Olipas taas ikävää kuulla Vilman suru-uutinen, ei tuollaista toivo kenellekään. Meinasin jättää omat kuulumiset sitten kokonaan kirjoittamatta, kun tuli niin paha mieli, mutta tässä ne sitten kuitenkin.
Tänään oli siis meiän np-ultra, rv 14+2, ja tapasimme ensi kerran tulevan perheenjäsenemme. Pääperämitta oli 78 mm, mikä vastasi viikkoja 13+6 eli lähempänä oli mun omia laskuja kuin neuvolan, laskettua aikaa ei kuitenkaan muutettu. Kaikki vaikutti normaalilta ja niskapoimun paksuus oli 2 mm, että ei siis aihetta huoleen tässä vaiheessa. Siellä se pikkuinen meille vilkutteli ja hiukan haukotteli ja lisäksi sai isukkikin kuulla hetkisen sydänääniä
Kuviakin saatiin mukaan, mm. ihana profiilikuva
Liikkeitäkin olen ollut tuntevinani silloin tällöin, saapa nähdä milloin vahvistuvat varmoiksi potkuiksi.
Oon muuten unohtanu korjata tänne tuon lasketun ajan. Eli tuolla listassa on vielä 10.10. jonka neuvolan täti sanoi mulle puhelimessa ekaa aikaa varatessa. Neuvolassa sitten kuitenkin katottiin koneelta, että 9.10. ois l.a. ja kun ultrassakaan ei muutosta tullut, niin sen voisi nyt päivittää tuonne listaan.
ankka-80 rv15