Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
ei,ei,ei.Olet väärässä! :hug: Hänelle tämä työ on sama kun olen siivoja,mutta minkäläistä semmosta tukea en saa eli semmosta että,HIENO,Kaikki menee hyvin,Kyllä sinä pystyt!Ei hän vaan ole semmonen ihminen :/
No se on hienoa, jos hän todella on sitä mieltä, että on työ toisten joukossa.
Mutta lupaathan lopettaa heti, jos tuntuu vähänkään pahalta ittestäs?
Ja ei kuulosta hyvältä se, että olishan aina lääkkeet ja alkoholi. Mitä se kannattaa, jos sulle ei ne lääkkeet sovi ja alkoholi ei nyt ainakaan ole kellekkään hyväksi, varsinkaan jos sitä tarvitsee työtä tehdäkseen.
:hug:
en mä yhtäaika ottan alkoholia ja lääkeitä =) opamox ottan jos vaan ei tunttu kivalta ja alkohooli vaan töissä silloin tällöin,mutta lopetan senkin käyttö kokonaan tai ei kokonaan,mutta en vedää siitä joka päivä,kun mulla meni viikko sitten neljä päivä peräkkäin :x
Siis usko hyvä ihminen, että ei oo hyväks, jos pitää alkoholia ottaa, kun töissä on, vai onko sun pakko? Miksi otat ja kuinka paljon? Kohta et voi olla ilman, kun totut siihen, että rohkasuks pitää ottaa. Kohta se on enemmän ja enemmän ja sitten ei voi olla ilman.
Sä oot perheellinen, et voi ottaa tommosta hälläväliä asennetta, anteeks vaan. |O :/
Ja niinku sanoin, mene kysymään koulutuksista! :hug: