Tuli mieleen, vuoto runsasta ja papa-koetta ei...

oo otettu taas pitkään aikaan ja tossa yhdessä ketjussa oli linkkiä naisista, joilla oli ollu kohdunkaulan syövän oireita runsas vuoto ja kivut. Ja mulla on niitä kumpiakin nykyään!! :eek:

No, äsken varasinkin gynelle ajan, sain vasta 10. päivä ajan. Otetaan se papa-koekkin sitten samalla. Kääk... :/

vieraana
Älä huoli - mulla tuli kivuliaat (pyörtymiseen saakka) kuukautiset vasta kolmekymppisenä, sitä ennen tuskin huomasin niitä. Ja samaan syssyyn tuli sitten muitakin alavatsakipuja, liittyen todnäk ovulaatioon. Papa on ollut puhdas, eikä muutakaan vikaa sillä osastolla ole löytynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Älä huoli - mulla tuli kivuliaat (pyörtymiseen saakka) kuukautiset vasta kolmekymppisenä, sitä ennen tuskin huomasin niitä. Ja samaan syssyyn tuli sitten muitakin alavatsakipuja, liittyen todnäk ovulaatioon. Papa on ollut puhdas, eikä muutakaan vikaa sillä osastolla ole löytynyt.
Ai, no lohduttavaa kuulla. Sitä tietty epäilee vaikka mitä, kun on alkanu menkat oleen näin 30-vuotiaana kun saavista kaatamalla. Mihinkään ei uskalla mennä toisena vuotopäivänä. Yhtäkkiä saattaa tulla sellanen lasti, että menee kaikista maailman pimppersseistä läpi ja housut veressä saman tien. :x

Yhteistyössä