Kiva juttu, löytyi tällainen ketju
Itse odotan neljättä. Ekan kanssa ylipainoa oli aavistus. Tokan kanssa BMI n.40 kolmannen kanssa 43, ja nyt ehdin laihduttaa ennen raskautta n.17kg, joten BMI alussa n.37.
Mulla ei koskaan ole ollut ongelmana raskauden aikainen painonnousu, lähinnä paino on pysynyt samassa raskauden aikana, joten synnytyksen jälkeen paino ollut n.13kg lähtöpainoa alempi. Paino kertyy nimittäin mulle imetysaikana, jolloin syön ku hullu...
Sokerirasituksessa tokan ja kolmannen kanssa paastoarvo oli 0,1 yli sallitun. Mutta kontrolleissa ihan normaali. Nyt olin ekassa sokerirasituksessa jo rv 14. jolloin kaikki arvot ok. nyt ensi viikolla sitten uusi rasitus.
Mulla raskaudet sujuneet hyvin. RR ollut koholla neuvolassa, mutta kotimittauksissa ok. Useaan kertaan olen juossut äippäpolilla, mutta loppujen lopuksi toka ja kolmas syntyneet rv 41+2 ja 41+1... synnytykset nopeita, ponnistusvaiheet 2 ja 6min. Vauvat tosin isoja 4,5kg ja 56cm ja 5kg ja 56cm.
Mutta mitään ei ole tullut mulle tai vauvoille synnytyksessä.
Nyt sitten ylipainon takia saan juosta äippäpolilla n.4vko välein...
Painoa tullut tässä raskaudessa n.1kg nyt menossa rv 24+5
Joten hyvin on hallinnassa tuo painon nousu.
Kiva olis jos löytyis muita ylipainoisia jakaamaan raskausajan iloja ja suruja :attn: