mam
Koska lähti taas jonnekkin. On niin vaikeaa hyväksyä se tosiasia hänen, että kun on pienet lapset vapaa-aikaa ei yksinkertaisesti juurikaan ole! Vituttaa
Harvinaisen totta.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:On se vaan kumma, miten miehet kuvittelee kykenevänsä yksinhuoltaja-isyyteen eron jälkeen, vaikka liiton aikana eivät olisi laittaneet tikkua ristiin lastensa eteen...eivät edes tiedä missä vaipat on, jne :/
Kylläpä olette huonot isät lapsillenne valinneet!Hävetkää mokomat!!!Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Harvinaisen totta.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:On se vaan kumma, miten miehet kuvittelee kykenevänsä yksinhuoltaja-isyyteen eron jälkeen, vaikka liiton aikana eivät olisi laittaneet tikkua ristiin lastensa eteen...eivät edes tiedä missä vaipat on, jne :/
Meilläkin mies sitä on sanonu, että hän lapset kuitenkin saa, kun minä olen tämmöinen "mielenvikanen" ja hän oikein malli-ihminen, siis muiden silmissä. Vaan totuus on usein toinen. :/
No en tiä, miks mun pitäis mitään hävetä. En häpeä omaa masennustani, niinkuin ei varmaan syöpää sairastava häpeä syöpäänsä (luulisin näin olevan) ja mies on muuttunut ajan myötä ilkeäksi. Ei kai kukaan samana ihmisenä pysykkään aina (sama käytös, samat ajatukset), mutta kyllä jokainen oman miehensä käytöksen tietää, että...Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kylläpä olette huonot isät lapsillenne valinneet!Hävetkää mokomat!!!Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Harvinaisen totta.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:On se vaan kumma, miten miehet kuvittelee kykenevänsä yksinhuoltaja-isyyteen eron jälkeen, vaikka liiton aikana eivät olisi laittaneet tikkua ristiin lastensa eteen...eivät edes tiedä missä vaipat on, jne :/
Meilläkin mies sitä on sanonu, että hän lapset kuitenkin saa, kun minä olen tämmöinen "mielenvikanen" ja hän oikein malli-ihminen, siis muiden silmissä. Vaan totuus on usein toinen. :/
Jos sulla ei ole mitään fiksua sanottavaa, niin kannattaa olla sanomatta mitään. :saint: Samaa suosittelen muillekin piänaukojille. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kylläpä olette huonot isät lapsillenne valinneet!Hävetkää mokomat!!!Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Harvinaisen totta.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:On se vaan kumma, miten miehet kuvittelee kykenevänsä yksinhuoltaja-isyyteen eron jälkeen, vaikka liiton aikana eivät olisi laittaneet tikkua ristiin lastensa eteen...eivät edes tiedä missä vaipat on, jne :/
Ei kai ihminen lopulta niin hirveästi muutu,ehkä sitä vaan katsoo eri lailla vuosien jälkeen.Varsinkin kun alkuhuuma haihtuu,kenellä aiemmin kenellä myöhemmin,niin ehkä se tosiminä paljastuu sieltä.Aiemmin ei ole vaan tullut sanottua niitä totuuksia toisesta.Alkuperäinen kirjoittaja Shine:No en tiä, miks mun pitäis mitään hävetä. En häpeä omaa masennustani, niinkuin ei varmaan syöpää sairastava häpeä syöpäänsä (luulisin näin olevan) ja mies on muuttunut ajan myötä ilkeäksi. Ei kai kukaan samana ihmisenä pysykkään aina (sama käytös, samat ajatukset), mutta kyllä jokainen oman miehensä käytöksen tietää, että...Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kylläpä olette huonot isät lapsillenne valinneet!Hävetkää mokomat!!!Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Harvinaisen totta.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:On se vaan kumma, miten miehet kuvittelee kykenevänsä yksinhuoltaja-isyyteen eron jälkeen, vaikka liiton aikana eivät olisi laittaneet tikkua ristiin lastensa eteen...eivät edes tiedä missä vaipat on, jne :/
Kyllä mua surettaa, ei hävetä.
"Ei kai ihminen lopulta niin hirveästi muutu,ehkä sitä vaan katsoo eri lailla vuosien jälkeen.Varsinkin kun alkuhuuma haihtuu,kenellä aiemmin kenellä myöhemmin,niin ehkä se tosiminä paljastuu sieltä.Aiemmin ei ole vaan tullut sanottua niitä totuuksia toisesta."Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Jos sulla ei ole mitään fiksua sanottavaa, niin kannattaa olla sanomatta mitään. :saint: Samaa suosittelen muillekin piänaukojille. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kylläpä olette huonot isät lapsillenne valinneet!Hävetkää mokomat!!!Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Harvinaisen totta.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:On se vaan kumma, miten miehet kuvittelee kykenevänsä yksinhuoltaja-isyyteen eron jälkeen, vaikka liiton aikana eivät olisi laittaneet tikkua ristiin lastensa eteen...eivät edes tiedä missä vaipat on, jne :/
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:On se vaan kumma, miten miehet kuvittelee kykenevänsä yksinhuoltaja-isyyteen eron jälkeen, vaikka liiton aikana eivät olisi laittaneet tikkua ristiin lastensa eteen...eivät edes tiedä missä vaipat on, jne :/
Sen verran tähän, että ihminen voi sairastua psyykkisesti missä iässä tahansa. Se ei välttämättä "oireile" hirveästi (vuosia) etukäteen.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ei kai ihminen lopulta niin hirveästi muutu,ehkä sitä vaan katsoo eri lailla vuosien jälkeen.Varsinkin kun alkuhuuma haihtuu,kenellä aiemmin kenellä myöhemmin,niin ehkä se tosiminä paljastuu sieltä.Aiemmin ei ole vaan tullut sanottua niitä totuuksia toisesta.Alkuperäinen kirjoittaja Shine:No en tiä, miks mun pitäis mitään hävetä. En häpeä omaa masennustani, niinkuin ei varmaan syöpää sairastava häpeä syöpäänsä (luulisin näin olevan) ja mies on muuttunut ajan myötä ilkeäksi. Ei kai kukaan samana ihmisenä pysykkään aina (sama käytös, samat ajatukset), mutta kyllä jokainen oman miehensä käytöksen tietää, että...Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kylläpä olette huonot isät lapsillenne valinneet!Hävetkää mokomat!!!Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Harvinaisen totta.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:On se vaan kumma, miten miehet kuvittelee kykenevänsä yksinhuoltaja-isyyteen eron jälkeen, vaikka liiton aikana eivät olisi laittaneet tikkua ristiin lastensa eteen...eivät edes tiedä missä vaipat on, jne :/
Kyllä mua surettaa, ei hävetä.
Niinpä.Ensihuumassa ovat naiset lapsia tekemässä!Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:On se vaan kumma, miten miehet kuvittelee kykenevänsä yksinhuoltaja-isyyteen eron jälkeen, vaikka liiton aikana eivät olisi laittaneet tikkua ristiin lastensa eteen...eivät edes tiedä missä vaipat on, jne :/
Tätä ihmetten myös...koko isyys vain sanahelinää...tunnevammaisia, tumpelo ukkoja...tähdennän taas, että kannattaa tarkoin harkita millaisen miehen kanssa lapsia hommaa!!!!!!!
Toisista miehistä vain EI ole isäksi!!!
