Joo, on mullakin piiiiiitkästi yli 100 euroo :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Mulle on sinne yli 100egee jo laskua, että en ole tehnyt, en... |O
Mulla 250e ja aion silti tehä tilauksen...Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:Joo, on mullakin piiiiiitkästi yli 100 euroo :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Mulle on sinne yli 100egee jo laskua, että en ole tehnyt, en... |O
Roskiin meni kuvasto ja nettitunnukset hukkasin itseltäni. Pakko joku raja saada tähän shoppailuun |O
Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:ei oikein sytyttäny vaatteet tällä kertaa,
toimiiko sun YV nykyisin?Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:ei oikein sytyttäny vaatteet tällä kertaa,
:wave:
ei, sähköposti ja känny sentään toimii. Ovikellokin on kunnossa. =)Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:toimiiko sun YV nykyisin?Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:ei oikein sytyttäny vaatteet tällä kertaa,
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:ei, sähköposti ja känny sentään toimii. Ovikellokin on kunnossa. =)Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:toimiiko sun YV nykyisin?Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:ei oikein sytyttäny vaatteet tällä kertaa,