Hakutulokset

1. Iloinen

~Great Girls~ vol.2

Lilletille iso :hug: ja nyt toivotaan oikein onnekasta uutta vuotta sinulle! ;) drakonialle toivotinkin tsempit jo tuolla toisaalla! Eihän sitä testiä mikään pakko ole tehdä... Mieti, kummasta tulet hullummaksi! Testaamisesta vai testaamatta jättämisestä! :laugh: Jos menkat ei ala, niin...
  2. Iloinen

Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

Iso :hug: kassulle ja paapelolle! Toivotaan teille oikein onnekasta uutta vuotta! Hui, mullakin jännittää drakonian puolesta! Paljon tsemppiä ja onnea huomiseen testailuun!
  3. Iloinen

Joululahjaplussia?

Mulla on nyt kaulaan iskenyt yhtäkkiä kaikki hormonifinnit, voi apua... Vatsa on onneksi tasoittunut ja ihan kuin rinnatkaan ei olisi enää kaiken aikaa niin kipeät. Yöllä tosin saattaa herätä kipuun, jos on kyljellään nukkunut. Alavatsassa tuntuu välillä repäisyjä, jos vaihtaa yhtäkkiä asentoa...
  4. Iloinen

Joko muita SYYSbeibien odottajia?

Jos kaikki menee hyvin, niin täällä on yksi! :heart: LA saattaisi mennä elo-syyskuun vaihteeseen, mutta eipä siitä vielä juuri tiedä...
  5. Iloinen

[/url] LAUANTAI 27.12. oleandra...........kp 28/28-30...........................toinen haaveissa Nooraneeamaria..kp 30/28-29........ Drakonia............kp 31/30................yk 3..........esikoinen haaveissa Kendra...............kp 33/28................yk ...
  6. Iloinen

~Great Girls~ vol.2

Kiitos shaken ja tch! Päivitin tch:n uudet kp-tiedot listaan. Nyt vain shakenille iso onnenpotku, että oviksen bongaamisesta olisi palkinto luvassa! ;)
  7. Iloinen

Okei, vaihdoin kp 27:n tuohon listaankin. Pidetään sulle peukkuja!! :xmas:
  8. Iloinen

Joululahjaplussia?

Oi ihanaa, onhan täällä muitakin joululahjoja! :heart: Kiva kuulla teistä kaikista! Naksos, mulla on ihan sama pelkurifiilis. Eilen illalla olin jopa epätoivoisissa syövereissä, mutta tänään on onneksi valaistunut, että tästä pitää nyt nauttia ja iloita! Ensin murehdin sitä, etten varmaan...
  9. Iloinen

" Great Girls "-odottajia?

Onnea absalle masuasukista ja kiva, kun kirjoittelit! =) Mä varmaan tulen ymmärtämään hyvin tuon raskausajan painodilemman, jos niin pitkälle saan jatkaa. Nyt tuntuu, että kun vihdoin ja viimein sain itsestäni niin paljon irti ja pudotusta on nyt -22 kg, niin en todellakaan haluaisi sitä...
  10. Iloinen

oleandra, äläs vielä heitä kirvestä kaivoon, vaan pidä se tiukasti kainalossa! ;) Sulla on tosi aikaista vielä, jos menkat aikaisimmillaankin alkaisi vasta huomenna. Olen niin amatööri kuin voi olla, mutta mullakin viiva oli vielä hailakka, vaikka menkat oli jo 2 päivää myöhässä. Toivotaan sulle...

Yhteistyössä