Oi ihanaa, onhan täällä muitakin joululahjoja! :heart: Kiva kuulla teistä kaikista!
Naksos, mulla on ihan sama pelkurifiilis. Eilen illalla olin jopa epätoivoisissa syövereissä, mutta tänään on onneksi valaistunut, että tästä pitää nyt nauttia ja iloita! Ensin murehdin sitä, etten varmaan koskaan tule raskaaksi ja sitten kun heti ekasta yrityksestä tulinkin, niin murehdin, että ei tämä varmaan jatku! Miten sitä saisi itsensä positiivisemmaksi?!
Olen testaillut nyt aatosta asti joka aamu, kun en meinaa todeksi uskoa ja aina siinä testipuikossa köllöttää plussaviiva, joka aamu vähän edellistä vahvempi... :heart:
Onkos teillä muilla jo jotain oireita?
Mulla on välillä tosi kipeät ja arat rinnat. Varsinkin yöllä niitä saattaa niin pakottaa, että siihen herää. Päivisin kipuilua ei ole niin paljon, mutta nännit on kyllä kokeneet muodonmuutoksen!
Eilen mulla alkoi joku vatsaoireilu. En tiedä, johtuuko joulusyömisistä vai voiko olla raskausoire, mutta vatsa on kipuillut ja ollut sekaisin, vessassa käynti auttaa ja siellä on tullutkin ravattua... Alavatsalla ei ole kipuja, vaan ihan siellä vatsavatsassa! Painokin lähtenyt mukavasti laskuun sen seurauksena...