Kiitos
kaikille tsemppauksesta ja etenkin sinulle
Sinimarja kun jaksoit kertoa omista tuntemuksista ja oireistasi. Jaksuja kovasti sinne! :hug:
Eli siis torstaina aamulla tuli sitä rusehtavaa vuotoa useampaan kertaan ja aina vain vessakäynnin yhteydessä, vuodon määrä oli aika vähäistä. Kuitenkin säikähdin ja soitin neuvolaan, vaikka tiesinkin että sieltä sanotaan en on normia ja kun mulla pitäs olla juuri toiset menkat loppumassa ellen raskaana olis ni voi johtua siitäkin. Ja tuosta
ultraamisesta, kysyin siitä ku soiton neuvolaan niin sanoi ettei heillä ole siihen mahdollisuutta vaikka vieresessä huoneessa on ultra laite!! :kieh: VOI JUMA!!! Mun vakkari neuvolatäti on toukokuuhun saakka poissa ja jos hän olisi ollut paikalla niin olis taatusti pyytänyt mut sinne ja olis ultrannu, mutta ei tämä sijainen. Joko hän ei tiedä laitteen olemassaolosta tai ei osaa. Olen menossa ekaan neuvolaan maanantaina ja aion tasan tarkkaan avautua aiheesta hänelle. |O
Jos olisin soittanut TK:n puolelle, niin olisin saattanu päästä ultraan ilman ongelmia perhesuunnitteluneuvolan puolelle kuten esikoisraskaudessakin.
Siis mulla oli esikoista odottaessa samanmoista vuotoa rv:llä 14-16 2 vkon ajan ja sit loppu ja sillon ultrasivat perhesuunnitteluneuvolassa kun olin huolissani. Tavallaan olen siis odottanut tätä vuotoa et millon tulee, mutta tietty se säikäyttää ja varsinkin kun tässä on vielä keskemneoriski päällä aika suurilla prosenteilla tai kuiteskin.
Mutta siis to tuli vuotoa, mutta illalla ei enää mitään. Perjantaina tuli vuotoa ihan vähän sillon tällön vessakäynnin yhteydessä, tänään ei oo tullu enää mitään. Voi olla et huomen kuitenkin taas tulee. Täytyy seurata. Mutta vuoto on ollu koko ajan todella todella vähäistä, hyvä jos välillä edes huomannu/erottanu normi valkkarin seasta. Aina tullu vaan paperiin vessakäynnin yhteydessä, välillä ei ollenkaan. Kipuja ei ole ja raskausoireet ei oo loppunu. Massu kova ja pinkee ja tietynlainen tyyni olo raskauden suhteen, vaikka tiedän että mitä vaan voi vielä sattua. Mutta sellanen rauhallinen olo mikä oli esikoisestakin.
Mutta tämmöstä tänne. =)
Hensku00 Hienoa että siellä on kaikki hyvin!! Toivotaan että näin olisi jatkossakin. Meillä kun on tuo sama neuvola niin siis ultrasivat siellä lastenneuvola puolella vai perhesuunnitteluneuvolan puolella?? Kun kummassakin niissä pitäs mun tietojen mukaan se ultra olla ja mun sijais-neuvolatäti väittää ettei heillä ole mahdollisuutta ultraan.. :kieh: Että mua raivostuttaa!!! |O No empä haluis olla se täti ku meen maanantaina ekaan neuvolaan....
Mutta toistaseks kaikki hyvin ja jos eivät vaatimuksistani huolimatta ultraa ens vkolla ku neuvolaan meen ni sit viim. 3.3. Sinne saakka vielä jännättävä et onko elämää masussa.
nöttis & kirppu rv 9+