Kun katsoin noita kuvia komeista miehistä...

mies tuli just sillon kotiin ja en välittäny laittaa linkkiä kiinni, vaan tylsästi rullasin sivun alareunaan hitaasti mutta varmasti. En kattonu kun kerran aiemmin tota alotusta ja en muutenkaan kuolaa ketään sillä silmällä tms.

Mies suuttu ja sano, että noni, siitä se alkaa. Kattelen vieriaita miehiä ja siitä se sitten alkaa, kattelemisesta. :eek:
Joo-o. :headwall:

Mitä teidän miehet tuumaa, jos näkee teidän kattovan tota altusta?

Itse olen sivuhistoriasta nähny, että mies on käyny vaikka millä itsetyydytys ja pillu-sivuilla, että... Paljon varaa puhua.

Tykkää loukata, ei voi muuta sanoa miehestä...

Sanoin, että mulle kuuluu ihmisarvonen elämä, en halua enää jatkuvaa haukkumista ja mollaamista ja riitelyä. Sitten hän sano, että joo-o, kun kerta puhutaan ihmisarvosesta elämästä, niin... Tarkotti siis, että loukkaan häntä, kun kattelen "päivät pitkät" muita miehiä.

No totta mooses, näin teen joka ikinen päivä ja itsetyydytän välillä, vai mitä, niinkun me kaikki mammat muutenkin tällä palstalla? :eek: :LOL: :headwall:

Minusta omituinen ajattelutapa sun miehellä. Totta kai nyt jokainen saa itse päättää mihin silmänsä suuntaa, vai pitiskö sun kaupungillakin kulkea silmät kiinni sen mielestä, ettet vaan erehtyis vilkuilee vieraita, vastaan käveleviä, komeita miehiä? :headwall:
Pidähän nyt puolesi, ja muistuta sivuhistoriasta, jos jatkaa jonnin joutavaa marinaa

Mun mies ei sano mitään, vaikka katsoin viime yönäkin Sinkkuelämää-tykitystä kuola suupielistä valuen (Smith :p ) =)
Mustasukkaisuus on...turhaa. Lapsellistakin. Ei mun mies koe uhkana jotain netissä tai telkkarissa näkyvää urosta. Enkä mä koe uhkana siellä näkyviä naisia.

Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:
eipä tuo mittää tuumannu ku tuolla sohvalla makas,jospa ei huomannukkaa =)
mut siis oikeesti,ei kai siun miehes noin mustis oo :eek: miusta tuossa nyt oo mitää suuttumisen aihetta!
Oon tehny oman diagnoosini: päästänsä pipi. Aina vaan pahenee. Just lupas antaa mun osuudesta kottia, että päästään lasten kanssa muuttaan, mutta nyt yht´äkkiä ei käykkään: hän ei saa lainaa. Tätä ennen hän sano, että hänen vanhempansa tulee takaan, että maksaa mut pois tästä asunnosta lainalla. Tekee kaikkensa kyllä kiusatakseen. Just sano ennen joulua, että ei tartte mennä sossuun pyytään apua, mutta TAAS näyttää siltä.

EN jaksais itsekkään jauhaa näitä asioita, mutta voi helvetti, kun miehellä on jokatoinen sekunti ihan eri mielipide. |O :headwall: :headwall: *ampumishymiö*

Aloitukseen sen verran, että miestä ei haittaa, päinvastoin. Eikä sitä myöskään haittaa, jos joku katselee minua sillä silmällä. Mutta jos selän takana pelailisin jotain pelejä, niin varmasti suuttuis. Siinä olis varmaan luottamus mennyttä. Enpä ala testaamaan, eikä kiinnostakaan.

Mutta muuten vaikuttaa toisen viestin luettuani siltä, etä teillä taitaa olla muitakin ongelmia kuin liika mustasukkaisuus.

Eipä tuo sanois mitään - en tosin edes sitä ko. aloitusta ole katsonut.

Mutta toivon tosiaan, että pääsisitte mahd. pian tavalla tai toisella miehen kanssa eri osotteisiin, ei toi voi tehdä hyvää kellekään. :/

Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Aloitukseen sen verran, että miestä ei haittaa, päinvastoin. Eikä sitä myöskään haittaa, jos joku katselee minua sillä silmällä. Mutta jos selän takana pelailisin jotain pelejä, niin varmasti suuttuis. Siinä olis varmaan luottamus mennyttä. Enpä ala testaamaan, eikä kiinnostakaan.

Mutta muuten vaikuttaa toisen viestin luettuani siltä, etä teillä taitaa olla muitakin ongelmia kuin liika mustasukkaisuus.
Ompa hyvinkin. Ja sen takia puran ajatuksiani täällä nettimaailmassa. Eilenkin kyllä sain juteltua hyvän kaverini kanssa ja se helpotti kummasti, halasi tavatessa ja erotessa ja kyllä oli hyvä olo jälkeenpäin. En ole ihan yksin kuitenkaan, miehellä kavereita sensijaan on puoli kaupunkia. HÄn onkin kaupungin oikein paras huuliveikko ja jokaisen kaveri. Kyllä mun kaverikin siis naispuolinen ystävä, hämmästy, kun kerroin, miten meillä oikeasti menee. EI olis ikinä mun miehestä uskonu sellasta. No, elämä on. :/

Yhteistyössä