vieras
Sinua ei tässä haukuttukaan huoraksi mutta annat kuitenkin aika erikoisen jos ei suorastaan omituisen kuvan itsestäsi..
En haukkunu sua huoraksi, enkä niin ajattelekkaan ja ei siellä kukaan julkisesti runkkaa, sen tiedän minäkin, sanoinpahan vaan, kun halujensa takia kai siellä käyvät ja itseksensä paineita purkavat sitten missä purkavat.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ei sielä ole runkkavia äijiä,missä mä olen tommonen on kiletty :x ja en provosoi ketään,mä en aloitanut sen aloitus!Mitä paha täsä on jos tansin,mä en ole H:U:O:R:A,sanon sen viimeinen kerta,kun en jaksa jauhata sama juttu kokoajan,elääkää oma elämää ja antakaa,muiden elää,ei MUA kiinosta kuka ja mitä ajatelee,IHAN SAMA sanon mä,tärkeintä että itselle on hyvää ja lapsille TOTTAKAI!
Millä lailla omituisen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinua ei tässä haukuttukaan huoraksi mutta annat kuitenkin aika erikoisen jos ei suorastaan omituisen kuvan itsestäsi..
Mie luin kans paikallisesta lehdestä tankotansi-harrastusryhmästä ja semmoista viidenkympin molemmin puolin oli nämä rouvat siinä harrastusporukassa.Alkuperäinen kirjoittaja Viive:Nyt oli just vissiin joulun iltapäivälehdessä juttua, että Hesaan on avattu tanssistudio tankotanssimiseen ja siinä sitten se nainen totesi kuinka vaativaa urheilua se on - ettei uskoisi.
Mun mielestä toi eka tanssilinkki oli enemmänkin akrobatiaa kuin tankoon hinkkaamista, mutta näkemyksiä on toki moniaAlkuperäinen kirjoittaja PROFIILIKUVA:just mun mies kattos noita linkkejä ja sanoi et mitä tossa nyt on...tankoon itseensä hinkkaavia naisia..eli ei kaikkia näemmä kiinnosta. pidän kyl itsekin tota aika halvan oloisena hommana.
siis ensimmäinen oli akrobatiaa, taidetta ja kunnon urheilua mutta nuo toiset....Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:Mun mielestä toi eka tanssilinkki oli enemmänkin akrobatiaa kuin tankoon hinkkaamista, mutta näkemyksiä on toki moniaAlkuperäinen kirjoittaja PROFIILIKUVA:just mun mies kattos noita linkkejä ja sanoi et mitä tossa nyt on...tankoon itseensä hinkkaavia naisia..eli ei kaikkia näemmä kiinnosta. pidän kyl itsekin tota aika halvan oloisena hommana.
no kun mun masennukseen ei ole hoitoa :headwall: :headwall: :x :xmas: ja muuten ilman lääkeitä on paaaaaarempi olla,mä olin 1000 kerta masentuneipmi niiden kaa ja jopa itsetuhoisia ajatuksia ole,kamala huume,jos vielä tulee lisää ongelmia mun elämään ja mä en kestää niitä sit aloitan kokeilla ihan kaikki mitä on olemassa,mun psykologi itse sanoi,että olen mä vielä vahvaa,kun osaan hymyillä vaikka elämää täynnä helvettia :'(Alkuperäinen kirjoittaja Shine:En haukkunu sua huoraksi, enkä niin ajattelekkaan ja ei siellä kukaan julkisesti runkkaa, sen tiedän minäkin, sanoinpahan vaan, kun halujensa takia kai siellä käyvät ja itseksensä paineita purkavat sitten missä purkavat.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ei sielä ole runkkavia äijiä,missä mä olen tommonen on kiletty :x ja en provosoi ketään,mä en aloitanut sen aloitus!Mitä paha täsä on jos tansin,mä en ole H:U:O:R:A,sanon sen viimeinen kerta,kun en jaksa jauhata sama juttu kokoajan,elääkää oma elämää ja antakaa,muiden elää,ei MUA kiinosta kuka ja mitä ajatelee,IHAN SAMA sanon mä,tärkeintä että itselle on hyvää ja lapsille TOTTAKAI!