Luehan mun vastaus alapuolelta.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:"Ei kai ihminen lopulta niin hirveästi muutu,ehkä sitä vaan katsoo eri lailla vuosien jälkeen.Varsinkin kun alkuhuuma haihtuu,kenellä aiemmin kenellä myöhemmin,niin ehkä se tosiminä paljastuu sieltä.Aiemmin ei ole vaan tullut sanottua niitä totuuksia toisesta."Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Jos sulla ei ole mitään fiksua sanottavaa, niin kannattaa olla sanomatta mitään. :saint: Samaa suosittelen muillekin piänaukojille. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kylläpä olette huonot isät lapsillenne valinneet!Hävetkää mokomat!!!Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Harvinaisen totta.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:On se vaan kumma, miten miehet kuvittelee kykenevänsä yksinhuoltaja-isyyteen eron jälkeen, vaikka liiton aikana eivät olisi laittaneet tikkua ristiin lastensa eteen...eivät edes tiedä missä vaipat on, jne :/
Kelpasko rouvalle tälläinen vastaus ylempänä?Oliko tarpeeksi "fiksua"?
Ok.Mutta ehkä nuo psyykkiset sairastumiset ovat kuitenkin melko harvinaisia.Enemmän taitaa olla kyllästymisestä kysymys.Alkuaikoina viehättäneet "pikkurösöt" alkavatkin pidemmän päälle ärsyttämään.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Luehan mun vastaus alapuolelta.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:"Ei kai ihminen lopulta niin hirveästi muutu,ehkä sitä vaan katsoo eri lailla vuosien jälkeen.Varsinkin kun alkuhuuma haihtuu,kenellä aiemmin kenellä myöhemmin,niin ehkä se tosiminä paljastuu sieltä.Aiemmin ei ole vaan tullut sanottua niitä totuuksia toisesta."Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Jos sulla ei ole mitään fiksua sanottavaa, niin kannattaa olla sanomatta mitään. :saint: Samaa suosittelen muillekin piänaukojille. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kylläpä olette huonot isät lapsillenne valinneet!Hävetkää mokomat!!!Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Harvinaisen totta.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:On se vaan kumma, miten miehet kuvittelee kykenevänsä yksinhuoltaja-isyyteen eron jälkeen, vaikka liiton aikana eivät olisi laittaneet tikkua ristiin lastensa eteen...eivät edes tiedä missä vaipat on, jne :/
Me ollaan oltu reilu 10 vuotta yhdessä, joista 7v naimisissa. 3 lasta ja alkuhuuma, mitä se on? No, ehkä pari kk seurustelun alussa. Kaikki lapset on tehty tai annettu tulla ihan tarkoituksella, ei missään huumassa miettimättä sen enempää.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Niinpä.Ensihuumassa ovat naiset lapsia tekemässä!Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:On se vaan kumma, miten miehet kuvittelee kykenevänsä yksinhuoltaja-isyyteen eron jälkeen, vaikka liiton aikana eivät olisi laittaneet tikkua ristiin lastensa eteen...eivät edes tiedä missä vaipat on, jne :/
Tätä ihmetten myös...koko isyys vain sanahelinää...tunnevammaisia, tumpelo ukkoja...tähdennän taas, että kannattaa tarkoin harkita millaisen miehen kanssa lapsia hommaa!!!!!!!
Harvinaista tai ei, itselläni tuosta on omakohtaista kokemusta. Mutta juu, toisaalta olet oikeassa. Naisilla on useasti taipumus kuvitella että he kitkevät aikaamyöten nuo viat/tavat miehistä, tai rakkaudellaan saavat heidät muuttumaan. Noin kuitenkin harvemin käy.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ok.Mutta ehkä nuo psyykkiset sairastumiset ovat kuitenkin melko harvinaisia.Enemmän taitaa olla kyllästymisestä kysymys.Alkuaikoina viehättäneet "pikkurösöt" alkavatkin pidemmän päälle ärsyttämään.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Luehan mun vastaus alapuolelta.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:"Ei kai ihminen lopulta niin hirveästi muutu,ehkä sitä vaan katsoo eri lailla vuosien jälkeen.Varsinkin kun alkuhuuma haihtuu,kenellä aiemmin kenellä myöhemmin,niin ehkä se tosiminä paljastuu sieltä.Aiemmin ei ole vaan tullut sanottua niitä totuuksia toisesta."Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Jos sulla ei ole mitään fiksua sanottavaa, niin kannattaa olla sanomatta mitään. :saint: Samaa suosittelen muillekin piänaukojille. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kylläpä olette huonot isät lapsillenne valinneet!Hävetkää mokomat!!!Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Harvinaisen totta.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:On se vaan kumma, miten miehet kuvittelee kykenevänsä yksinhuoltaja-isyyteen eron jälkeen, vaikka liiton aikana eivät olisi laittaneet tikkua ristiin lastensa eteen...eivät edes tiedä missä vaipat on, jne :/
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Harvinaista tai ei, itselläni tuosta on omakohtaista kokemusta. Mutta juu, toisaalta olet oikeassa. Naisilla on useasti taipumus kuvitella että he kitkevät aikaamyöten nuo viat/tavat miehistä, tai rakkaudellaan saavat heidät muuttumaan. Noin kuitenkin harvemin käy.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ok.Mutta ehkä nuo psyykkiset sairastumiset ovat kuitenkin melko harvinaisia.Enemmän taitaa olla kyllästymisestä kysymys.Alkuaikoina viehättäneet "pikkurösöt" alkavatkin pidemmän päälle ärsyttämään.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Luehan mun vastaus alapuolelta.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:"Ei kai ihminen lopulta niin hirveästi muutu,ehkä sitä vaan katsoo eri lailla vuosien jälkeen.Varsinkin kun alkuhuuma haihtuu,kenellä aiemmin kenellä myöhemmin,niin ehkä se tosiminä paljastuu sieltä.Aiemmin ei ole vaan tullut sanottua niitä totuuksia toisesta."Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Jos sulla ei ole mitään fiksua sanottavaa, niin kannattaa olla sanomatta mitään. :saint: Samaa suosittelen muillekin piänaukojille. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kylläpä olette huonot isät lapsillenne valinneet!Hävetkää mokomat!!!Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Harvinaisen totta.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:On se vaan kumma, miten miehet kuvittelee kykenevänsä yksinhuoltaja-isyyteen eron jälkeen, vaikka liiton aikana eivät olisi laittaneet tikkua ristiin lastensa eteen...eivät edes tiedä missä vaipat on, jne :/
AP:n tai muidenkaan kertomuksiin kantaa ottamatta, monesti tuntuu että noilla miehillä joista valitetaan, täytyy olla jotain psyykkistä ongelmaa. :/
Huoh, ja tuotako mä tarkoitin?Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Harvinaista tai ei, itselläni tuosta on omakohtaista kokemusta. Mutta juu, toisaalta olet oikeassa. Naisilla on useasti taipumus kuvitella että he kitkevät aikaamyöten nuo viat/tavat miehistä, tai rakkaudellaan saavat heidät muuttumaan. Noin kuitenkin harvemin käy.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ok.Mutta ehkä nuo psyykkiset sairastumiset ovat kuitenkin melko harvinaisia.Enemmän taitaa olla kyllästymisestä kysymys.Alkuaikoina viehättäneet "pikkurösöt" alkavatkin pidemmän päälle ärsyttämään.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Luehan mun vastaus alapuolelta.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:"Ei kai ihminen lopulta niin hirveästi muutu,ehkä sitä vaan katsoo eri lailla vuosien jälkeen.Varsinkin kun alkuhuuma haihtuu,kenellä aiemmin kenellä myöhemmin,niin ehkä se tosiminä paljastuu sieltä.Aiemmin ei ole vaan tullut sanottua niitä totuuksia toisesta."Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Jos sulla ei ole mitään fiksua sanottavaa, niin kannattaa olla sanomatta mitään. :saint: Samaa suosittelen muillekin piänaukojille. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kylläpä olette huonot isät lapsillenne valinneet!Hävetkää mokomat!!!Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Harvinaisen totta.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:On se vaan kumma, miten miehet kuvittelee kykenevänsä yksinhuoltaja-isyyteen eron jälkeen, vaikka liiton aikana eivät olisi laittaneet tikkua ristiin lastensa eteen...eivät edes tiedä missä vaipat on, jne :/
