustaka kyl miltää viivanpaikalta näytä. Odottaminen on ihan kamalaa!! Tuu huomen sit heti kertoo mitä näkyy :heart:

Argh..mulla huomenna työpäivä. Hiljainen sellainen. Mut asensinpa äsken jouluvalot niin mieli on kyllä heti parempi B)

Ja lyhyesti omaa napaa sen verran et eiköhän se täti kurvaa alkuviikosta paikalle :p

HH1979 Toi on niiiiiiiiiiiiiin tuttua.. mäkin lupasin olla seurailematta ja tein sen kumminki. Nyt otan tästä kierrosta viel ilon irti mut tosiaankin pidän huolen etten ens kierros saa itteeni taas näin kierroksille.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

Miipeli Nyt et kyllä päästä tätiä tulemaan!! Hus pois tädit meistä!!! Hihiii, mä oon jo näköjään aloittanut "oireiden" kattelun vaikka vaan muutama päivä oviksesta... alaselkä ollut oikealta puolelta kipiänä, ni heti kävi mielessä että liittyskö raskauteen...Tää on mulla taas toivotonta tää homma!!! :LOL: Hihiiiii!!

Nyt on meillekin laitettu jouluverhot ja kaivelin kyntteliköt varastosta myös. Kynttilöitä polttelen paljon ja läpi vuoden, jo tuoksunkin takia. Mutta näin ennen joulua kynttilät luo kyllä oman tunnelmansa kotia :heart:

Elviira Paljon onnea raskaudesta!!!! Ihanaa!!!! :heart: :heart: :flower:

Meille muille plussatuulia +++++++++++++++++ :whistle: ++++++++

elviira, teitkö testin päiväpissasta? aamupissasta voi kyllä vielä vahvistua!!! :D toivotaan parasta! :heart: koska kyllähän tuossa kuvassa selkeästi jotain oli! ei muuta kun huomenaamulla heti uudestaan! :D

Ja hempu pahoittelut tädin yllättävästä visiitistä! :hug: :hug: mulla nyt jotenkin huono omatunto kun oikein loin suhun uskoa, että plussaat ja sitten täti tulikin paikalle. :ashamed: tsemppihalit täältä, ei muuta kun uutta matoa koukkuun! :heart:

Yhteistyössä