ANNABELL!!

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:
http://www.verkkopirkko.fi/kategoria.cgi?categ=1104

tuolla näkyvät kauppaavan :D
jees hieno,kun mull on sielä koko kappi täynnä niitä :D
Tuo olis kyllä mullekin sopiva lisätienesti... Opintotuki on niin pieni, että jotain lisätuloa olis kiva olla, ja tuohon ei mene ylimääräistä aikaakaan, niitähän tuhraantuu ihan ittestään

:saint:

http://www.anti-shop.fi/kauppa/product_info.php?cPath=66_68&products_id=792

Nyt sitten tilaamaan joka kotiin ;)
:p :p :p haluan ,haluan, haluan,ajatelee mikä kroppa tulee jos harrasta kokoajan tanko tansimista :D :heart:,kun pitäis niin paljon voimia käyttä,jos haluat edes pyöriä =)

:p :p :p haluan ,haluan, haluan,ajatelee mikä kroppa tulee jos harrasta kokoajan tanko tansimista :D :heart:,kun pitäis niin paljon voimia käyttä,jos haluat edes pyöriä =) [/quote]

Kyllä mä ainakin hankin mun lihakset mielummin salilta ja tanssimalla ihan trikoot päällä, mielummin kun pyörimällä narut vakosessa luusereiden keskellä :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
:p :p :p haluan ,haluan, haluan,ajatelee mikä kroppa tulee jos harrasta kokoajan tanko tansimista :D :heart:,kun pitäis niin paljon voimia käyttä,jos haluat edes pyöriä =)

Kyllä mä ainakin hankin mun lihakset mielummin salilta ja tanssimalla ihan trikoot päällä, mielummin kun pyörimällä narut vakosessa luusereiden keskellä :flower: [/quote]

Eiks olekin kivaa, että lajeja on paljon ja jokaiselle jotain :flower:

Kyllä mä ainakin hankin mun lihakset mielummin salilta ja tanssimalla ihan trikoot päällä, mielummin kun pyörimällä narut vakosessa luusereiden keskellä :flower: [/quote]mutta kuntosaalista ei saa rahaa :D ja sielä voit pyöriä ja nauttia ja rahoja vielä :saint: paitsi yks huono asia,tappelu muiden tyttöjen kaa ,melkein aina :headwall:

Kyllä mä ainakin hankin mun lihakset mielummin salilta ja tanssimalla ihan trikoot päällä, mielummin kun pyörimällä narut vakosessa luusereiden keskellä :flower:
Eiks olekin kivaa, että lajeja on paljon ja jokaiselle jotain :flower: [/quote]

Ja mulla ei riitä koordinaatio tuohon tanssiin
:ashamed: :snotty: Joten käyn salilla ;)

Joo, mulla on ihan muut rahan lähteet. Mä en käy salilla sen takia, että siitä joku maksaisi =) Ei tarvitse tapella, eikä kengätkään hierrä :flower:
siihen vaan pitäis tottua! :D ,mä ainakin tein ratkaisu että tämä työ on mulle kun harrastus ja samalla olen baarissa(huom)Eilen en juonut :D

siihen vaan pitäis tottua! :D ,mä ainakin tein ratkaisu että tämä työ on mulle kun harrastus ja samalla olen baarissa(huom)Eilen en juonut :D
Kenkien hiertämiseen? =)
Ei vaan, mä olen joskus ollut katsomassa stripparia, se ei kyllä ollut kovin hyvä, naama norsunv*tulla väänsi itseään. Ei tainnu olla kutsumusammatti? :flower:

Kenkien hiertämiseen? =)
Ei vaan, mä olen joskus ollut katsomassa stripparia, se ei kyllä ollut kovin hyvä, naama norsunv*tulla väänsi itseään. Ei tainnu olla kutsumusammatti? :flower:
:x Missä?

vieras
Oletko AnnaBell jo pitkään tehnyt näitä stripparin "töitä" ? Ei siitä niin kovin paljon ole aikaa kun täällä palstalla vielä emmit että ryhdytkö moiseen ollenkaan.. Nyt kuitenkin kirjoittelet asiasta kuin vanha tekijä..

Miksi muuten haluat oikein "ruokkia" sitä Suomalaisten aika yleistä käsitystä Virolaisista naisista..?
Veljeni on naimisissa myös Virolaista alkuperää olevan naisen kanssa (syntyisin Narvasta ja nuoruutensa asunut Rakveressa).
Hän on joutunut monesti pahoittamaan mielensä juuri siksi että vielä niin moni Suomalainen ajattelee että kaikki Virolaiset naiset ovat "halpoja huoria" ja on kyllä taistellut tosissaan saadakseen ihmisten mielet muuttumaan.. ainakin omalta osaltaan.

Hän on, niinkuin ilmeisesti myös sinä, paljon estottomampi ja avoimempi ihminen kuin me Suomalaiset ja varsinkaan Hämäläiset =)
Ja siksi juuri aivan ihana ihminen jolta minä ainakin olen oppinut paljon!!!

Toivon todella että ihan kaikki sinun juttusi eivät ole totta vaan todellakin haluat vaan provosoida ja saada mammat takajaloilleen =)

Hyvää jatkoa valitsemallasi uralla!

Miks halventaa itteensä runkkaavien äijien edessä?
Eikö riitä, että kotona itteensä vääntelis?
En ymmärrä. Ei sun masennus ainakaan siitä parane tai siis mistä minä teidän, mutta olettaisin. Jos olet yhtään herkkä loukkaantuun, pahottaan mieltäs, miksi menet arvostelun alaiseksi, halvaksi ja tyrkyksi?

Ihan hyvällä tämän kysyn. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
Miks halventaa itteensä runkkaavien äijien edessä?
Eikö riitä, että kotona itteensä vääntelis?
En ymmärrä. Ei sun masennus ainakaan siitä parane tai siis mistä minä teidän, mutta olettaisin. Jos olet yhtään herkkä loukkaantuun, pahottaan mieltäs, miksi menet arvostelun alaiseksi, halvaksi ja tyrkyksi?

Ihan hyvällä tämän kysyn. :hug:
Työtähän vain sekin on...

ei sielä ole runkkavia äijiä,missä mä olen tommonen on kiletty :eek: :x ja en provosoi ketään,mä en aloitanut sen aloitus!Mitä paha täsä on jos tansin,mä en ole H:U:O:R:A,sanon sen viimeinen kerta,kun en jaksa jauhata sama juttu kokoajan,elääkää oma elämää ja antakaa,muiden elää,ei MUA kiinosta kuka ja mitä ajatelee,IHAN SAMA sanon mä,tärkeintä että itselle on hyvää ja lapsille TOTTAKAI!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä