Hakutulokset

1. Iloinen

Kaiverruslahjakortti kastelahjaan, käykö vain kyseisessä liikkeessä?

Omakohtaista kokemusta on, että Kultajousesta saatu kaiverruslahjakortti käy missä tahansa toisessa Kultajousessa! Meillä oli juurikin niin, että saatiin lahja toiselta puolelta Suomea ja siinä oli kaiverruslahjakortti mukana. Omalla paikkakunnalla saatiin sitten kaiverrus teetettyä.
  2. Iloinen

Tarvitseeko korvatulehduksen takia mennä lääkäriin?

Kannattaa todellakin käydä lääkärissä ja muistaa käydä myös kontrollissa n. 3 - 5 viikkoa tulehduksen toteamisen jälkeen! Hoitamattomat korvatulehdukset voi aiheuttaa mm. kuulon alenemista, jota voidaan joutua jo alakouluikäisenä tutkimaan ja hoitamaan.
  3. Iloinen

Hei mammat! Voisitteko vastata kahteen kysymykseen?

Meidän pojalla päänympärys oli syntyessään 36 cm (muut mitat 53 cm ja 3850 g). Kokoon 62 siirryttiin jo 3 viikon iässä ja kokoon 68 3 kuukauden ikäisenä. Päänympärys oli 3 viikon ikäisenä jo melkein 39 cm.
  4. Iloinen

~~ Great Girls ~~ vol.3

Vieläköhän joku muistaa minut? Ehdin kuumeilla täällä yhden kierron ja plussasin jouluaattona. Nyt me ollaan vihdoin saatu joululahjamme kotiin asti! Poikavauva syntyi 8.9.2009 raskausviikolla 42+0. Samalle päivälle oli varattu synnytyksen käynnistysaika, mutta poika ilmestyikin maailmaan...
  5. Iloinen

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

Anteeksi radiohiljaisuuteni ja myöhäinen päivitykseni tähän ketjuun! Meille syntyi poikavauva 8.9.2009 (rv 42+0). Samalle päivälle oli varattu käynnistysaika, mutta poika päättikin tulla maailmaan omatoimisesti, joten emme koskaan ehtineet käynnistykseen asti ja hyvä niin! Poitsun mitat...
  6. Iloinen

Denise, sä selviät vähän vähemmällä odottamisella! Mä menen osastolle tiistaiaamuna yrittämään käynnistystä. Toivotaan parasta! Mä en usko, että tämä lähtee itsekseen syntymään, mutta olisihan se mukava ihme... Iloinen 41+3
  7. Iloinen

Onpas kiva, että joku on ihan samassa jamassa! :hug: Saa nähdä, mitä sanovat meille huomenna...
  8. Iloinen

Aniit, olikos sulla huomenna sitten käynnistys? Ainakin homma pääsee sitten etenemään, vaikka etenemisvauhdistahan ei voi etukäteen mitään sanoakaan! Tsemppiä kovasti huomiseksi! Mäkin olen täällä vielä tiukasti yhdessä koossa. Tiistaina oli viimeinen neuvola ja huomenna on...
  9. Iloinen

Aniit, Sonjuska ja Pompula, täälläkin on vielä yksi odottelija. En ole juuri tänne kirjoitellut, mutta sivusta olen jonkun verran seuraillut. Laskettu aika meni tiistaina 25.8. Keskiviikon ja torstain oli jo lupaavan tuntuista kuukautiskivun kaltaista lievää jomotusta, mutta se loppui parin...
  10. Iloinen

~Great Girls~ vol.2

Liisa, mä en kyllä tiedä, onko tuollaista oikeasti erehtymätöntä ovistestiä olemassakaan... Mulla oli käytössä joulukuussa Kotitesti.fin ovistikkutesti. Tein ohjeiden mukaan ja heti ekana tikutuspäivänä sain lähes kontrolliviivan vahvuisen testiviivan. Seuraavana päivänä viiva oli heikompi ja...
  11. Iloinen

kysymys teille joille tullut raskauden aikana diabetes

Nuo kotimittausarvot ovat täällä samat kuin sielläkin. Rasituksen paastoraja on täällä 5,3 eli koska mulla oli 5,4, niin heti pukkasi rd-diagnoosin! Muita rasitusarvojen rajoja (aterian jälkeisiä siis) en muista, koska ne oli mulla ok. Mun pitää mittailla kotona n. 16 kertaa viikossa. Aloitin...
  12. Iloinen

