Hakutulokset

1. Iloinen

Syyskuun sydäntenmurskaajat *helmikuussa2009*

Rimpulakissa, mun on sulle pitänyt tulla kertomaan tämän viikon ultrakuulumisista! Jos muistat, niin mulla saatiin varhaisultrassa kaksi mittaa alkiosta: viikkoja vastaava ja niitä pienempi. Tällä viikolla oltiin sitten nt-ultrassa ja olin stressannut, että mitä jos vauveli onkin liian...
  2. Iloinen

Syyskuun sydäntenmurskaajat *helmikuussa2009*

Rimpulakissa, meillä varhaisultrassa rv 8+2 alkio mitattiin kaksi kertaa: ensin se vastasi viikkoja 7+6 ja sitten noin rv 8+2:n verran tai vähän ylikin. Gynekologi sanoi, että mittaaminen on tosi vaikeaa, kun alkio on niin pieni. Meillä alkio oli vielä piiloutunut tosi reunaan, joten...
  3. Iloinen

Joululahjaplussia?

esmeralda-, jos et pahastu, niin mä pysyttelisin mielelläni vielä listan ulkopuolella tässä vaiheessa... Mulla tuli mieleen, että mitä jos joku innokas perustaisi oikein ajatuksen kanssa uuden ketjun ja tekisi siihen ekaan viestiin jonkun hienon listan?
  4. Iloinen

Joululahjaplussia?

Heippa kaikille! Mä olen ollut vähän taka-alalla, kun vointi on ollut aika huono eikä ole juuri koneella tullut sen takia roikuttua. Mulla pitäisi nyt siis olla menossa rv 6+0 ja pahoinvointi alkoi tasan viikko sitten rv 5+0. Sen jälkeen se on ollut menoa ja oon vain ollut kiitollinen...
  5. Iloinen

~Great Girls~ vol.2

Liisa75, mun käsittääkseni mitään ovistestejä ei voi tehdä aamupissasta, koska niiden mittaamaa hormonia on erittynyt vasta myöhemmin päivällä, ei vielä aamulla. Omani tilasin Kotitesti.fistä (puikkomallisia) ja niiden ohjeissa oli annettu aika laaja se tuntiskaala, jolla testi piti tehdä. En mä...
  6. Iloinen

Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

Tämä sai nyt luvan olla tämän ketjun viimeinen päivitetty lista. Hyvää uutta vuotta kaikille! :flower:
  7. Iloinen

[/url] UUDENVUODENAATTO, KESKIVIIKKO 31.12. Carmen..............kp 40/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa Niimar87.............kp 44/33-35.........yk.............toinen haaveissa anu84................kp 46-47/29-30....yk.............. HAAMUILIJAT...
  8. Iloinen

Mistä ne raskausviikot ruvetaan laskemaan, viiimeisistä kuukautisista?

Ahaa, kiitos paljon tiedosta, Elinan äiti! Olen nyt aivan valaistunut! :saint: Tuntuu ihan loogiselta, että kierron pituushan se siihen vaikuttaa - mikseihän se tullut itsellä mieleen... :laugh:
  9. Iloinen

Joululahjaplussia?

Sinderella, mä en halua vielä ruveta mitään listaa tekemään, kun tuntuu niin epäuskoiselta... Mutta jos joku haluaa listan tehdä, niin saa mun puolestani tehdä! Mä en ehkä vain halua olla vielä millään listalla... :ashamed:
  10. Iloinen

Joululahjaplussia?

Huih, onpa täällä samankuuloista meininkiä kaikilla!! :hug: Mullakin taitaa vatsaa turvottaa, kun kotihousujen kuminauha painaa ikävästi, vaikkei se sitä ennen ole tehnyt. Väsymys on aivan kamala ja nukun melkein joka päivä päiväunet, joskus kahdetkin. Eilen oli kamala horkka-aamu: yhtä...
  11. Iloinen

[/url] TIISTAI 30.12. Nooraneeamaria..kp 33/28-29........ Carmen..............kp 39/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa Niimar87.............kp 43/33-35.........yk.............toinen haaveissa anu84................kp 45-46/29-30....yk...
  12. Iloinen

~Great Girls~ vol.2

Voih, iso :hug: drakonialle! Nyt häntä pystyyn ja uutta vuotta kohti! Jospa se olisi teille tosi onnekas! :heart:
  13. Iloinen

Mistä ne raskausviikot ruvetaan laskemaan, viiimeisistä kuukautisista?

Mä nostan vanhaa ketjua ja kyselen samalla yhtä asiaa... Onko viimeisten kuukautisten alkamispäivä siis käytännössä rv 0+1? Vai vasta rv 0? Ei sillä, että tuolla olisi sen kummempaa merkitystä, mutta raskauslaskurit tuntuu jakautuvan kahteen leiriin ja ne näyttää yhden päivän heittoa...
  14. Iloinen

Syyskuulaiset -09

Paljon onnea Pyyter-2! Täälläkin on pikkuketju, jos et huomannut: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1272296
  15. Iloinen

Joululahjaplussia?

esmeralda-, en mä ainakaan uskalla vielä listata laskettuja aikoja... :ashamed: Mutta voihan joku tehdä, jos tykkää! Ja toisaalta varmasti sopii jännitellä myös tuolla elokuisissa leijonanpennuissa. :) Kun en mä oikein tiedä, onko tämä ketju mikään oikea pino... Kyllä mullakin on välillä...
  16. Iloinen

[/url] MAANANTAI 29.12. Nooraneeamaria..kp 32/28-29........ Drakonia............kp 33/30................yk 3..........esikoinen haaveissa Carmen..............kp 38/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa Niimar87.............kp 42/33-35.........yk.............toinen...
  17. Iloinen

esmeralda-, vilkaisepa odottajien puolella on aloittamani Joululahjaplussia?-niminen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1271654 Ja sitten on Joko muita SYYSbeibien odottajia?: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1272296
  18. Iloinen

Joko muita SYYSbeibien odottajia?

Täällä vain kauhean arat ja välillä kipeätkin rinnat. Alavatsassa repäisee, jos vaikka aivastaa tai vaihtaa äkkiseltään asentoa. Finnejä alkaa tulla. Ei vielä muuta erikoista!
  19. Iloinen

[/url] SUNNUNTAI 28.12. oleandra...........kp 29/28-30...........................toinen haaveissa Nooraneeamaria..kp 31/28-29........ Drakonia............kp 32/30................yk 3..........esikoinen haaveissa Carmen..............kp 37/30(?)..........yk 1...........toinen...
  20. Iloinen

Joululahjaplussia?

Mä yritän turvautua ihan samaan, että jos vuotoa ja kovia alavatsakipuja ei ole, niin ei ole mitään todellista syytä olla huolissaan! Miten sitä voikin olla niin pessimisti, että heti on ajattelemassa kaikkein pahinta?! Nytkin kun yksi lähipiirin ihminen, joka jo tietää tästä asiasta, alkoi...

Yhteistyössä