Hakutulokset

1. hena

*poistin tuli väärään paikkaan*

poistin<br><br>
  2. hena

** LOKAMASSUT ** toukokuussa

Kävin vilkuilemassa... Tänne ei mitään uutta! Väsyttää ihan vietävästi... \|O
  3. hena

Mulla ainaskin tuntuu sellasta vihlontaa jossakin tolla häpyluun paikkeilla, ei siis mahassa... Huomenna neuvolaan... Hui! :p
  4. hena

Hei, olen ollut laiska kirjoittamaan (ja lukemaan) enkä ole yhtään mukana teitin jutuissa... No tänne ei mitään uutta. Maha kasvaa ja sen kyllä tuntee. Rinnat kasvanu 2 kuppikokoa B:stä D:hen ja painoa tullu yhteensä melkeen 6 kiloa... Yhyy! Maanantaina olis nauvola ja huomenna alkaa 17...
  5. hena

?? LOKAMASSUT ?? huhtikuu

Hei, uusi ultrakuva profiilissa! Kunto-Ursula siellä nukkui (kunnes herätettiin) ja sitten mellasti ihan kunnola. Heilutteli käsiään ja jalkojaan sekä pyöri muutenvaan. Niskaturvotusta n 1 mm eli ei juuri mitään vastasi kooltaan viikkoja 13+0 vaikka menkkojen mukaan 13+2 (näin oli jo ekassa...
  6. hena

Merkkaan mihin oon lukenu... Nyt ei ehi paljon kirjottaa eiä kertomista juuri ole. Huomenna np-ultra! Tulen sitten kertomaan mitä siellä sanotaan... Vähän jännittää :o
  7. hena

Heipä hei! Me käytiin eilen radalla ampumassa, vähän oli hauskaa kun ei ole varmaan kahteen vuoteen käynyt. Jäi viimeksi vähän kammo kun kopautin itteäni sellasella isolla aseella päähän kun potkas takasin. No nyt en niihin isoihin edes koskenu ja hauskaa oli. =) Olossa ei juuri muutosta...
  8. hena

Huomenta! Mulla on neuvolat eka 9+4, siten lääkäri 11+3 np-ultra 13+2 ja seuraava neuvola 16+1. Rakenne ultra on sitten 19+5. Mitäköhän muuta niin painoa mulle on tullu melkein 5 kiloa (oman vaa'an mukaan), vaikka on päiviä ettei pysty syömään juuri mitään ja kaikki tulee ylös! Eipä tänne...
  9. hena

Mie täytän marraskuussa 25! Joku pyyteli masukuvia profiiliin... Yritän laittaa tuoreimman.
  10. hena

Heippa, Siitä on taas aikaa kun olen viimeksi käyny... Ultra kutsu tipahti postilaatikosta tiistaina ja ultra on ensi tiistaina. (jos en viimeksi maininnut, en muista milloin kävin) Pahoittelut tippuneille ja voimia epätietoisille :hug: Omaa napaa... Maha kasvaa ja on jo selkeä maha... No...
  11. hena

Työnkiireisen päivän jälkeen olis päikkärit kyllä paikallaan. \|O Aamullakin kun joutu heräämään jo 5.15 ja nukuin todella huonosti. Mulla nipistelee massusta lähes jatkuvasti. Kunto-Ursula se siellä mamia nipistelee. :laugh: Mulla alkaa huomenna 13. viikko eikä kättäriltä ole tullu kutsua...
  12. hena

Huomenta! Kävin tossa lukasemassa tuolta kuumeilija puolelta noita omis tuntemuksia ennen plussaa... Ihania! Sitähän on ollu aivan tohkeissaan ja sekaisin. Toisaalta myös autuaan tietämätön kaikesta! Lähdin lukemaan niitä kun kaverini soitti eilen ja kysyi mitä tulee tehdä kun plussaa! Niille...
  13. hena

Huomenta! Mulla lähtee isäntä tänään pääsiäiseksi kotopuoleensa pohjoiseen ja minä jään tänne ihan yksin mahani kanssa. :headwall: Tosta tyttö vai poika asiasta... Varsinaisia tuntemuksia ei ole mutta mies kovin haluaa pojan. Ittelle ei ole juuri merkitystä mutta nyt huomaan välillä...
  14. hena

Tervetuloa uusille! Nopeasti vilkuilin mitä olette kirjoitelleet... En ehtinyt kaikkea lukea kun tekstiä on taas niin paljon. Neuvolalääkärille pitäis pikkuhiljaa ruveta hipsimään... :D Ostin eilen ittelleni uusia alusvatteita kun rintsikat on jääny pieniksi ja samalla reissulla sattui...
  15. hena

Heipä hei! Kävin pikaisesti kurkkaamassa... Niinuska pahoitteluni ja voimia teille :hug: Tervetuloa uusille! Nyt on pakko mennä syömään tai oksu tulee... Keskiviikon neukkalääkäriä odotellessa Hena ja Kunto-Ursula 11+1
  16. hena

Heippa kaikki! Tänään on muuten aprilli päivä... Onkos ollu mitään kivoja piloja?! Meillä meni päivä tontilla poltellessa risuja, nyt se olis sitten tehty. Nyt vain kun rakennusluvan saa niin sitten sitä mennään. Keskiviikkona olis neuvolalääkäri ja siellä sitten kuunnellaan sydän äänet...
  17. hena

Huomio äidit v.82 syntyneet!

Heipä hei! Minusta on nyt sitten tulossa äiti!!! =) Tänään rv 6+1 ja huomenna ultraan kattomaan millanen möykky siellä näkyy vai näkyykö...
  18. hena

plussalaiset?

Heippa! Tämä on nyt vähän hölmö kysymys... mutta tarkoittaako tuo plussalaiset niinkun odottavia vai synnyttäneitä? Kenties molempia? Eli onko tapaamiset odottaville vai synnyttäneille? vai kenties useamman saaneille? :ashamed:
  19. hena

Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

Heipä hei kaikille! Täällä ovista ootellaan ja TJOT meiningillä vaavia yritellään (tai niin puhuttiin miehen kanssa mutta mistäs se tietää vaikka yrittäisin vähän enemmän... :p ) Toivottavasti teillä nyt sitten kaikilla jotka kohta jo jännää plussaa niin tärppäis!!! Hyvät alkavat viikonloput...
  20. hena

Muutto vieraalle paikkakunnalle?

Me ollaan nyt jokunen vuosi haaveiltu muuttoa pohjoseen ja aina se on tyssänny työn saantiin. No mitä tulee muuttoon niin mulla jäis kaikki etelään, niin suku kun kaveritkin. Mieheni on pohjosesta kotosin ja hänen kotiseudulleen muutettas, asiaa helpottaa se että hänellä on siellä kavereita...

Yhteistyössä