Annan sun elää omaa elämää, ei ollut tarkoitus suututtaa tai satuttaa. Sanoinkin, että hyvällä kysyn, miksi yleensä masennusta sairastavana (sairastan itsekkin sitä keskivaikeaa laatua) haluat laittaa itsesi arvosteltavaksi, himon kohteeksi yms.? EIkö olisi parempi ensin hoitaa itsensä henkisesti kuntoon ja sitten katsoa, mitä haluaa tehdä työkseen? :hug: :flower:
Juupelisjuu, ja tytsikin kutsuu chearleadingia urheiluksi.Alkuperäinen kirjoittaja Viive:Nyt oli just vissiin joulun iltapäivälehdessä juttua, että Hesaan on avattu tanssistudio tankotanssimiseen ja siinä sitten se nainen totesi kuinka vaativaa urheilua se on - ettei uskoisi.
on juu , jostain luin että se vastaa maratooniaAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Juupelisjuu, ja tytsikin kutsuu chearleadingia urheiluksi.Alkuperäinen kirjoittaja Viive:Nyt oli just vissiin joulun iltapäivälehdessä juttua, että Hesaan on avattu tanssistudio tankotanssimiseen ja siinä sitten se nainen totesi kuinka vaativaa urheilua se on - ettei uskoisi.
Kyllähän panemisessakin hiki tulee jos kunnolla vatkaa, onko sekin "urheilua"? :xmas:
Miksei sitten olympialaisissa ole panemista, tankotanssia ja cheerleadingia? :'(Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:on juu , jostain luin että se vastaa maratooniaAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Juupelisjuu, ja tytsikin kutsuu cheerleadingia urheiluksi.Alkuperäinen kirjoittaja Viive:Nyt oli just vissiin joulun iltapäivälehdessä juttua, että Hesaan on avattu tanssistudio tankotanssimiseen ja siinä sitten se nainen totesi kuinka vaativaa urheilua se on - ettei uskoisi.
Kyllähän panemisessakin hiki tulee jos kunnolla vatkaa, onko sekin "urheilua"? :xmas:
Uskon, että olet vahva, se on hyvä. Ei mullekkaan lääkkeet sopinu, tai siis kokeilin tasan yhtä ja tasan en kokeile enää mitään toista. Tiedän, että niistä menee ihan pönttö sekasin.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:no kun mun masennukseen ei ole hoitoa :headwall: :headwall: :x :xmas: ja muuten ilman lääkeitä on paaaaaarempi olla,mä olin 1000 kerta masentuneipmi niiden kaa ja jopa itsetuhoisia ajatuksia ole,kamala huume,jos vielä tulee lisää ongelmia mun elämään ja mä en kestää niitä sit aloitan kokeilla ihan kaikki mitä on olemassa,mun psykologi itse sanoi,että olen mä vielä vahvaa,kun osaan hymyillä vaikka elämää täynnä helvettia :'(Alkuperäinen kirjoittaja Shine:En haukkunu sua huoraksi, enkä niin ajattelekkaan ja ei siellä kukaan julkisesti runkkaa, sen tiedän minäkin, sanoinpahan vaan, kun halujensa takia kai siellä käyvät ja itseksensä paineita purkavat sitten missä purkavat.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ei sielä ole runkkavia äijiä,missä mä olen tommonen on kiletty :x ja en provosoi ketään,mä en aloitanut sen aloitus!Mitä paha täsä on jos tansin,mä en ole H:U:O:R:A,sanon sen viimeinen kerta,kun en jaksa jauhata sama juttu kokoajan,elääkää oma elämää ja antakaa,muiden elää,ei MUA kiinosta kuka ja mitä ajatelee,IHAN SAMA sanon mä,tärkeintä että itselle on hyvää ja lapsille TOTTAKAI!
Annan sun elää omaa elämää, ei ollut tarkoitus suututtaa tai satuttaa. Sanoinkin, että hyvällä kysyn, miksi yleensä masennusta sairastavana (sairastan itsekkin sitä keskivaikeaa laatua) haluat laittaa itsesi arvosteltavaksi, himon kohteeksi yms.? EIkö olisi parempi ensin hoitaa itsensä henkisesti kuntoon ja sitten katsoa, mitä haluaa tehdä työkseen? :hug: :flower:
ei vähissä melkein koko laulu mekkon päällä ja lopussa pikku hilja riisutaan mutta ei kaikki ja kun laulu loppu sitten pakko riisua kaikki kävellä tai tanssia pari kerta tankon ympärillä ja lähteä pois pukeutumaan ,sielä sisällä ei edes saa olla esim rintaliivin päällä pakko olla vaateita,monilla tytöllä jopa paitoja päälläAlkuperäinen kirjoittaja Shine:Uskon, että olet vahva, se on hyvä. Ei mullekkaan lääkkeet sopinu, tai siis kokeilin tasan yhtä ja tasan en kokeile enää mitään toista. Tiedän, että niistä menee ihan pönttö sekasin.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:no kun mun masennukseen ei ole hoitoa :headwall: :headwall: :x :xmas: ja muuten ilman lääkeitä on paaaaaarempi olla,mä olin 1000 kerta masentuneipmi niiden kaa ja jopa itsetuhoisia ajatuksia ole,kamala huume,jos vielä tulee lisää ongelmia mun elämään ja mä en kestää niitä sit aloitan kokeilla ihan kaikki mitä on olemassa,mun psykologi itse sanoi,että olen mä vielä vahvaa,kun osaan hymyillä vaikka elämää täynnä helvettia :'(Alkuperäinen kirjoittaja Shine:En haukkunu sua huoraksi, enkä niin ajattelekkaan ja ei siellä kukaan julkisesti runkkaa, sen tiedän minäkin, sanoinpahan vaan, kun halujensa takia kai siellä käyvät ja itseksensä paineita purkavat sitten missä purkavat.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ei sielä ole runkkavia äijiä,missä mä olen tommonen on kiletty :x ja en provosoi ketään,mä en aloitanut sen aloitus!Mitä paha täsä on jos tansin,mä en ole H:U:O:R:A,sanon sen viimeinen kerta,kun en jaksa jauhata sama juttu kokoajan,elääkää oma elämää ja antakaa,muiden elää,ei MUA kiinosta kuka ja mitä ajatelee,IHAN SAMA sanon mä,tärkeintä että itselle on hyvää ja lapsille TOTTAKAI!
