Onko.?

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Ehkä purat (vaikka täällä) tästälähtien ENNEN kuin käy noin?

*paraskin puhumaan* neuvoo. :xmas:
Jaa, no ehkä perse alkaa jauhaan 1.1. lähtien, kun mies sulki meidän nettiyhteyden. :headwall: Ja mulla ei oo just nyt eurookaan rahaa, oon ihan sen armoilla. TAI, jos ottaisin joka kerrasta maksun. |O :headwall: :headwall: :headwall:
soitat sinne sen nimissä ja sanot että oli erehdys ja pla pla pla.

jos toinen vedättää niin vedätä sinäkin, tai lähde!
Yritän lähtee niin pian kuin mahdollista. Se tässä onkin se pääasia, mutten jaksa siitä nyt justiinsa jauhaa... :/ Mulle netti ei oo elinehto, voin käydä esim. työkkärissä tai miehen firmalla (piruuttani) netissä, harmittaa vaan se sen kiusaaminen... :(
jaksamista. oli tilanne sitten mikä tahansa.
Kiitos paljon sulle ja kaikille muillekkin. Taas. :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Ehkä purat (vaikka täällä) tästälähtien ENNEN kuin käy noin?

*paraskin puhumaan* neuvoo. :xmas:
Jaa, no ehkä perse alkaa jauhaan 1.1. lähtien, kun mies sulki meidän nettiyhteyden. :headwall: Ja mulla ei oo just nyt eurookaan rahaa, oon ihan sen armoilla. TAI, jos ottaisin joka kerrasta maksun. |O :headwall: :headwall: :headwall:
soitat sinne sen nimissä ja sanot että oli erehdys ja pla pla pla.

jos toinen vedättää niin vedätä sinäkin, tai lähde!
Yritän lähtee niin pian kuin mahdollista. Se tässä onkin se pääasia, mutten jaksa siitä nyt justiinsa jauhaa... :/ Mulle netti ei oo elinehto, voin käydä esim. työkkärissä tai miehen firmalla (piruuttani) netissä, harmittaa vaan se sen kiusaaminen... :(
jaksamista. oli tilanne sitten mikä tahansa.
Kiitos paljon sulle ja kaikille muillekkin. Taas. :ashamed: :ashamed:
tee mikä tuntuu parhaalta, toisaalta pikku paussi ei varmaanteksi pahaa. Heräis se sun ukkoskin :| . jos on ikuna tarvetta niin aina löytyy tilaa...

Yhteistyössä