Täällä vihdoin odotus ohi! Viime tiistaina oli aika sinne leikkaukseen ja sinne mentiin aamulla 7ksi. ensin synnyttäneiden osastolle jossa otettiin verikokeet sun muuta. Sit 8ksi leikkaussaliin jossa annettiin epiduraali (mitä eivät meinanneet millään saada, kesti varmaan puol tuntia ja kipeetä teki). Sit leikkasivat ja iso tyttö tuli (ultrissa veikkailtiin 3,5kg tyttöä), paljon oli kuulemma lapsivettä. Vauvaa näin vain vilaukselta kun jouduttiin viemään lastenosastolle; kosteutta keuhkoissa joten ylipaine letkuissa oli. Mä olin 2,5h heräämössä ku katottiin et kohtu rupee supistuu. No sit pääsin osastolle. Vauva oli viel lastenosastolla. Vasta illalla pääsin ekaa kertaa pyörätuolilla katsomaan vauvaa ja sain pitää hetken sylissä. Seuraavana päivänä muutaman kerran kävin katsomassa vauvaa ja sit viel yön olin yksin. Mut seuraavana päivänä sain sit vauvan osastolle ja siitä seuraavana päivänä, eli perjantaina lähettiin kotiin iltapäivällä..
Imetystä oon yrittäny mut pääasiassa korvikkeilla mennään, ku vauval on vähä vaikee imee tissiä. Lämpöä on jonkin verran mut liittyy tohon leikkaukseen ja maidonnousuun.
Tsemppiä kaikille vielä odottaville, koittakaa jaksaa, nyt ei oo enää kauaa!! Ja onnittelut kaikille synnyttäneille!
PojanÄiti ja vauva 5vrk
Imetystä oon yrittäny mut pääasiassa korvikkeilla mennään, ku vauval on vähä vaikee imee tissiä. Lämpöä on jonkin verran mut liittyy tohon leikkaukseen ja maidonnousuun.
Tsemppiä kaikille vielä odottaville, koittakaa jaksaa, nyt ei oo enää kauaa!! Ja onnittelut kaikille synnyttäneille!
PojanÄiti ja vauva 5vrk