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

Täällä paastoarvon raja kyynärtaipeesta mitattuna on 5,3 eli sen ylittävät ovat heti raskausajan diabetesta. Aterian jälkeisiä raja-arvoja en kyynärtaivemittauksista muista. Sormenpäästä mitatut arvot voivat sen sijaan olla vähän isompia. Paastoarvon raja sormenpäästä on täällä 5,5 ja 1 h...
  13. Iloinen

~Great Girls~ vol.2

Heippa taas pitkästä aikaa kaikille! :flower: Selis, mä en usko, että laihdutus vaikuttaisi negatiivisesti raskautumiseen. Jos siis laihduttaa järkevästi eikä itseään kiduttaen ja esim. kuukautiskierto säilyy hyvänä. Liian ankarassa laihdutuksessahan kierto menee helposti sekaisin (venyy...
  14. Iloinen

Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

Mä käyn aina teidän juttuja lueskelemassa, vaikken listalle kuulukaan. Aloitin silloin aikoinaan sen Joululahjaplussien ketjun! Oma la:ni siirtyi nt-ultrassa elokuun puolelle. Rakenneultrien ajankohdissa näyttää olevan melkoisesti eroa. Meillä se on edessä vasta rv 21+2 eli kahden viikon...
  15. Iloinen

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Ammi, mä olen tehnyt johtopäätöksen, että tänne postaavat kuvia vain he, joilla on oikeasti jotain kuvattavaa vatsassa. Siitä taas meille muille syntyy vaikutelma, että kaikilla muilla on jo vatsa, mutta mulla ei! Vaikka se ei ihan oikeasti voi olla totuus! ;) Mulla tulee huomenna 18 viikkoa...
  16. Iloinen

Missä vaiheessa pahoinvointi on alkanut

Mulla alkoi oksentelu rv 5 ja siitä asti on jatkunut. Pahin on tähän mennessä ollut rv 9, jolloin oksensin joka päivä 2-5 kertaa. Nyt on menossa rv 14 ja oksentelen vielä silloin tällöin. Alkaispa jo helpottaa! Geneettistä ei voi olla, koska äitini on oksentanut vain kerran, vaikka on ollut...
  17. Iloinen

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

Meille tuli eilen nt-ultraan liittyvät veriseulan tulokset ja kaikki oli niissä ok. Vaikken ehtinyt vielä pahemmin hermoilla niitä, tuntui silti siltä, että iso kivi vierähti sydämeltä. Nyt vain jatkamaan odotusta! Seuraavaan neuvolaan on aikaa 3 viikkoa. Iloinen 13+1
  18. Iloinen

Syyskuun sydäntenmurskaajat *helmikuussa2009*

Rimpulakissa, ihana kuulla sulta hyviä ultrakuulumisia! :heart: Onnea muillekin mukavista ultrauutisista! Meille tuli eilen nt-ultraan liittyvät veriseulan tulokset ja kaikki oli niissä ok. Iloinen 13+1
  19. Iloinen

~Great Girls~ vol.2

Heippa kaikille! Tulin muutaman päivän tauon jälkeen taustailemaan teitä (kyllä, vakoilen teitä säännöllisesti!) ja ensin löysin jojon ilouutiset ja sitten jo suru-uutiset. Voi ei! :'( Paljon lämpimiä halauksia sulle ja toivotaan, että kevätaurinko tuo voimaa ja muitakin iloisia yllätyksiä...
  20. Iloinen

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

Heippa kaikille! Mä voisin liittyä teidän ison joukkonne jatkoksi, jos sopii! Uskokaa tai älkää, niin olen lukenut ihan kaikki juttelunne alusta asti - siis myös sen aikaisemman ketjun! Oon 29-vuotias ja odotan esikoista aviomiehen kanssa. Nyt on menossa rv 12+5 ja la on 25.8. Monella...

Yhteistyössä