Joululahjaplussia?

Heips! Mäkin tuun tänne ainakin pyörähtää.. 28.12. tuli vaalea plussa, tänään jo vahva. Kiertopäivistä vain epäilys kun edellinen oli keskenmeno ( joita yhteensä takana jo 5 ). Neljäs lapsi siis tuloillaan jos on tullakseen. Villi veikkaus viikoista 4+4 ..

Täällä oli uudenvuoden plussa :D 31.12. siis testasin ja haamu tulla pätkähti. Nyt kolme testiä tehty kolmena päivänä ja viimeisin on kaikista vahvin. Ensimmäiset kaksi tein clearbluella ja tän kolmannen apteekin omalla. Ostin varmuudeksi vielä neljännenkin, jos vielä arveluttaa :LOL:
mutta nyt siis menossa 4+1 :)

Hirveen monta uutta mamman alkua on tullut, ihanaa :hug: ...toivon mukaan meitä kertyy vielä isompi kasa. Hemppu 81 meilläpä näyttäisi olevan sama la, jos vain kaikki pitäää paikkansa. Hirmuista myllerrystä tunne puolella on tämä... Ei ota uskoakseen vieläkään ja jotenkin pitäisi saada vielä vahvistusta sille että joku pikku olio tuolla masussa uiskentelee :D ..En taida kuitenkaan raskia varata ultraa yksityiseltä vaikka ajatús houkutteleekin kovasti... Pitänee vaan toivoa ja toivoa ja toivoa... Ja voi hitsi mille tuntui kun näin eilen parhaan ystäväni pikkuruisen poikavauvan.... Mä rupesin vaan vollottamaan...siis se oli niin uskomattoman ihana ja sain heti syliinkin. oih ja voih!!!
Onko teillä muilla vauvatavaroita jo valmiina? Me ehdimme laittaa kaikki vauvatavarat pois vaattee ja kaikki... nyt pitäisi siis kaikki hommata uudestaan...siis jos tästä vauva syntyy. Mulla täytyy jotenki kirjoittaa koko ajan pienellä varauksella että ei vaan käy niin et jos liikaa iloitsee ja suunnittelee niin tulee keskenmeno. Mutta yritämme yhdessä pysyä kasassa loppuun saakka, eikös vaan =)

N rv 5+1

Kiva, kun tosiaan meitä on jo näin paljon!!!
Mulla kans laskuri näyttää lasketuksi 4.9. :) katotaas miten käy!?!?!? Eli se ois sit tosiaan 5+0, kauhee jotenki laskee jo viikkoi, ku ei uskalla ees täysin viel riemuita koko asiasta!!!

:attn:Listaudutaanko?:attn:

Jottei siittä tuu kamalan hankala episoodi yhelle niin tehhäänkö niin että mää alotan ja kopsatkaa jokainen vuorollaan ja laittakaa tiedot näkyviin. Mitä laitetaan? laskettu, monesko ja synnäri? Sitä voi sitte muokkailla ku saahaan kaikkien nimet näkyviin.

29.8 Sinderella, K-PKS, Viides

Tervehdys!

Kyllä taas on ällö olo. :x Koko ajan tarttis syödä jotain että olo olis suurinpiirtein normaali. Hedelmä ja salaattilinjalla oon yrittäny pysyä ettei paino ihan älyttömästi nouse. Kauppareissulla oli tosin pakko ostaa suklaapatukka kun tuli sellanen olo että taju lähtee kun ruokailusta oli muka liian pitkä aika...n. 2 tuntia :whistle:
Vauvatavaroita on vino pino, vaatteita varsinkin. Pakkauksen olen esikolle ottanut ja sen jälkeen ei ole ollut tarvista. :LOL: Vaatteita on ihan älyttömästi. Yhdistelmät ehkä vielä kestävät kolmannen, ostin kakkoselle halvat Emma-yhdistelmät ja hyvin ne on jo kaksi lasta palvelleet. Esikolla olikin kaverin yhdistelmät lainassa. Turvakaukalo tarttis hankkia, on mennyt jo "vanhaksi". Meinasin äitiyspakkausrahoilla sijoittaa semmoseen missä on alusta autossa, vai miksi sitä sanotaan ( ;) ).

