Hakutulokset

1. S

Meidän uusin episoodi.

No ei ole ei, mutta ei mulla ole rahaa tällä hetkellä ollenkaan, että ei mulla oo mitään vuokratakuita ja vuokria maksaa ollenkaan... :( Niin, hulluks se on tullu. En tunne sitä enää ollenkaan. :o :(
  2. S

Meidän uusin episoodi.

Joo, aina täällä samasta asiasta puhun, tiedän... :ashamed:
  3. S

Meidän uusin episoodi.

Mies vei mun kengät mennessään, osti ne mulle torstaina. Kaikki alko siitä, kun kysyin, voinko mennä tänä uutenävuotena, kun hän meni viime uutena vuotena (ei kyselly sillon mitään, lähti kun vitutti ja sillä siisti :/ ). Alko kysyyn, että kuka se on, kuka se mies on. Meinas, että mulla...
  4. S

Lähdin sit eilen kauppaan....

No hyi. Minäkin kävin eilen kaupassa ja löysin itseni grilliltä! :laugh: No, en kyllä syöny mitään, join vaan laittilimsan. Harmi, kun oli likanen paita päällä, olisin voinu kyllä käydä sidukallakin. :whistle: Menikö pitkällekkin iltaan? :D
  5. S

ANNABELL!!

Ai minä? No voin joo jossain välissä. Munkin pitäis mennä suihkuun... Nyt jo ja vähän kävelylle tonne raikkaaseen sadekeliin... :x =) :hug:
  6. S

Laitetaas kuvapino hoteista miehistä!

:p Mikä ilme. :p
  7. S

ANNABELL!!

Osaat hyvin suomenkielen, ei sua syrjiin rupee kukaan, jos itse uskot ittees. Esim. just oppisopimuksesta saat rahaa käymällä töissä. Siinä käydään vaan muutama päivä kuukaudessa koulussa ja muua aika ollaan töissä. Ei se mitään stressiä ole. Mieti mikä hyöty, saat ammatin ja työpaikan...
  8. S

Laitetaas kuvapino hoteista miehistä!

:o :laugh: :laugh: :laugh: :ashamed: :snotty:
  9. S

ANNABELL!!

Siis usko hyvä ihminen, että ei oo hyväks, jos pitää alkoholia ottaa, kun töissä on, vai onko sun pakko? Miksi otat ja kuinka paljon? Kohta et voi olla ilman, kun totut siihen, että rohkasuks pitää ottaa. Kohta se on enemmän ja enemmän ja sitten ei voi olla ilman. Sä oot perheellinen, et voi...
  10. S

ANNABELL!!

Minne soitit? Oletko nyt työtön? Ootko käyny työkkärissä kysymässä vaihtoehtoja, sieltä saa ainakin jotain apua. En tiedä, miten oppisopimuskoulutukseen haetaan, mutta työkkkärissä sekin tiedetään, eikä siihen mitään todistuksia kai tarvita, ainakaan mitään erikoisia arvosanoja.
  11. S

ANNABELL!!

No se on hienoa, jos hän todella on sitä mieltä, että on työ toisten joukossa. Mutta lupaathan lopettaa heti, jos tuntuu vähänkään pahalta ittestäs? Ja ei kuulosta hyvältä se, että olishan aina lääkkeet ja alkoholi. Mitä se kannattaa, jos sulle ei ne lääkkeet sovi ja alkoholi ei nyt...
  12. S

Mies olisi valmis ottamaan avoerossa lapset sekä talon. tänäänkään ei pysty lapsia hoitamaan vaikka olisi vapaapäivä!

Toi Timppa on kyllä yks... ärsyttää ja viisastelee tahallaan. Viisastelun se osaa. :x
  13. S

ANNABELL!!

Miten niin? Voihan aina oppisopimuksella mennä koulutukseen + töihin. Samalla saat koulutuksen ja palkan työstä ja tietysti työkokemusta ja melko varmasti työllistyt eli on työtä pidemmäkskin aikaa. Älä aliarvio ittees!
  14. S

ANNABELL!!

Ymmärsinkö oikein, että sun miehes ei hyväksy sun työtä eli ei tue sua? Miksi sitten haluat tehdä sitä työtä? Haluatko väkisin riitaa, sillä eihän toi ihan pikkuasia ole, vaikkei siinä pettämistä olekkaan, jos siis puhtaasti vaan tanssii, eikä muuta "työtä" ole...? Voi rakas AnnaBell, musta...
  15. S

tai palstan ärsyttävin kuviteltavissa oleva vastaus

Olis kannattanu miettiä, enneku hankkii lapsia.
  16. S

Anaaliseksistä... Tää ei kyl tänne kuulu, mut...

Anteeks, mutta hyi kakkahaju sentään. :x :D :whistle:
  17. S

ANNABELL!!

Tee mitä teet, mutta muista, että teet sen omasta tahdostas, jos yhtään epäilet, sua sattuu, et halua tms., kannattaa se lopettaa. Voi olla, että sulla on hyvä pomo siellä, rehellinen ja asiallinen + työtoverit, mutta voi hyvin olla, että siellä tehdään niinkuin mies sanoo, toisinsanoen...
  18. S

Kun katsoin noita kuvia komeista miehistä...

Ompa hyvinkin. Ja sen takia puran ajatuksiani täällä nettimaailmassa. Eilenkin kyllä sain juteltua hyvän kaverini kanssa ja se helpotti kummasti, halasi tavatessa ja erotessa ja kyllä oli hyvä olo jälkeenpäin. En ole ihan yksin kuitenkaan, miehellä kavereita sensijaan on puoli kaupunkia. HÄn...
  19. S

ANNABELL!!

Uskon, että olet vahva, se on hyvä. Ei mullekkaan lääkkeet sopinu, tai siis kokeilin tasan yhtä ja tasan en kokeile enää mitään toista. Tiedän, että niistä menee ihan pönttö sekasin. Ja tavoitteita ja haaveita on hyvä olla ja niitä kohti kannattaakin mennä, mutta itseänsä kunnioittaen. Mulla...
  20. S

Mies olisi valmis ottamaan avoerossa lapset sekä talon. tänäänkään ei pysty lapsia hoitamaan vaikka olisi vapaapäivä!

Me ollaan oltu reilu 10 vuotta yhdessä, joista 7v naimisissa. 3 lasta ja alkuhuuma, mitä se on? No, ehkä pari kk seurustelun alussa. Kaikki lapset on tehty tai annettu tulla ihan tarkoituksella, ei missään huumassa miettimättä sen enempää. Ihminen voi hyvinkin muuttua ja tunteet muuttua ja...

Yhteistyössä