nöttiäinen pakko vastata, vaikka en tänne kuulukkaan, vaikkakin jonnekin haluiaisin kuulua, tuhruthan ovat osalla todellakin osana onnistunutta raskautta, toivon sydämestäni, että myös sinulla, huoli ja kova stressihän on huonoksi sikiölle, vaikka itsekin kyllä olen aina stressannut jokaista kolotusta ja tuntemusta, minkäs me äidit sille voidaan....Esikosta mulla ei siis ollut MINKÄÄNLAISTA oiretta raskaudesta, paitsi tissikipu, joten älköön murehtiko tuosta oireettomuudesta!! Mulla elokuussa 08 alkoi ruskea tuhru, jota ei juurikaan tullut housuihin asti, mutta pytty hujahti kyllä sen väriseksi wc- käynneillä, että epäselväksi ei käynyt, mistä on kyse, ultrassahan todettiin viikoilla reilut 6, että kohtu täysin tyhjä.....tulin uudestaan raskaaksi, oireet olivat täydelliset, ainoastaan muutaman kerran pyyhkiessä rusehtavaa limaa, juuri pari päivää ennen neuvolaa, mutta niinhän siinä sitten kävi, että vko 11+4, normaali neuvola-lääkäri ei sydänääniä saanut ja ultrassa todettiin tuulimuna, keskeytynyt keskenmeno, siis vaikka oireet olivat samanlaiset alusta loppuun....toivonkin, että nöttiäinen sulla olis samanlailla kun mulla esikosta....pientä oiretta alussa, mutta muuten oireeton ja kaikille muillekin samassa tilassa oleville!!!!
Ihanaa odotusaikaa kaikille :heart: Minä täällä pyörin, kunnes ehkä/ toivottavasti pääsen johonkin mukaan ja saisin tuon pikkuisen kotiin asti!!!!