Nyt täytyy ruveta pelaamaan lasten kanssa muistipeliä.

Ritsanampuja rv 6+2

26.8 Ritsanampuja, TYKS, Neljäs

Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson keskusairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
MHSO = Malmin terveydenhuoltoalue/Pietarsaari
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus

Täällä yksi onnellinen, uutena vuotena plussannut. Kuukautiset ovat todella epäsäänölliset, mutta keskiarvon mukaan olisin jo viikolla 5+4 ja LA olisi 31.8. Oireita ei onneksi ole vielä kauheasti ollut ainoastaan aika väsy, turvonnut olo ja oon ihan jäässä koko ajan (saattaa tietty pakkanen vaikuttaa) Onnea kaikille plussanneille!

31.8. Onneli82, JS, Esikoinen =) =) =)

31.8. Onneli82, JS, Esikoinen

4.9. mama-84, SatKS, Toinen (eka yhteinen miehen kans)

Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson keskusairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
MHSO = Malmin terveydenhuoltoalue/Pietarsaari
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus
[/quote]

4.9. Naksos, OYS, Neljäs

10.9. Tige, Tyks, Esikoinen

4.9. Naksos, OYS, Neljäs

4.9. Hemppu81, OYS, Toinen

Ompa vaan kivasti, että meillä Naksos ossuu sama paikka ja sama päivä ainaki laskureiden mukaan. :) Mulle tosin lääkäri sano ensimmäisen jälkitarkastuksessa, että seuraava sitte sektiolla tai jos välttämättä vaadin (en ottanu sillon mitään leikkausta ees vaihtoehdoksi seuraavaa aatellen) niin käynnistetty synnytys aiemmin. :) Kiva tietää suurinpiirtein sitte, että millon se pienokaisen on tarkotus syntyä, jos sinne asti päässään eikä tarvi kärvistellä ja miettiä, että joko nyt joko nyt.. :)

Huomenta!
Hemppu sattuipas hyvin =) . Mut heräs kysymys et minkä vuoksi sulle sektiota tai käynnistystä ehdotellaan? Nehän vissiin tehdään ennen laskettua-aikaa? Et paljon mahdollista että sinä saat nyytin ensin kainaloon =) ... Mulla on menneet nää kaikki aiemmat yli la:n eka 40+2, toinen tasan 41 ja kolmas 41+4 |O .... Kai tämä menis sitte sinne 42 viikolle.... eikä nuo synnytyksetkää mitään nopeita ole ollut yksikään... nopein tais olla reilut 6tuntia :/ .
Noooh, odotan kuitenkin innolla että pääsee taas ähisemään sinne synnärille :D

No aika jännästi Hempun ja Naksoksen lasketut ja synnärit!!! Ja teikäläiset saattaa osastolla törmätä mun äitiin - hän käy sillon tällön tuikkaamassa vastasyntyneitä OYS:ssa.

Jihaa, uus viikko lähti käyntiin.

Sinderella 6+0

Alkuperäinen kirjoittaja Naksos:
Ja armas "pikkusisko" jos satut lukemaan tätä niin voisin ilomielin sitten niitä äityishousujasi lainata =) . Toivon mukaan pääsemme niin pitkälle tän kanssa.
Armas pikkusisko vastaa Rakkaalle isosiskolle. :heart:

Kyllä saat äitiyshousujani lainaa, jahka itse pääsen niistä ensin poies vaikka mahassa ei olekaan enää asukkia... :whistle: Noh, josko en kuitenkaan enää lappuhaalareita kuitenkaan käyttäisi, olisi ikävä vastata raskauskyselyihin. :LOL: Synnytyksesi jälkeen voisin ottaa ne sitten takaisin, haaveilen vielä siitä viidennestä vaikka mies on kovasti vastaan. :'( Ja vauvan syntymästähän on hurjan kauan, vajaa viikko. B) Onneksi kukaan ei estä minua haaveilemasta.

