Hakutulokset

1. S

Sopiiko snautseri lapsiperheeseen?

Ok. Kiva kuulla. Mies on sanonu, että joko koira tai hän ja kun ei kohta ole enää miestä (ainakaan tätä), niin koirahan on silloin vallan passeli. Vakavasti puhuen, pitää miettiä ensin lasten mahdollisia allergioita yms. Käydä koiraperheissä kylässä jne., että tuleeko oireita... Esikoisella...
  2. S

ANNABELL!!

En haukkunu sua huoraksi, enkä niin ajattelekkaan ja ei siellä kukaan julkisesti runkkaa, sen tiedän minäkin, sanoinpahan vaan, kun halujensa takia kai siellä käyvät ja itseksensä paineita purkavat sitten missä purkavat. Annan sun elää omaa elämää, ei ollut tarkoitus suututtaa tai satuttaa...
  3. S

Mies olisi valmis ottamaan avoerossa lapset sekä talon. tänäänkään ei pysty lapsia hoitamaan vaikka olisi vapaapäivä!

No en tiä, miks mun pitäis mitään hävetä. En häpeä omaa masennustani, niinkuin ei varmaan syöpää sairastava häpeä syöpäänsä (luulisin näin olevan) ja mies on muuttunut ajan myötä ilkeäksi. Ei kai kukaan samana ihmisenä pysykkään aina (sama käytös, samat ajatukset), mutta kyllä jokainen oman...
  4. S

Mies olisi valmis ottamaan avoerossa lapset sekä talon. tänäänkään ei pysty lapsia hoitamaan vaikka olisi vapaapäivä!

Harvinaisen totta. Meilläkin mies sitä on sanonu, että hän lapset kuitenkin saa, kun minä olen tämmöinen "mielenvikanen" ja hän oikein malli-ihminen, siis muiden silmissä. Vaan totuus on usein toinen. :/
  5. S

ANNABELL!!

Miks halventaa itteensä runkkaavien äijien edessä? Eikö riitä, että kotona itteensä vääntelis? En ymmärrä. Ei sun masennus ainakaan siitä parane tai siis mistä minä teidän, mutta olettaisin. Jos olet yhtään herkkä loukkaantuun, pahottaan mieltäs, miksi menet arvostelun alaiseksi, halvaksi ja...
  6. S

No jokaisella on koirarodulla on sille tyypillinen käytös. Tiedät varmaan, mitä tarkoitan, kyllä miehet on sitten (jos olet mies) tyypillisiä saivartelijoita. :headwall:
  7. S

Laitetaas kuvapino hoteista miehistä!

*kuolaa* vaikkei tapan olekkaan. On se vaan niiin... :p :p
  8. S

Kävin kattoon Koirat.com:issa ja siellä ainakin sanottiin, että vahtii lapsia ja tulee toimeen lasten kanssa jne. ja ei vieraista piittaa. Ja ihanan näkönenkin. :heart: =)

Yhteistyössä