Ja tavoitteita ja haaveita on hyvä olla ja niitä kohti kannattaakin mennä, mutta itseänsä kunnioittaen. Mulla ei ole kokemusta strippaamisesta, mutta mulla on siitä tietty kuva, jonka oletan ainakin osittain olevan todellinen. Nainen vähissä vaatteissa/alasti tanssii, voi toki tanssia taitavastikkin, en sitä väitä, ja hänelle maksetaan itsensä seksuaalislatautuneesta esittelystä eli miehille esiintymisestä.
Jääkö siinä tilaa itsekunnioitukselle?
Tee mitä teet, mutta muista, että teet sen omasta tahdostas, jos yhtään epäilet, sua sattuu, et halua tms., kannattaa se lopettaa. Voi olla, että sulla on hyvä pomo siellä, rehellinen ja asiallinen + työtoverit, mutta voi hyvin olla, että siellä tehdään niinkuin mies sanoo, toisinsanoen alistetaan miehen tahtoon. Vaikea uskoa, että siellä kohdeltais puhtaasti työntekijänä sinua.Alkuperäinen kirjoittaja Shine:[quote="AnnaBell]
ei vähissä melkein koko laulu mekkon päällä ja lopussa pikku hilja riisutaan mutta ei kaikki ja kun laulu loppu sitten pakko riisua kaikki kävellä tai tanssia pari kerta tankon ympärillä ja lähteä pois pukeutumaan ,sielä sisällä ei edes saa olla esim rintaliivin päällä pakko olla vaateita,monilla tytöllä jopa paitoja päällä
no jatelen kyll.pitäis kerätä rahoja opiskeluun,kun 10 luokaan en mee ja se on 100%pää ei semmosta kestää ja muutenkin pystyn menemään sinne vast vuoden päästä,kun vauva kasvaa,mutta töistä en halua edes puhua :x mua mihinkään ei otetaanAlkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Onko sulla jotain suunnitelmia opiskelun tai muun alan töiden suhteen? Jos et aio jäädä strippaamaan pitkäksi aikaa, kannattaa varmaan yrittää päättää kauanko sitä kestää.
Tuossa ainakin oppii olemaan esillä ja katseiden kohteena, varmaan hyödyllistä monessakin asiassa elämässä.
=) Eikö siellä voi muita kenkiä pitää?
Mun mies näki sen paikan,ei se ole kovin paha ja hän luotta minun etten mä ikinä pettän,mutta tukea en saa ikinä keneltä,tuen itseäni aina itse,jos taas jotain kamala elämässä tapahtu mull on aina lähellä opamox ja alkohooli :headwall:miten vielä pärjätään =)Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Tee mitä teet, mutta muista, että teet sen omasta tahdostas, jos yhtään epäilet, sua sattuu, et halua tms., kannattaa se lopettaa. Voi olla, että sulla on hyvä pomo siellä, rehellinen ja asiallinen + työtoverit, mutta voi hyvin olla, että siellä tehdään niinkuin mies sanoo, toisinsanoen alistetaan miehen tahtoon. Vaikea uskoa, että siellä kohdeltais puhtaasti työntekijänä sinua.Alkuperäinen kirjoittaja Shine:[quote="AnnaBell]
ei vähissä melkein koko laulu mekkon päällä ja lopussa pikku hilja riisutaan mutta ei kaikki ja kun laulu loppu sitten pakko riisua kaikki kävellä tai tanssia pari kerta tankon ympärillä ja lähteä pois pukeutumaan ,sielä sisällä ei edes saa olla esim rintaliivin päällä pakko olla vaateita,monilla tytöllä jopa paitoja päällä
Ja sitten ne asiakkaat. Haluatko oikeasti tätä, siis oikeasti? Haluaako sun mieskään, että esiinnyt vähissä vaatteissa/alasti niinkuin sanoit? Antaako hän sulle tukensa 100%? Haluatko kostaa jollekkin tai jotain tms., liittyen siihen, mikä laukaisi/aiheutti sun masennuksen?
:hug:
Miten niin?Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:no jatelen kyll.pitäis kerätä rahoja opiskeluun,kun 10 luokaan en mee ja se on 100%pää ei semmosta kestää ja muutenkin pystyn menemään sinne vast vuoden päästä,kun vauva kasvaa,mutta töistä en halua edes puhua :x mua mihinkään ei otetaanAlkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Onko sulla jotain suunnitelmia opiskelun tai muun alan töiden suhteen? Jos et aio jäädä strippaamaan pitkäksi aikaa, kannattaa varmaan yrittää päättää kauanko sitä kestää.
Tuossa ainakin oppii olemaan esillä ja katseiden kohteena, varmaan hyödyllistä monessakin asiassa elämässä.
Ymmärsinkö oikein, että sun miehes ei hyväksy sun työtä eli ei tue sua? Miksi sitten haluat tehdä sitä työtä? Haluatko väkisin riitaa, sillä eihän toi ihan pikkuasia ole, vaikkei siinä pettämistä olekkaan, jos siis puhtaasti vaan tanssii, eikä muuta "työtä" ole...?Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Mun mies näki sen paikan,ei se ole kovin paha ja hän luotta minun etten mä ikinä pettän,mutta tukea en saa ikinä keneltä,tuen itseäni aina itse,jos taas jotain kamala elämässä tapahtu mull on aina lähellä opamox ja alkohooli :headwall:miten vielä pärjätään =)Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Tee mitä teet, mutta muista, että teet sen omasta tahdostas, jos yhtään epäilet, sua sattuu, et halua tms., kannattaa se lopettaa. Voi olla, että sulla on hyvä pomo siellä, rehellinen ja asiallinen + työtoverit, mutta voi hyvin olla, että siellä tehdään niinkuin mies sanoo, toisinsanoen alistetaan miehen tahtoon. Vaikea uskoa, että siellä kohdeltais puhtaasti työntekijänä sinua.Alkuperäinen kirjoittaja Shine:[quote="AnnaBell]
Ja sitten ne asiakkaat. Haluatko oikeasti tätä, siis oikeasti? Haluaako sun mieskään, että esiinnyt vähissä vaatteissa/alasti niinkuin sanoit? Antaako hän sulle tukensa 100%? Haluatko kostaa jollekkin tai jotain tms., liittyen siihen, mikä laukaisi/aiheutti sun masennuksen?
:hug:
Soitin sinne,enkä sinne pääsen kun en ole 9l todistusta tai On,mutta niin huono että parempi heittä sen heti vessaan ja sit kun menin kursille sen jälkeen ,mulle lupasivat 9l todistusta ja sain joku P....mitä ei sopi mihinkään vaikka arvosanoja olivat hyviä :headwall: mä olin talous koulussa myös sen jälkeen,mutta sieltä kukaan ei vielä päässyt mihinkään :headwall: eli mä tein päätös että unohdan tämä kaikki kokonaan ja menen yksityiselle vaikka Pe..stä reppin ne rahatAlkuperäinen kirjoittaja Shine:Miten niin?Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:no jatelen kyll.pitäis kerätä rahoja opiskeluun,kun 10 luokaan en mee ja se on 100%pää ei semmosta kestää ja muutenkin pystyn menemään sinne vast vuoden päästä,kun vauva kasvaa,mutta töistä en halua edes puhua :x mua mihinkään ei otetaanAlkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Onko sulla jotain suunnitelmia opiskelun tai muun alan töiden suhteen? Jos et aio jäädä strippaamaan pitkäksi aikaa, kannattaa varmaan yrittää päättää kauanko sitä kestää.
Voihan aina oppisopimuksella mennä koulutukseen + töihin. Samalla saat koulutuksen ja palkan työstä ja tietysti työkokemusta ja melko varmasti työllistyt eli on työtä pidemmäkskin aikaa.
Älä aliarvio ittees!
No se on hienoa, jos hän todella on sitä mieltä, että on työ toisten joukossa.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ei,ei,ei.Olet väärässä! :hug: Hänelle tämä työ on sama kun olen siivoja,mutta minkäläistä semmosta tukea en saa eli semmosta että,HIENO,Kaikki menee hyvin,Kyllä sinä pystyt!Ei hän vaan ole semmonen ihminen :/