vieras
Ja kaikista huvittavinta on, että miehellä on naarmuja, kun yritin puolustaa itteeni, mulla ei ole jälkiä.
Mä en henk.koht. jäisi odottamaan seuraavaa kertaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo huvittavuus olikin sarkasmia.. Ei tässä todella ole mitään huvittavaa. Tuntuu, että olen aivan shokissa. En olisi koskaan uskonut, että näin kävisi. Tunteet on niin sekaisin.
Mä sanoin, mitä itse tekisin, mutta en suosittele sulle samaa, kun en tiedä tilannettasi muuten. Mutta jos siltä tuntuu, niin lähde pois. Mutta mieti ensin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Totta.. Kyllähän minua on nöyryytetty tarpeeksi. Tämä on ihan hirveä tilanne, meillä on pieni vauvakin..
Älä jää enää sinne, vaikka helppohan toisten on neuvoo, mitä tehdä. Toivottavasti saat/saatte apua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Totta.. Kyllähän minua on nöyryytetty tarpeeksi. Tämä on ihan hirveä tilanne, meillä on pieni vauvakin..
jännää, miten jotkut ei ymmärrä/huomaa sarkasmia asioissa?!?Alkuperäinen kirjoittaja mii-mustana:Mikäs sitten on seuraavaksi huvittavinta?
Mun mielestä toisen lyömisessä ei ole mitään huvittavaa! Kannattais puhua asia samantien selväksi, ettei pääse toistumaan ja tulemaan tavaksi.
Sarkasmi, ironia ja parodia on niin monimutkaisia kielenkäytön muotoja, että jotkut ei opi koskaan niitä ymmärtämään. Tuo on ihan tavallista ja normaalia. Ei kaikki aikuiset kykene abstraktiin ajatteluunkaan.Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:jännää, miten jotkut ei ymmärrä/huomaa sarkasmia asioissa?!?Alkuperäinen kirjoittaja mii-mustana:Mikäs sitten on seuraavaksi huvittavinta?
Mun mielestä toisen lyömisessä ei ole mitään huvittavaa! Kannattais puhua asia samantien selväksi, ettei pääse toistumaan ja tulemaan tavaksi.
Juu, on tosi jännää. Miksi säkään et sitten huomannut sitä tässä? :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:jännää, miten jotkut ei ymmärrä/huomaa sarkasmia asioissa?!?Alkuperäinen kirjoittaja mii-mustana:Mikäs sitten on seuraavaksi huvittavinta?
En kai mä nyt niin tyhmä ole, että oikeasti luulisin ap:n olleen huvittunut tilanteesta!! Te mollaatte muita asiasta, jota ette itsekään osaa! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sarkasmi, ironia ja parodia on niin monimutkaisia kielenkäytön muotoja, että jotkut ei opi koskaan niitä ymmärtämään. Tuo on ihan tavallista ja normaalia. Ei kaikki aikuiset kykene abstraktiin ajatteluunkaan.Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:jännää, miten jotkut ei ymmärrä/huomaa sarkasmia asioissa?!?Alkuperäinen kirjoittaja mii-mustana:Mikäs sitten on seuraavaksi huvittavinta?
Huumori yleensäkin on, sillä niin moni ymmärtää sen väärin. Tästä syystä esimerkiksi yhtäänkin virallisemmissa tai asiallisissa sähköpostiviesteissä sitä ei suositella käytettäväksi, mutta tämä palsta ei sellainen ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sarkasmi, ironia ja parodia on niin monimutkaisia kielenkäytön muotoja, että jotkut ei opi koskaan niitä ymmärtämään. Tuo on ihan tavallista ja normaalia. Ei kaikki aikuiset kykene abstraktiin ajatteluunkaan.Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:jännää, miten jotkut ei ymmärrä/huomaa sarkasmia asioissa?!?Alkuperäinen kirjoittaja mii-mustana:Mikäs sitten on seuraavaksi huvittavinta?
Ja vielä yrittää vierittää syyn sun niskoille. Taitaa omatunto kolkuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä vielä käsiksi käymistä kamalampaa oli miehen aamuinen kommentti, että olen itse tämän aiheuttanut kun ärsytän häntä naputtamalla asioista. On jotenkin järkyttävää huomata millaisen ihmisen kanssa sitä onkaan loppujen lopuksi tekemisissä. Voi itku...
:hug: onpas sullakin ollut kurjaa.Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Nostan aapeelle.
No täytyy sanoo, että kun oon taas tänään ajatellu asioita oikein syvällisesti, se ei oikeestan tunnu enää missään, toi suutelu... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle::hug: onpas sullakin ollut kurjaa.Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Nostan aapeelle.
kannattaa arvostaa itseään ja vaatia arvostusta muilta.
hyvä että lähdet siitä eteenpäin..
turhaan murehdit sit'ä suutelua..taitaa olla pienin murheista :hug: