hrr.. täällä on -25 astetta pakkasta eikä todellakaan kiinnostas lähtee yhtään mihinkään liikkeelle, mutta pakkokai se on, tytöllä on puolivuotis neuvola..
mulla on ihan kauhee olo kokoajan, tuntuu ettei mitään tee mieli syödä mutta sitten kuitenkin on pakko jotain ängetä, tulee muuten vielä huonompi olo.. sit on pakko aina nukkua tytön kans päikkäreitä, tosin meillä kyllä vielä 2 kertaa öisin herätään syömäänkin niin sekin kyl verottaa.
ihania ultrakuulumisia :heart: mä odottelen nyt sinne np (vai nt?) ultraan aikaa, tulispa nopeesti.. ja menispä kaikki hyvin.. :heart:
siis aika aikanen pelko tämä, mutta mua on ruvennu hirvittää ihan kauheena synnytys, viimeksi kaikki meni tosi tosi hyvin, ei ollut mitään ongelmia ja suht nopee, mutta silti jotain siitä jäi kun hirvittää, ja mä olin niin shokissa sen jälkeen, kun olin koko raskauden pelännyt että vauvalle käy jotakin, ja kun sain tytön rinnoille olin ihan varma että se kuolee enkä uskaltanut kenellekään puhua mitään, ja nyt mua vaivaa ihan sikana koko synnyttäminen.. sori, kauhee vuodatus.. :ashamed:
ilmotelkaahan ultrakuulumiset ja kaikille hyviä vointeja.. :hug:
t. hosso ja eemeli 10+1 :heart: