Hakutulokset

1. S

Onkos moni jo tehnyt H&M tilauksen?

Mulle on sinne yli 100egee jo laskua, että en ole tehnyt, en... |O :whistle:
  2. S

Laitetaas kuvapino hoteista miehistä!

Ou mai gaad!! :p :p :p :p :p :p :p Josh Duhamel http://www.tv.com/photos/viewer.html?type=21&ref_id=17210&ref_type_id=101&pic_number=141422&tag=photo_grid;img;4
  3. S

Kun katsoin noita kuvia komeista miehistä...

Oon tehny oman diagnoosini: päästänsä pipi. Aina vaan pahenee. Just lupas antaa mun osuudesta kottia, että päästään lasten kanssa muuttaan, mutta nyt yht´äkkiä ei käykkään: hän ei saa lainaa. Tätä ennen hän sano, että hänen vanhempansa tulee takaan, että maksaa mut pois tästä asunnosta lainalla...
  4. S

Tuli mieleen, vuoto runsasta ja papa-koetta ei...

Ai, no lohduttavaa kuulla. Sitä tietty epäilee vaikka mitä, kun on alkanu menkat oleen näin 30-vuotiaana kun saavista kaatamalla. Mihinkään ei uskalla mennä toisena vuotopäivänä. Yhtäkkiä saattaa tulla sellanen lasti, että menee kaikista maailman pimppersseistä läpi ja housut veressä saman tien. :x
  5. S

oliskos nyt hyvä aika pohtia uudenvuoden lupauksia?

Lupaan erota. =)
  6. S

Kun katsoin noita kuvia komeista miehistä...

mies tuli just sillon kotiin ja en välittäny laittaa linkkiä kiinni, vaan tylsästi rullasin sivun alareunaan hitaasti mutta varmasti. En kattonu kun kerran aiemmin tota alotusta ja en muutenkaan kuolaa ketään sillä silmällä tms. Mies suuttu ja sano, että noni, siitä se alkaa. Kattelen...
  7. S

Tuli mieleen, vuoto runsasta ja papa-koetta ei...

oo otettu taas pitkään aikaan ja tossa yhdessä ketjussa oli linkkiä naisista, joilla oli ollu kohdunkaulan syövän oireita runsas vuoto ja kivut. Ja mulla on niitä kumpiakin nykyään!! :o No, äsken varasinkin gynelle ajan, sain vasta 10. päivä ajan. Otetaan se papa-koekkin sitten samalla...
  8. S

ketä muuta ärsyttää noi tiedotteet ja nostot tossa listan kärkipäässä?

|O Ja että oikein MARRASKUUN palkinnot arvottu ja jaettu. Voi jestas. :laugh:
  9. S

Enpä olisi uskonut, että tuo mies lyö, mutta niin vaan kävi

No täytyy sanoo, että kun oon taas tänään ajatellu asioita oikein syvällisesti, se ei oikeestan tunnu enää missään, toi suutelu... :ashamed: Ansaitsen ihmisarvoisen elämän, kuten myös lapsenikin, mitä ne ei saa, kun meillä on niin vaikee avioliitto. :( Kiitos ymmärryksestä. :hug:
  10. S

Laitetaas kuvapino hoteista miehistä!

:laugh: :D ;)
  11. S

Munkin mies on käyny käsiksi muhun. Pitäny kiinni kovaa käsivarsista seinää vasten, tönänny seinää vasten, uhkaillu, haukkunu yms. henkistä väkivaltaa. Ja sitten se ei oo sen mielestä mitään. Joskus oon heittäny jonkun laatikon sen suuntaan, kun on ensin päiväkausia tehny edellämainittuja...
  12. S

Ymmärtääkö 2 vuotias kun tungetaan letku?

Ei helvetti mitä hoitajia! :o |O Ei ne sais kiukkusia olla. Tee heti valitus! Toivottavasti pikkunen paranee pian. :hug: :flower:
  13. S

Älä jää enää sinne, vaikka helppohan toisten on neuvoo, mitä tehdä. Toivottavasti saat/saatte apua. Itsekkin olen lähdössä mieheni luota, vaikeeta se on, mutta jos se täytyy tehdä, se täytyy tehdä. :hug:
  14. S

Onko.?

Kiitos paljon sulle ja kaikille muillekkin. Taas. :ashamed: :ashamed:
  15. S

Kauniit tissit

:laugh: :laugh:
  16. S

Onko.?

Yritän lähtee niin pian kuin mahdollista. Se tässä onkin se pääasia, mutten jaksa siitä nyt justiinsa jauhaa... :/ Mulle netti ei oo elinehto, voin käydä esim. työkkärissä tai miehen firmalla (piruuttani) netissä, harmittaa vaan se sen kiusaaminen... :(
  17. S

Onko.?

Niimpä. Olet aivan oikeassa. Kiitos näistä sanoista. :hug: :ashamed:
  18. S

uskaltaudun laittamaan kuvan

Ihana! Kumpi tuli? :flower: =)
  19. S

Onko.?

Jaa, no ehkä perse alkaa jauhaan 1.1. lähtien, kun mies sulki meidän nettiyhteyden. :headwall: Ja mulla ei oo just nyt eurookaan rahaa, oon ihan sen armoilla. TAI, jos ottaisin joka kerrasta maksun. |O :headwall: :headwall: :headwall:

Yhteistyössä