vieras
Strippaa..Alkuperäinen kirjoittaja hassunhauska:Mitähän annabell mahdollisesti tekee työkseen...?
Strippaa..Alkuperäinen kirjoittaja hassunhauska:Mitähän annabell mahdollisesti tekee työkseen...?
Minä olen nähnyt.Joskus olin kuskina ja kaverit halus strippibaariin.Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Musta olis kiva nähdä strippari. En ole ikinä nähnyt.
mä olin monta kerta nähnyt ja näen jatkuvastiAlkuperäinen kirjoittaja mamma:Musta olis kiva nähdä strippari. En ole ikinä nähnyt.
Mä näin pari viikkoa sitte ekaa kertaa ja olisin kyllä voinu olla näkemättä :xAlkuperäinen kirjoittaja mamma:Musta olis kiva nähdä strippari. En ole ikinä nähnyt.
miks? :xAlkuperäinen kirjoittaja hassunhauska:Mä näin pari viikkoa sitte ekaa kertaa ja olisin kyllä voinu olla näkemättä :xAlkuperäinen kirjoittaja mamma:Musta olis kiva nähdä strippari. En ole ikinä nähnyt.
Se nyt vaan oli kaikkea muuta, kun viehättävän näkönen tapaus.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:miks? :xAlkuperäinen kirjoittaja hassunhauska:Mä näin pari viikkoa sitte ekaa kertaa ja olisin kyllä voinu olla näkemättä :xAlkuperäinen kirjoittaja mamma:Musta olis kiva nähdä strippari. En ole ikinä nähnyt.
:$ no ei mikään super vielä,vähän selulittia on,hyvää ettei se näkyy,mutta mua se ärsyttä kun tiedän sen itse :ashamed: olis kiva vielä laitta siilikonia ainakin sielä aina sellaista suositelevat :| kaikilleAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:AnnaBellillä on varmaan ainaki hyvä kroppa
no tulkaa sitten vaa,paitsi pelkän kertoa missä mä olen töissä :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:Hei, siinä olisi kyllä hyvä kaksplussa tapaaminen! sinne mäkin tulisin!
Älä mitään silikonia laita!Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell::$ no ei mikään super vielä,vähän selulittia on,hyvää ettei se näkyy,mutta mua se ärsyttä kun tiedän sen itse :ashamed: olis kiva vielä laitta siilikonia ainakin sielä aina sellaista suositelevat :| kaikilleAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:AnnaBellillä on varmaan ainaki hyvä kroppa
Eiks luonnollisuus oo kuitenki parempi. Älä ihmeessä tee kaikkea, mitä kuolaavat äijät keksii pyytää.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell::$ no ei mikään super vielä,vähän selulittia on,hyvää ettei se näkyy,mutta mua se ärsyttä kun tiedän sen itse :ashamed: olis kiva vielä laitta siilikonia ainakin sielä aina sellaista suositelevat :| kaikilleAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:AnnaBellillä on varmaan ainaki hyvä kroppa
Jos sen kerrot,voisi sen kertominen yv:nä jollekin olla hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:no tulkaa sitten vaa,paitsi pelkän kertoa missä mä olen töissä :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:Hei, siinä olisi kyllä hyvä kaksplussa tapaaminen! sinne mäkin tulisin!
Älä täällä kerrokaan. Jos tosissaan haluavat sinne tulla, niin löytävät paikan varmasti!Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:no tulkaa sitten vaa,paitsi pelkän kertoa missä mä olen töissä :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:Hei, siinä olisi kyllä hyvä kaksplussa tapaaminen! sinne mäkin tulisin!
mä pelkän ja mies antaa potkuja,kun hän tykkä aidoista :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä mitään silikonia laita!Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell::$ no ei mikään super vielä,vähän selulittia on,hyvää ettei se näkyy,mutta mua se ärsyttä kun tiedän sen itse :ashamed: olis kiva vielä laitta siilikonia ainakin sielä aina sellaista suositelevat :| kaikilleAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:AnnaBellillä on varmaan ainaki hyvä kroppa
no,nii näin! Ei Turussa kuitenkaan ole kovin paljon paikoja :|Alkuperäinen kirjoittaja mii-mustana:Älä täällä kerrokaan. Jos tosissaan haluavat sinne tulla, niin löytävät paikan varmasti!Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:no tulkaa sitten vaa,paitsi pelkän kertoa missä mä olen töissä :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:Hei, siinä olisi kyllä hyvä kaksplussa tapaaminen! sinne mäkin tulisin!
Niin no tietysti joo, ei sitä välttämättä täällä kannata kertoa.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:no tulkaa sitten vaa,paitsi pelkän kertoa missä mä olen töissä :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:Hei, siinä olisi kyllä hyvä kaksplussa tapaaminen! sinne mäkin tulisin!
Voidaan kyllä!Mutta mitä jos mä kompastun :snotty: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:Niin no tietysti joo, ei sitä välttämättä täällä kannata kertoa.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:no tulkaa sitten vaa,paitsi pelkän kertoa missä mä olen töissä :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:Hei, siinä olisi kyllä hyvä kaksplussa tapaaminen! sinne mäkin tulisin!
:/
Mutta voitais kerätä sellanen mukava porukka, ja vaan me saatais tietää. Tultais sit porukalla katsoon sua ja muita tyttöjä.
Ei,ei ei!Aika rasittava työ,joka kerta kaikki sattu,ja hankanut jalkoja niiden kenkien kaa aika pahasti,en voi edes koskea,kun jalat sattu ja kaula vieläkin poikkiAlkuperäinen kirjoittaja isot pussit:meinaatko oikeesti tehdä pitkäänkin tota hommaa?