Tervemenoa Pompula81,jos et oo jo menny...Hyvältä näyttää.Kiitos vertaistuesta tähän toipumisasiaan!Kaipa se sit kaikilla on enemmän tai vähemmän sama asia riippuen onko kyse ekasta synnytyksestä vai onko niitä jo takana...Meillä vaan tämä nyt jääpi ainoaksi kokemukseksi siitä hommasta...Jos mulla ikää ois -10 v. ni ehkä sit.Mut ku mieski jo panikoi,ku hänellä ikää jo 50+ et miten sit joskus ku poika menee kouluun...Oon lohdutellu ja onhan niitä muitakin tapauksia...Pääasia on kait tässäkin kuitenkin se,millaisen kodin ja vanhemmat lapsi sit iästä riippumatta...Vai kuinka?! :heart:
AniitSulla sit erinomainen tilanne kotona ku mies paikalla heti alusta!Siitä on niin paljon hyötyä ku molemmat on kotona...Tuntuu et ton pikkuvauvan kans tarvii 4 kättäkin olla.Ja sä ku hoidat sen ruokkimisen,ni isi voi hoitaa sen vaipparallin ja teidän ruokkimisen.Näin on meillä menty.Kiva,jos sun mies tykkää kokkailla!Meilläki mies on melkein joka päivä sairaalasta tulon jälkeen tehny ruoat,käynyt kaupassa eli hoitanut kodin ulkopuoliset asiat.Mä kun oon keskittynyt tohon imettämiseen.Ja kyllä se on vienytkin aikaa,eilenkin poika oli koko aamun ja vielä aamupäivänkin perään tissillä.Mulla ku on sit toinen käsi vapaana,ni oon sillä sit juonut ja syönyt sillä aikaa,jos tarvetta on tullut.Radio on ollut kova sana nyt,kun sitä voi kuunnella,tulee uutisia ja välillä hyviä biisejäkin.Mut kyllä tässä hommassa aika kuluu,huh huh.Aina vaan yhtäkkiä huomaa et kello on jo noin paljon,taas on päivä menny!Niin nää päivät on menneet... :heart:
Ulkoilu oli mullakin tärkeää silloin viimeisinä päivinä ku odotin et jotain tapahtuis.Me käytiin ulkona miehen kans aina aamupäivästä ja sit vielä ruokapäikkärien jälkeen.Vaikka en mitään kuntokävelyä voinutkaan pitää,vaan mentiin kukonaskelia,mut se auttoi ja teki olon ja nupin hyväksi...Tuntu et nukku yönki paremmin.Sit me istuskeltiin kans aina jollain penkillä ja tankattiin vesipullosta ja mies veti sen "välitupakan".Hän ku polttaa vielä...On kyllä luvannut yrittää lopettaa,katotaan...En painosta...Se on vaikeinta maailmassa..Verrattavissa heroiiniriippuvuuteen..
Tsempit kaikille odottajille!Teitä ei enää varmaan montaa olekaan täällä?Se on syyskuun eka nyt!