AP:n tai muidenkaan kertomuksiin kantaa ottamatta, monesti tuntuu että noilla miehillä joista valitetaan, täytyy olla jotain psyykkistä ongelmaa. :/
jaa että se on psyykkinen ongelma jos ei suostu optettavan koiran virkaan |O
Miehet psyykkisesti sairaita,naisilla vaan hormonimyrsky.Näinhän se taitaa mennä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Harvinaista tai ei, itselläni tuosta on omakohtaista kokemusta. Mutta juu, toisaalta olet oikeassa. Naisilla on useasti taipumus kuvitella että he kitkevät aikaamyöten nuo viat/tavat miehistä, tai rakkaudellaan saavat heidät muuttumaan. Noin kuitenkin harvemin käy.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ok.Mutta ehkä nuo psyykkiset sairastumiset ovat kuitenkin melko harvinaisia.Enemmän taitaa olla kyllästymisestä kysymys.Alkuaikoina viehättäneet "pikkurösöt" alkavatkin pidemmän päälle ärsyttämään.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Luehan mun vastaus alapuolelta.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:"Ei kai ihminen lopulta niin hirveästi muutu,ehkä sitä vaan katsoo eri lailla vuosien jälkeen.Varsinkin kun alkuhuuma haihtuu,kenellä aiemmin kenellä myöhemmin,niin ehkä se tosiminä paljastuu sieltä.Aiemmin ei ole vaan tullut sanottua niitä totuuksia toisesta."Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Jos sulla ei ole mitään fiksua sanottavaa, niin kannattaa olla sanomatta mitään. :saint: Samaa suosittelen muillekin piänaukojille. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kylläpä olette huonot isät lapsillenne valinneet!Hävetkää mokomat!!!Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Harvinaisen totta.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:On se vaan kumma, miten miehet kuvittelee kykenevänsä yksinhuoltaja-isyyteen eron jälkeen, vaikka liiton aikana eivät olisi laittaneet tikkua ristiin lastensa eteen...eivät edes tiedä missä vaipat on, jne :/
jaa että se on psyykkinen ongelma jos ei suostu optettavan koiran virkaan |O
Ei ehkä kuitenkaan kannattaisi yleistää omien huonojen valintojen takia.Kyllä hyviä isiä on enemmän kuin huonoja.Alkuperäinen kirjoittaja just:Tunnevammaisia miehiä on paljon...eivät ota vastuuta kuin puheen tasolla. Liian vaikeaa elää pienten lasten kanssa arkea kun tarvitsevat sitä "Omaa tilaa ja aikaa"! Naurettavaa, kun naiset ei sitä muka tarvitse???Ovat niin narsisteja noi miehet etteivät näe kuin omat tarpeensa!!!!!!!!!!
Kokemusta minulla siitä väärästä valinnasta on jo siksi siitä muita varoittelenkin,että osaisivat valita paremmin TI OIKEAMMIN KIERTÄÄ KAUKAA JA JÄTTÄÄ HETI kerrasta SURKEAT ITSERAKKAAT PASKIAISET!!!
Älä nyt sinäkin ala tulkitsemaan mun sanomisia väärin.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miehet psyykkisesti sairaita,naisilla vaan hormonimyrsky.Näinhän se taitaa mennä.
Jaa. No käyttäkää hyvät miehet sitten kortsuja etteivät väkisin lapsia teillä teetä.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Niinpä.Ensihuumassa ovat naiset lapsia tekemässä!Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:On se vaan kumma, miten miehet kuvittelee kykenevänsä yksinhuoltaja-isyyteen eron jälkeen, vaikka liiton aikana eivät olisi laittaneet tikkua ristiin lastensa eteen...eivät edes tiedä missä vaipat on, jne :/
Jos mua tarkoitat, niin mä en ota edes omia juttujani vakavasti. :saint: Oikaisinpa vain vähän, ettei kukaan OIKEESTI tulkitse mua väärin. Mä en välitä saada mitään harmaata perskärpästä. Se yksi välillä palstalla vieraileva riittää mulle. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:älä ota mun juttuja niin vakavasti