Jeps, mutta nyt syöttöhommiin. Onnea teille kaikille, olette onnellisessa olotilassa! :heart:

Niin, ja Naksos, tule hakemaan niitä housuja ihan milloin haluat.

-Tellu30 ja pieni pojan tirriäinen 5vrk-

Alkuperäinen kirjoittaja Hemppu81:
28.8 äippyli81, SeKs, toinen(kolmas)

4.9. Naksos, OYS, Neljäs

Naksos, kuulemma sen verran hyvin hajosin tuon tytön synnytyksessä nii siksi ehottivat noita. Saa sitte nähä, kumpi vie voiton: leikkauksen pelko vai pahemman hajoamisen pelko.. :headwall: Synnytys kesti 6,5h ja fiksuna laitokselle ko pääsin niin olin auki jo 9cm, että ei mikään mallisynnytys(häätyy muistella paremmin sitte lähempänä..). Kammoja ei kuitenkaan jääny. :)

Olettaste muuten hommanneet niitä D-vitamiinipillereitä vai syöttekö muutenki noita vitamiinilisiä? Mie ko oon hirveän huono syömäännoita pillereitä, joten en oo vielä kerenny hommata noita pillereitä (ja tytön ootuksesta jääneet pillerit oli yllättäen menneet vanhoiksi.. :LOL: ). Sain sitte aivan loistavan ajatuksen ko seurasin tytön aamupalapuuroa. Hänei nimittäin suostu syömään puuroa, jos ei saa laittaa siihen noita D-vitamiinitippoja (jekovit). Niin aattelin, että miehän voin kans niitä alkaa syömään aamupalalla ko noin maistuvat. Maistoin, enkä maista uusiksi, Jos joku muukin on sattunu maistaan niitä nii luultavasti tietää, miksi en maista uusiksi.. :x

Vaan jopa tuli taas löpistyä.

30.8. härveli, KYS, toinen

4.9. Naksos, OYS, Neljäs

lisäsin itseni. plussaa 21.12. laskettuaika varmistunee ultrassa vielä...
palailen myöhemmin, kunhan tuo poika 1v 2kk antaa luvan.. =) sylissä istuu, vaikee kirjottaa,,

härveli ja hupu 5+6

30.8. härveli, KYS, toinen
4.9. Naksos, OYS, Neljäs
6.9. Ristiinkulkija, EKKS, Neljäs

Olipas käydä hassusti...ulos lähtiissä liukastuin ja jotenki vänäytin paikkoja tuolta masun seudulta...nyt sitten on jomotellut enemmän ja odottelen kauhulla että alkaako vuoto.... Hittolainen :'( ... Se on kyllä kumma että mitä useamman lapsen on tehnyt, sitä enemmän aina on pelottanut.

Tellu B) kiitos, tulen kyllä hakemaan housut kun omat ei enää mahdu. Ja tiiperoista pitää muutenki käydä kurkkimassa :heart: , ennenku kasvaa "jättiläiseksi" :LOL: .

Mies on vissiin ottanu sen kannan että nyt ei lähestytä vaimoa enää kun on raskaana... tulee vähä sellainen olo että sillä tymppii koko raskaus, eikä halua olla lähellä. Tai sitte se luulee että minä en halua...tai oon väsynyt...noh niin kyllä olenkin ollut mutta voi sitä siltä pitää hellyyttä yllä, jos vaikka sattuis kipinä iskemään :p . Alkaakohan hormoonit tehä kepposia?????

Me ollaan koko perheen voimin syöty sitä nestemäistä sana-sol vitamiinia... ihan just sen takia ettei sairastuttais taas koko porukka...ei ole hauskaaa se!!!
Mutta tyttö huutaa pyyhkimään, pitää mennä! :wave:

hrrr,miten kylmä pihalla on..
mulla laskuri antoi ajan 29.8 ja synnäripaikka olis satKS..niin ja 4s lapsi..mulla jo nuo tytöt isoja,kuopuskin tänä vuonna jo täyttää 7..niin kyllä tää taas niin ihmeellista ja outo olotila on =)

Yhteistyössä