Missä luki että kyse on MUN miehestä....? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kylläpä olette huonot isät lapsillenne valinneet!Hävetkää mokomat!!!Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Harvinaisen totta.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:On se vaan kumma, miten miehet kuvittelee kykenevänsä yksinhuoltaja-isyyteen eron jälkeen, vaikka liiton aikana eivät olisi laittaneet tikkua ristiin lastensa eteen...eivät edes tiedä missä vaipat on, jne :/
Meilläkin mies sitä on sanonu, että hän lapset kuitenkin saa, kun minä olen tämmöinen "mielenvikanen" ja hän oikein malli-ihminen, siis muiden silmissä. Vaan totuus on usein toinen. :/
Ei kannattaisi tehdä liian hätäisiä johtopäätöksiä.
Mun mies kyllä tietää missä vaipat on, ja vaihtaakin niitä jos sikseen tulee. Eikä edes kuvittele että ottaisi lapset luokseen asumaan jos eroaisimme .
Ja kyllä miehet muuttuu. Omani ei ollut masennukseen taipuvainen tahi peliriippuvainen kun tapasimme ja menimme naimisiin. Muutto vieraaseen maahan jossa tuntee joka päivä olevansa ei-toivottu, ero sukulaisista ja ystävistä, pitkä pimeä kausi jollaiseen hän ei ole tottunut, ja sen sellaiset asiat sai muutoksia aikaan :/ . Onneksi niistä on selvitty suht koht hyvin yli. Eikä nuo seikat siltikään tee mun miehestä yhtään sen huonompaa miestä tai isää mitä esim. sinusta, Timppa.